De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub

De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub

Bedrijfsvoorstelling

Verwante presentaties


Presentatie over: "Bedrijfsvoorstelling"— Transcript van de presentatie:

1 Bedrijfsvoorstelling
Ecoman 2009

2 Joris Van Damme & Bart De Bruycker
Organigram Algemeen directeur Maikel Kegels Judith Wauman Personeelsdirecteur Matthias Breynaert Marketingdirecteur Joris Van Damme & Bart De Bruycker Directeurs financiën Productiedirecteur Ariane Verelst Vincent Beauprez Directeur logistiek Raad van Bestuur

3 Mission statement Directeur: kwalitatieve producten, van het hoogste niveau. Stabiele installaties, klantgericht en efficiënt werken. Personeel: personeel krijgt de beste opleidingen. Marketing: we bieden beduidend betere diensten aan en proberen toch concurrerende prijzen en een grote verscheidenheid na te streven. Financiën: wij voeren een degelijke administratieve organisatie in die geschikte informatie levert. Productie: om deze belofte te vervullen verbetert AutoGenia onophoudelijk zijn bedrijfsprocessen. Logistiek: wij zorgen bij de dienstverlening voor de juiste mogelijkheden en middelen, met de juiste communicatiemiddelen.

4 Strategisch aandachtspunten
Verkoopprijs: onze verkoopprijs zo concurrentieel mogelijk houden. Personeel: personeel nog beter opleiden. Marketing: de meest bekende op de markt worden. Financiën: een grote winst en rendabiliteit. Productie: een zo goed mogelijke kwaliteit van onderdelen gebruiken. Logistiek: een grotere stabiliteit proberen te realiseren, milieuvriendelijke installaties.

5 Verkoopprijs door de jaren heen

6 Strategisch aandachtspunt: Personeel
Jaar 11 Jaar 14 Aantal vertegenwoordigers 24 Aantal arbeiders 145 Aantal bedienden 14 Aantal vertegenwoordigers 17 Aantal arbeiders 78 Aantal bedienden 16 Jaar 12 Aantal vertegenwoordigers 14 Aantal arbeiders 112 Aantal bedienden 16 Jaar 13 Aantal vertegenwoordigers 14 Aantal arbeiders 130 Aantal bedienden 16

7 Strategisch aandachtspunt: Personeel
Budget voor Opleiding en Motivatie

8 Strategisch aandachtspunt: Marketing
Marketingbudget

9 Strategisch aandachtspunt: Financiën

10 Strategisch aandachtspunt: Productie
Research & Development

11 Strategisch aandachtspunt: Productie
Productievolume

12 Strategisch aandachtspunt: Logistiek
Milieuvriendelijke installaties

13 Strategisch aandachtspunt: Logistiek
Bezettingsgraad

14 Toekomstvisie Het marktaandeel vergroten tot 30%.
Een nog hogere kwaliteit nastreven. Een stijging van onze bezettingsgraad trachten te verwezenlijken tot 90%. Ervoor zorgen dat onze aandeelhouders altijd tevreden blijven, daarom zullen we ons dividend steeds vergroten. Ons milieubeleid trachten nog beter te verwezenlijken.

15 Bedankt voor de aandacht!


Download ppt "Bedrijfsvoorstelling"

Verwante presentaties


Ads door Google