Titel van bedrijfsvergadering

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
De ideeën van Kaplan & Norton over de Balanced Scorecard
Advertisements

Kwartaalresultaten en financiële vooruitzichten voor het boekjaar 2007 Adventure Works | Marie Margaux | Juli 2008.
Aanzet tot strategisch denken
Hoofdstuk 10 Concurrentievoordeel creëren
Bedrijfsvergadering Bitter Sweet Candy Company. Werkafspraken Volgende vergadering Datum 12 december 2012 Aanvang 11 uur Plaats Grote vergaderzaal Be.
Inleiding in de Marketing
Hoofdstuk 10 Concurrentievoordeel creëren
Workshop MT Opbrengstgericht werken Visie – Opbrengsten – Actie.
Ontwikkeld door Anne Coppens en Carlo Verhaar les 11 - Google I-C1#, datum.
Doelen Soorten vormgeving.
Marketing Marketingoriëntatie
Workshop ‘visieversneller’
Methodiek om input voor Visie te verzamelen
Het nut van Business Planning
Rabobank …… en AOC-plaatsnaam
4. Online strategie Internet scorecard
Wanneer doet een bedrijf het goed online?
Naar een optimaal HR - beleid
Bedrijfsnaam Bedrijfsplan. Missie Vertel hier jouw missie op lange termijn. Probeer woorden te gebruiken die nadruk leggen op de groei van jouw bedrijf.
Presentatie titel Rotterdam, 00 januari 2007 BIMBDK01 Bedrijfskundige thema’s Week 3 Thema 4 – Logistiek 1 Business IT & Management
{ Bedrijfsnaam Bedrijfsplan.  Vertel hier jouw missie op lange termijn.  Probeer woorden te gebruiken die nadruk leggen op de groei van jouw bedrijf.
Groeiprojecten identificeren ‘stap 7’ Welke projecten hebben het potentieel om de groeiambities waar te maken? -> laatste stap van de oriëntatiefase.
Thomas Belmans Marijn Peeters
Workshop Verkiezing student-ondernemer maart 2013 Albert Kraaij Kamer ST 3.77 Tel. 070 – (ma en do)
De politieke en economische omgeving Hoofdstuk 5.
Great Place To Work ® © Great Place To Work ® Institute Nederland, 2009 VGN voorlichtingsbijeenkomsten 11 november november november 2009.
GROEIEN MET JE IDENTITEIT. EVEN VOORSTELLEN… WAT IS EEN KLANT?
Titel van uw ondernemingsplan Qui volore imagnihillit que la nimolora vellorendemporaecab imperit harum que dolor mint faccabori inveles et fugitibus dioris.
Winkelen 3.0 Hoofdstuk 3 Omgaan met geld in een bedrijf.
Vergadering Florian Stiller. Agenda Bespreking van belangrijkste doelstellingen Hoe hebben we het gedaan? Overzicht van de organisatie Belangrijkste uitdagingen.
Financiën en inkoop Hoofdstuk 4 De balans. Inhoud 1 De financiële administratie 2 Investeringsbegroting 3 Financieringsplan 4 De balans 5 Exploitatiebegroting.
Naam en logo van uw bedrijf.  Bedrijfshistorie/bedrijfsvisie  Wie is wie  Bedrijfsbeleid  Voordelen  Prestatiebeoordelingen  Aanvullende informatie.
Hoe maak je een presentatie die mensen kan overtuigen van jouw idee.
Kansen en bedreigingen Interne analyse
Naam van bedrijf Ondernemingsplan.
Northwind traders Wie wij zijn Ondertitel brochure of bedrijfsslogan
Creativiteits- sessie
Jaarvergadering Florian Stiller.
[Bedrijfsnaam] Bedrijfsplan.
Concept communicatiematrix
PRESENTATIE VAN HET BEDRIJFSPLAN
Project Bedrijf Presentator
Project Naam van bedrijf Presentator
Creativiteits- sessie
Degene die de presentatie verzorgt
Concept communicatiematrix Enterale Voeding
Een product of dienst verkopen
Creativiteitssessie Naam van presentator.
Strategy map Online missie Bedrijf: Dans Instuif
Begroten & Budgetteren
Kwaliteitsgroep Informatiemanagement
Presentatie bedrijfsplan
Creativiteits- sessie
Bitter Sweet Candy Company
Financiering Onderneming
Uw bedrijf en de groei.
Hoofdstuk Omzet, kosten, winst
Presentatie van ondernemingsplan
Presentatie van ondernemingsplan
Een strategie aanbevelen
Rapportage van voortgang of status
Schooljaar [voeg jaar in] [Naam van school] Naam leerkracht Klas
Bedrijfsnaam Rapport titel.
Projectnaam | Bedrijfsnaam | Naam presentator
Evaluatie [Projectnaam]
Bedrijfsnaam Ondernemingsplan.
Vergadering Florian Stiller.
Hoofdstuk 3 Waarom ondernemen?
PROFIT FIRST Dianne Habraken.
[Naam project] [Naam presentator]
Transcript van de presentatie:

Titel van bedrijfsvergadering Presentator

Agenda Overzicht van de belangrijkste doelstellingen en belangrijke succesfactoren. Hoe staan we ervoor? Overzicht van organisaties Belangrijkste problemen voor het bedrijf. Bespreking van eerdere doelen en de voortgang daarvan. Omzet en winst. Belangrijkste uitgavengebieden. Personeelsbestand Doelstellingen voor volgende periode.

Bespreking van belangrijkste doelstellingen en kritieke succesfactoren Wat het bedrijf uniek maakt. Wat het bedrijf succesvol maakt. Gedeelde visie. Bespreek de belangrijkste initiatieven van het afgelopen jaar.

Hoe staan we ervoor? Korte beschrijving van de prestaties voor elk doel.

Overzicht van organisaties Inleiding en algemene doelen van elke organisatie. Eventuele veranderingen. Een organigram kan hier effectief zijn.

Belangrijkste problemen voor het bedrijf Bespreek eventuele op de voorgrond tredende problemen.

Bespreking van eerdere doelen Financieel Concurrentie Voortgang

Voortgang van doelstellingen Overzicht van belangrijke financiële resultaten. Omzet Winst Belangrijkste uitgavengebieden Personeelsbestand

Omzet en winst Prognose en werkelijke cijfers Brutomarge Belangrijke trends Vergelijk het bedrijf met de rest van de markt. Gebruik meerdere dia’s om belangrijke details toe te lichten.

Belangrijkste uitgavengebieden ONDERZOEK EN ONTWIKKELING Verkoop en marketing. Algemeen en administratie. Verbeterpunten. Gebieden die aandacht/zorg behoeven.

Personeelsbestand Doelen Resultaten

Doelstellingen voor volgende periode Strategische initiatieven Financiële doelen Andere belangrijke inspanningen

Samenvatting Vat belangrijke successen/uitdagingen samen. Herhaal de belangrijkste doelstellingen. Dankbetuiging