KLANTENWERVING.

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
Uitbesteden van ICT diensten? Bezint eer U begint!
Advertisements

Gebruik van enquête voor teamleiders binnen Scouting Academy
Hier iets over “Inleiding: ons proces: Wat is Gamification, Achtergrond, Voorbeelden, Model voor Onderwijs, Experimenten voor Honours, doorgroei naar HL.
Een balletje voor Oranje-Zwart Extra inkomsten voor nog betere training en trainingsmaterialen.
ACN overzicht NEDERLAND.
Presentatie Samen voor de jongeren
Hoofdstuk 8 Relatiemarketing
“Hoe kom ik aan klanten?”
Hoofdstuk 1 Verkooptraject
Bedrijfsvoorstelling
Voor de AOV verzekering met de beste prijs/kwaliteit verhouding bent u bij ons aan het juiste adres. Want onze AOV vergelijking resulteert niet alleen.
Hoofdstuk 17 Persoonlijke verkoop en sales promotion
Wat is een goede internet marketing strategie? Google SEO of SEA?
Mamut Prospect Reseller Meeting 7 Juni 2006 Dave KroderStig Å. Gare Andresen Kurt SwakhovenMenno Misset Mirjam HaenenDirk Lammering.
Welkom op de presentatie voor nieuwe medewerkers
Blue Turtle Business Partners Samen bouwen aan een sterkere en betere onderneming.
Gemeentezondag 18 mei Dit jaar met: Groepen en commissie markt Presentaties jeugdwerk en Present Broodmaaltijd.
Innovatieve facilitaire dienstverlening
MAAK TIJD OM … Maak tijd om te werken, het is de prijs die je voor je resultaten betaalt.
“Packaging Your Future”
Wat is het eigenlijk? Welke bedoeling zit erachter? Waarom is dit belangrijk voor mij? Wat, hoe, wanneer, wie en vragen!
Wat is het eigenlijk? Welke bedoeling zit erachter? Waarom is dit belangrijk voor mij? Wat, hoe, wanneer, wie en vragen!
Marketing Organisatie Marketing Product product TW positionering Klant doelgroep Promotie promotie Omzet.
Business Marketing Management
Voor de AOV verzekering met de beste prijs/kwaliteit verhouding bent u bij ons aan het juiste adres, want onze.
 Laura Elsman  E-see Video  Bedrijfsvideo zakenvrouwen  Camera Coaching  Styling, visagie, haar  Authentiek, aantrekkelijk, geloofwaardig.
Filmpje 1: Lisa Ramkema, winnares NK Evelator pitch 2011
Hoofdstuk 1 Lisa & Janne.  Draait om klanten  Opbouwen van klantenrelaties op basis van klantwaarde en klanttevredenheid.  Klanten behoeften bevredigen.
Commerciële Processen Presentatie bijeenkomst 3 26 mei 2012.
TUTORIAL Hoe zit het in elkaar?. Inhoud Wat is Tutorial? Hoe werken wij? Met welke prijzen werken wij? Hoe zien wij het eerste jaar? Financiële plan.
HS 4 Aandachtspunten bij een verkoopgesprek
11 Diversiteit & inclusie July 30, Overzicht Diversiteit en inclusie zijn een integraal onderdeel van onze business. Het is essentieel dat u.
BEWAAK UW ZONNEPANELEN OP AFSTAND! Op de meeste plekken waar uw zonnepanelen zijn geplaats kunt u moeilijk bijkomen en u kunt ze meestal niet zien. Om.
De ondernemende student Hoofdstuk 3Persoonlijke presentatie en reflectie.
UVW LinkedIn Presentatie
Bedrijfsnaam Bedrijfsplan. Missie Vertel hier jouw missie op lange termijn. Probeer woorden te gebruiken die nadruk leggen op de groei van jouw bedrijf.
Wmo zorg & ondersteuning in 2015.
{ Bedrijfsnaam Bedrijfsplan.  Vertel hier jouw missie op lange termijn.  Probeer woorden te gebruiken die nadruk leggen op de groei van jouw bedrijf.
Mijn Leefstijl. EVEN VOORSTELLEN… Kan je een inschatting maken van de prijs van een product. Besef je dat reclame invloed heeft op wat je besteedt. Weet.
Elektronisch factureren: de volgende stap in online zaken doen Datum 14 september 2006.
Gastvrije Social Media Communiceren met uw omgeving. twitter.com/nbovtweets facebook.com/nbovbakkerij youtube.com/nbovbakkerij.
Digitale psycho-educatie autisme Presentatie Digitale PE voor volwassenen met ASS Wie zijn wij Voorstelrondje? Vragen tussendoor welkom.
Pag. 1 Elementen van een goede presentatie: » Voorstellen van uw bedrijf; » Waarin onderscheidt uw bedrijf zich van anderen in de markt; » Op welke manier.
Jouw bedrijf in 10 seconden 1 Aleid Overbeek | Businesscoach 45+ | jouwbedrijfin10sec6okt2015.
Stakeholderspresentatie Raamwerk voor ongeveer 12 slides.
Netwerkmarketing Hoe vindt je nieuwe klanten? In deze training 1.Je 100+ lijst 2.Je dagelijkse bezigheden 3.Verandering van denken.
Campagne en coalitievorming Contact met politieke partijen 30 januari 2014.
Meedenken & meedoen! Dialoog over participatie Contactavonden De Driehoek 2013 De Driehoek 2013: Meedenken en meedoen!
Hoe maak je een presentatie die mensen kan overtuigen van jouw idee.
Producttraining voor het vastelijnabonnement van ACN
Profiel Netbeheer en diensten klanten
Medichain Hosted VoIP Medichain ICT & telecom
Concrete stappen naar aansprekende woonzorg- en serviceconcepten
Gebruik van Video en het Prospectrapport
Diversiteit & Inclusie
The Lean Start-Up H9 + H10 MO301E.
Tevredenheidsonderzoek Totaal aantal deelnemers: 56
Hoofdstuk 8 Relatiemarketing
PRESENTATIE VAN HET BEDRIJFSPLAN
De Dorcas Voedselactie
Een product of dienst verkopen
Welkom havo 3..
Presentatie bedrijfsplan
De Dorcas Voedselactie
Nieuwjaarsbijeenkomst Huurdersbelangenverenigingen
Presentatie van ondernemingsplan
Presentatie van ondernemingsplan
Bob D’hondt, Laura Van Endert & Alessandro Royens
Hoofdstuk 6 Gezocht: leuke, betrouwbare klanten
“De vertaalsector zou verder
Transcript van de presentatie:

