Werkveldbijeenkomst VZ 4 september 2018 Vervang ‘Je naam’ en ‘Je functie’ in zijn geheel door je eigen naam en functie.
CIRKEL VAN SAMENWERKING Voor een opsomming gebruik je middellange streepjes. Dit doe je met een sneltoets (ALT0150). De standaard opsommingsstreepjes zijn te klein in de nieuwe vormgeving.
KERNWAARDEN ROC-NIJMEGEN Meedoen Ontmoeten Ontdekken Ontwikkelen Voor een opsomming gebruik je middellange streepjes. Dit doe je met een sneltoets (ALT0150). De standaard opsommingsstreepjes zijn te klein in de nieuwe vormgeving.
Visie op leren ROC Nijmegen Voor een opsomming gebruik je middellange streepjes. Dit doe je met een sneltoets (ALT0150). De standaard opsommingsstreepjes zijn te klein in de nieuwe vormgeving.
KADERS DIRECTIE ZWS&UV FLEXIBEL ONDERWIJSCONCEPT DAT DIFFERENTIATIE MOGELIJK MAAKT STARTMOMENT MINIMAAL 2 X PER JAAR (BBL) LOCATIE IN OVERLEG (BBL) REGIE BIJ LERENDE (Marinka Kuipers) ROL DOCENT;LEREN FACILITEREN (6e rol leraar) DIGITAAL WAAR MOGELIJK EXAMINERING FLEXIBEL EN OP MAAT MET GECERTIFICEERDE EXAMENLEVAERANCIER (Consortium) Voor een opsomming gebruik je middellange streepjes. Dit doe je met een sneltoets (ALT0150). De standaard opsommingsstreepjes zijn te klein in de nieuwe vormgeving.
OVERIGE KADERS HAALBAAR UITVOERBAAR BETAALBAAR ORGANISEERBAAR Voor een opsomming gebruik je middellange streepjes. Dit doe je met een sneltoets (ALT0150). De standaard opsommingsstreepjes zijn te klein in de nieuwe vormgeving.
GEPERSONALISEERD LEREN Gepersonaliseerd leren gaat over het bieden van unieke, op individuele studenten toegespitste leerprocessen. Voor een opsomming gebruik je middellange streepjes. Dit doe je met een sneltoets (ALT0150). De standaard opsommingsstreepjes zijn te klein in de nieuwe vormgeving.
VOORDELEN Gaat uit van de individuele leerbehoefte (vraaggericht) Er wordt rekening gehouden met de reeds aanwezige competenties Tempo-, inhoud- en niveaudifferentiatie worden mogelijk Reflectie en kennisdeling zijn belangrijk Examineren in eigen tempo Voor een opsomming gebruik je middellange streepjes. Dit doe je met een sneltoets (ALT0150). De standaard opsommingsstreepjes zijn te klein in de nieuwe vormgeving.
NADELEN Veranderende rol docent en werkplekbegeleider (van doceren naar coachen) Leerprocessen moeten opnieuw inzichtelijk gemaakt worden (veel werk) Examens worden gedifferentieerd af genomen (complexe organisatie) Voor een opsomming gebruik je middellange streepjes. Dit doe je met een sneltoets (ALT0150). De standaard opsommingsstreepjes zijn te klein in de nieuwe vormgeving.
Zijn er nog vragen?