Verkoop De klant
1 Hospitality 2 De klant 3 Het verkoopgesprek 4 Service 5 Verkoop afhandelen
Wat heb ik in de vorige les geleerd? Wat ga ik nu leren? Klanttypen Klantgedrag Invloedfactoren op klantgedrag.
De klant Klanttypen
Online klantgedrag Kijkers Kopers Trouwe klanten Kritische klanten. De klant Online klantgedrag Kijkers Kopers Trouwe klanten Kritische klanten.
De klant Klantgedrag Fasen.
Koopbeslissingproces De klant Koopbeslissingproces Probleemherkenning Informatie zoeken Evalueren van alternatieven Aankoopbeslissing Evaluatie na de koop.
Koopgedrag Routinematig aankoopgedrag (RAG) De klant Koopgedrag Routinematig aankoopgedrag (RAG) Beperkt probleemoplossend koopgedrag (BPO) Uitgebreid probleemoplossend koopgedrag (UPO).
Invloedfactoren op klantgedrag De klant Invloedfactoren op klantgedrag Cultureel Economisch Persoonlijk Psychologisch Sociaal Technologisch.
Klantgedrag en de winkelformule De klant Klantgedrag en de winkelformule Convenience goods Shopping goods Speciality goods.
Klantgedrag en consumentenbehoefte De klant Klantgedrag en consumentenbehoefte Soort product Beleving in de winkel.
Klantgedrag en vergelijkend warenonderzoek De klant Klantgedrag en vergelijkend warenonderzoek Belangrijk voor de klant Belangrijk voor de retailer.