KLANTENWERVING

De filosofie van ACN m.b.t. prijzen: KLANTENWERVING De filosofie van ACN m.b.t. prijzen: ONZE FOCUS – De nationale aanbieders en hun marktaandeel ONZE STRATEGIE – Wij bieden besparingen op de nieuwste producten van de nationale aanbieders ONZE POSITIE – Wij bieden de meerderheid van de markt voordelen Het productteam van ACN houdt de markt goed in de gaten, zodat ACN de concurrerende positie kan behouden.

Filosofie voor de vertegenwoordigers: KLANTENWERVING Filosofie voor de vertegenwoordigers: UW FOCUS – Uw warme markt UW STRATEGIE – Relatiemarketing UW POSITIE – Een solide klantenbasis opbouwen en uw team uitbreiden

Uw doel voor de lange termijn: KLANTENWERVING Blijvend inkomen Uw doel voor de lange termijn: Kwalificatie voor bonusbetaling over het 7e niveau 40 punten OF 20 punten en 4 gekwalificeerde, persoonlijk gesponsorde Team Trainers U Tot 10% 1 1/4% 2 1/4% 3 1/4% 4 1/2% 5 1% 6 2% 7 7% SVP tot 2% 8

Bron 2: familie, vrienden, kennissen en mond-tot-mondreclame KLANTENWERVING Waar vindt u klanten: Bron 1: uzelf Bron 2: familie, vrienden, kennissen en mond-tot-mondreclame Bron 3: prospects via presentaties Geen interesse in de mogelijkheid Denken er over na

Loop voorop met de ACN Opportunity Klantenwerving Onthoud: Loop voorop met de ACN Opportunity Meld de prospects die uw presentatie bijwonen aan als klanten

DE MEESTE PROSPECTS: Onthoud het volgende wanneer u klanten KLANTENWERVING Onthoud het volgende wanneer u klanten werft buiten uw presentaties om… DE MEESTE PROSPECTS: zijn NIET technisch aangelegd en zijn meer onder de indruk van uw enthousiasme dan van uitgebreide informatie

Geen slamming/stacking KLANTENWERVING TSA: Blokletters Correcte naam Geen slamming/stacking Ondertekend door de eigenaar van de telefoonlijn

KLANTENWERVING Vraag om extra namen!! Redenen waarom u vraagt om extra namen en waarom prospects en klanten anderen naar u moeten verwijzen De ACN-2-ACN functionaliteit!

Met wie wordt het meest gebeld: KLANTENWERVING Met wie wordt het meest gebeld:

KLANTENWERVING Vasthouden: "Winback"

Bedankt dat je mij helpt door deze dienst uit te proberen. Opvolging Bedankt dat je mij helpt door deze dienst uit te proberen. Geen dank. Ik help je graag.

Sommigen doen het wel, sommigen doen het niet. Maakt niet uit! KLANTENWERVING Sommigen doen het wel, sommigen doen het niet. Maakt niet uit! VOLGENDE!