EINDE VAN DE SURVIVALWEEK!

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
Spreekbeurt van Pietje Puk Juni 2012
Advertisements

Het inzetten van social media voor het vak Duits in de tweedeklassen havo/vwo op het Candea College. M.T Roggenthien.
IJsje is het zachtste beertje van de hele wereld. Voel maar in het boek!
CROSSLAB SENSORY SHOPPING
Booker Music “Unchained melody”
Oud zijn, Of Zich Oud voelen !!! ‘n Definitie, die onze kijk helemaal kan veranderen.
Crosslab Sensory Shopping
Riske Pasman Lifestyle&Design 3DD De vijf zintuigen. Crosslab.
1 Smart System Design Waar gaat dat over? Projectdag 17 april 2008 Prof Ton Mouthaan, decaan EWI.
S-889B-1 De wereld van geur en smaak Quest International bv 2006.
SOAP SHOP Soapshop helpt: Veel kinderen houden niet van in bad gaan en zich te moeten wassen. De soapshop is vooral ontwikkeld om kinderen over hun.
24 september MedMec01 les 4 Mail: Wiki: vakgroep: Media.
Glow.
Glow.
Experimenten! Rosemarijn en Mandy H2D. Waarop moet je letten? Voorbereiding- Heb je alles? Staat alles veilig? Uitvoering- Alleen letten op je eigen proef.
Natuurkunde Proeven doen 2.1 en 2.2
Gedragsrepertoire Denken over je denken
muizemuis was zo alleen dat hij op weg ging om ‘n vriendje te zoeken.
Les 3 Deze les duurt 90 minuten
Luca Knegtering 3dd. Luca Knegtering 3dd Proefjes: Door de proefjes die we hebben gedaan in crosslab ben ik meer te weten gekomen over hoe je zintuigen.
OFC28 mediawijsheid les 4.
Powerpoint Christine Gedicht blauwhartje Hoop doet leven
QUIZ hoofdstuk 1.
AANGRIJPENDE BRIEF AAN EEN ABORTEUR
Oud zijn, of zich oud voelen !!!.
Dierbare herinneringen Wetenschapelijke achtergrond
Ouderavond Social Media Basisschool De Meerhoef
Gemaakt door Patrick Snijders en Joris van Beek
(Met dank aan Stijn van den Corput voor de foto) Ik dacht: - dat het saai zou worden. - dat de verhouding meisjes/jongens 1:20 zou zijn - dat je alleen.
De juiste student op de juiste plaats. Highlights presentatie werving & selectie We zijn begonnen met (de voorbereidingen voor) het nieuwe voorlichtingsplan.
Verstoppertje spelen in het bos
Welkom bij de derde bijeenkomst van Familie (in)zicht
Module ‘Kijken naar Kinderen’ AD opleiding ‘Pedagogisch educatief medewerker’ Week 2 Pascal van Schajik.
COACHEN; zelf aan het werk! HELICON MBO Den Bosch W43
Het belang van voorlezen
Kies voor respect | Presentatie Eerbied voor God, respect voor elkaar.
Creatief schrijven. Programma -Klassengesprekje: schrijf je weleens? -Inkomopdracht: een gebeurtenis -Creatief verhaal schrijven: tijdcapsule Wat gaan.
Creatief schrijven. Programma -Inkomopdracht: elektriciteit -Opdracht 1: jouw ideale vakantiedag -Opdracht 2: verplaats je in een ander Wat gaan we leren?
Op wie lijk jij het meest?
Huisvesting en Hygiëne
Gesprekstechnieken Trainers: Jasper Kroeger Tom Kievit
Made by: Virtual reality De wereld om je heen Made by:
Xperimenta 12 oktober zintuigen.
LOB zeven stappen naar succes
H3. Sportvoeding voor betere prestaties
Talent in Ontwikkeling
Lotgenoten Bijeenkomst 2.
Het oor.
In gesprek met elkaar Gebruik eventueel rode en groene kaartjes waarmee mensen kunnen aangeven of ze het eens of oneens zijn met de stelling.
© UNIEK IN DE KLAS.
Fossielen onderzoeken voor de bovenbouw
Waarom het ontspannen van de
Thema 4 : wat voor een type ben jij?
Insecten.
Thema Zintuigen.
Booker Music “Unchained melody”
Positieve groepsvorming
Zintuiglijke waarneming
VAARDIGHEDEN 3 Ontspanning, acceptatie, rust
Evaluatie- en reflectiekaarten
Prioriteiten stellen.
Presentation-Skills H4 Promotie en service.
HOE SCOOR JIJ? Naam deelnemer: Leeftijd: Project: Datum:
Social media Wat deel je wel en niet?.
Semantisatieverhaal: Ik had dit weekend een verrassingsfeestje voor een vriendin. Mijn vriendin mocht beslist niet weten dat ze een feestje kreeg. Beslist.
START VAN DE SURVIVALWEEK VAN Maar zonder nieuwe media!
Reflecteren op ambities en kwaliteiten
Let op: probeer waar te nemen zonder oordeel, want je weet niet waarom die ander doet wat hij/zij doet! Zie als voorbeeld dit filmpje:
Transcript van de presentatie:

EINDE VAN DE SURVIVALWEEK! De evaluatie! Wat waren je ervaringen van deze survivaltest?

Hoelang heb je het volgehouden?

Hoe heb je de afgelopen week ervaren? Zag het leven er zonder nieuwe media anders uit?

Zou je het nu anders hebben gedaan? Heb je hulp gehad van anderen of juist tegenwerking? Vond je dat je je goed voorbereid had of juist niet? Zou je het nu anders hebben gedaan?

Heb je beter, meer of juist helemaal niet geslapen Heb je beter, meer of juist helemaal niet geslapen? Of droomde je alleen maar over de nieuwe media?

Ging je huiswerk beter of juist niet?

Ben je anders naar dingen gaan kijken?

Wat vond je van het gedrag van mensen om je heen met de nieuwe media?

Heb je afleiding gezocht in spelletjes, sport of hobby?

Heb je de nieuwe media ook vervangen door andere afleiding zoals eten en drinken?

Of ben je zelf muziek gaan maken?

Heb je ook manieren van communicatie ontdekt zonder nieuwe media? Zou je anderen ook aanraden eens een survivaltest te doen? Zou je het zelf vaker willen doen voor een moment, een dag een weekend of langer?

Is de nieuwe media nu tijdbesparend of juist niet? Heb je bij je vijf zintuigen horen, zien, ruiken, proeven en voelen nog veranderingen ontdekt? Smaakte het eten bijvoorbeeld beter of anders? Was het nu ook echt survivalen, een echte overleving zonder nieuwe media of viel het wel mee en kun je overleven zonder nieuwe media in de 21ste eeuw?

JIJ WEET NU WAT EEN LEVEN IS ZONDER NIEUWE MEDIA

EINDE VAN DE SURVIVALWEEK!