EXPERIMENT SHEET A/B TEST

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
Verbinden van Onderwijs en Onderzoek Inleiding in de methode
Advertisements

Op zoek naar een ondernemingsmodel dat werkt
Effectieve Internet Marketing voor MKB- ondernemers
Beeld  -> woord 4 lessen beam van waardenberg beeld  -> woord 4 lessen beam van waardenberg.
Les 7: Game testing. Goed nieuws! Het spel laten spelen om je gameplay te testen. Playtest Voldoet de gameplay aan vooraf gestelde doelen?
Provincie Limburg Workshop mentorschap 17/5/2013
STRATEGISCHE PLANNING
Jan van Goch. Waarom loyalty? Hoe… • Loyalty moet leuk en simpel zijn • Deelnemers willen iets krijgen • Het moet iets opleveren • Gratis is belangrijk.
SuccesfactorindicatorTargetActie Omzet Omzet per link/ advertentie100 EUR1.Bedrijven advertenties laten plaatsen 2.Online bedrijven/ websites benaderen.
Een project waar de zon altijd schijnt Nicoline Mulder & Fokke Wijnstra.
De Doorbraakmethode in de jeugd GGZ Heleen Tijink, adviseur CBO.
Facebook Zie de kansen!.
Nynke Hepkema Marketing Webinar
Waar letten we op tijdens de het maken van de presentaties?
Arousal, angst & stress Definities
Debriefing 24 januari 2012.
Medmec04 Engagement Les 2. agenda teams vormen maatschappelijk thema bepalen ontwerpprocedure opstellen dummie procesverslag.
Het onderzoeksontwerp
Onderzoek doen in de eigen praktijk: op zoek naar een onderzoeksvraag en werkhypothese Workshop conferentie Lessen uit onderzoek 28 januari 2010 Els Kuiper.
Verbinden van Onderwijs en Onderzoek Inleiding in de methode
Media en creativiteit module 6 Identiteit Jaar 2.
Prestatiemeting en coachen van commerciële medewerkers.
Werkproces 1.5 Externe relaties opbouwen en onderhouden
PRESENTEREN.
Bijkomende Variabelen (Extraneous Variables)
Programma Doel van vanmiddag Uitgangspunten HGW Opdrachten Evaluatie.
Co-Green Dit is een sheet met tekst. Dit is de kop. Dit is bullit 1. Deze bullits kunnen over de gehele lengte van de sheet doorlopen Dit is bullit.
H13 Reclame, verkooppromoties, public relations en sponsoring Marketing, een reallife-perspectief © 2008 Pearson Education Benelux DE WAARDEPROPOSITIE.
Presentatie Agrio ‘’Verrijk jezelf & klanten van meer kennis over online”
TEAM VOODODO – CREATIVE MARKETING – 15 MEI 2014 PRESENTATIE CAMPAGNE ANALYSE ‘RAYMAN RAVING RABBIDS’ DAMLA ÇETIN, DENVER ASENCE, THOMAS VAN VEELEN & GIANNI.
De DATATEAM® methode data als inzet voor het werken aan onderwijs, kwaliteit en professionalisering Klaas Pit 16 april 2015.
Museum, theater of toch de IJhallen?
Nieuwe doelen Waarom: Het is duidelijk waar je naar toe werkt >> motiverend Makkelijker tussentijds reflecteren Start van je portfolio Je weet waar je.
Social media. Agenda Facebook pagina – Likes – Check-ins – Resultaten – Tips Linkedin pagina – Volgers – Tips.
Theresialyceum. OriëntatieTheorievormingOntwerpplanExperimentVerwerkingRapportagePresentatie Onderzoekscyclus Experiment.
Handelingstheorie II Naam: Martine Bink med.hro.nl/binmd Kamer: L
Thema 2, week 1.4 Leerdoelen en instructiemodellen 22 september 2014
Reflecteren.
G OOGLE A DWORDS : HOE MAAK JE DE PERFECTE ADVERTENTIE ? Luna Lamers.
Social media. Agenda Over ons Facebook Twitter Linkedin Instagram.
Basics SERP = Search Engine Results Page Betaalde resultaten = SEA Natuurlijke resultaten = SEO Search Engine Optimization SEO is een lange termijn verhaal.
Workshop verkiezing student-ondernemer 2014 maart/april 2014 Albert Kraaij Kamer ST 3.77 Tel
Briefing Opdrachtanalyse en Vooronderzoek
Workshop Van prestatie-index naar (verbeter)plan Ledenbijeenkomst VGN Uitkomsten eerste ZI meting Kwaliteitskader Gehandicaptenzorg 15 december 2010 Aangepaste.
Een werkbladensysteem voor het stap-voor- stap uitvoeren van taken op de boerderij.
Hoe werkt Kampong TV? Onderdeel van Team communicatie 100% vrijwilligerswerk Samenwerking studenten Hogeschool Samenwerking Kampong videoteam Faciliteiten.
Online Marketing Plan Search Engine Advertising (SEA) OW 3.
Auteur: Anneke de Jong, Marja Legius en Lieven De Maesschalck Datum: 30 maart 2016 Onderzoekend vermogen.
Facebook. Agenda Cijfers Facebook Facebook pagina – Likes & checkins – Resultaten – Tips Facebook berichten – Afbeeldingen / video’s – Evenementen / aanbiedingen.
Winkelstraat de Heurne
Contentplan sociale media #GR18 Voorbeeld
Heeft de werkelijkheid een extra gloed? Niet alleen het buitenleven, ook je werk, je studie.
Workshop Kernboodschap Gebiedsgericht Werken 14 oktober 2016
ICT in het speciaal onderwijs
Social Media Marketing Petra Kamping |Ellen Engbers
1. Wanneer is een theorie wetenschappelijk?
[NAAM afdeling] Welke AMBITIE hebben we?
Titel Stap 1 Aanleiding Stap 2 Als we niets doen Stap 4 Aanpak
Les 2: Van productie tot verkoop
H13 Reclame, verkooppromoties, public relations en sponsoring
Titel wetenschapsproject
Waarderende praktijkanalyse verrijkt je kijk!
Alternatieve sollicitatiemethodes (extract)
Sociale Media Doelen van Sociale Media voor kennisoverdracht:
PowerPoint Taal Bijeenkomst 7: Evalueren op schoolniveau
Titel van wetenschappelijk project
Les 2: Van productie tot verkoop
1. Wanneer is een theorie wetenschappelijk?
Kwantitatief onderzoek
Power up your fundraising
Transcript van de presentatie:

EXPERIMENT SHEET A/B TEST TEAM HYPOTHESE We geloven dat [bij [doelgroep] deze [trigger] werkt om [gewenst effect] te bereiken VERWACHTING Welke denk je dat het beter gaat doen en waarom? METHODE A/B TEST We gebruiken 2 facebook advertenties om het effect te testen van: Advertentie 1 (tekst & beeld): Advertentie 2 (tekst & beeld): TIP: Verander maar 1 variabele (of tekst of beeld) om het verschil goed meetbaar te maken HYPOTHESE IS CORRECT ALS Formuleer de succes criteria. Wanneer is een advertentie goed en wanneer weet je of de ene het beter doet dan de ander. Denk hierbij aan % click-through rate, #likes, #comments.