RGS, UBL, SBR, klinkt goed. Ook in de praktijk ?

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
The customer centric software company
Advertisements

Koepels: keuzes die de Intermediair kan maken SBR voorlichtingsbijeenkomsten 2011 Vanaf 1 januari 2013 is SBR de standaard voor financiële rapportages.
Stappenplan implementatie XBRL/SBR
Document Management Silicon.
Management Informatie en Business Intelligence voor uw kantoor
Slimmer werken en minder investeren
Computer: hulp, training, advies en webdesign Redenen om de computer de mijden Onbekend angst onbemind.
Internet boekhouden in de praktijk Kennismaken met Noordzij Online.
SBR: een toekomstvaste aanpak De kern van SBR  SBR vermindert rapportage- en administratiewerk  SBR biedt efficiencyvoordelen: eenmalig inrichten,
voor financiële rapportages
© 2006 Consilience B.V.1. 2 E-Dienstverlening in de praktijk Noordwijk, 5 september 2006 K.P.Majoor Adviseur Consilience B.V.
Dé complete online werkplek met de kracht van Office 365
Meer rendement uit advies Hoe kom ik van A naar Beter? Matthias Meijer.
Waarom doen wij wat we doen ! Toekomst visie Observatie systeem AchterAchter KantKant Uw Adviseur Dienstverlening Aan u als consument Uw Adviseur Back-office.
XBRL / SBR Train de Trainer sessie Deel 2 A (van 3) 28 november 2012 SBR-Team Vanaf 1 januari 2013 is SBR de standaard voor financiële rapportages.
Procesintegratie staat voorop!
Opleiden in school, mei Opleiden in school Kennismaking met POSS Personeel en Organisatie Support Systeem Hulpmiddel bij de gesprekkencyclus.
SBR: een toekomstvaste aanpak De kern van SBR: inrichten rapportageketen  de Nederlandse Taxonomie (het woordenboek)  XBRL (de gestandaardiseerde.
SBR: een toekomstvaste aanpak
Workshop doelgerichte communicatie Prof. Van Yperen NLP als filosofie en basis van dialoog Thuisbegeleidings- dienst Golfbreker als experiment en ervaring.
SBR op koers, koersen op de business Van standaard naar toegevoegde waarde.
SOCIALE INNOVATIE EN DIVERSITEIT
Imagi Ayoub Boufous & Joachim Alvarez-Rodriguez. Index Situatie Operationele Impact High level Scope Details soft-hardware Schermen van de app Rollen/Respons.
Klikdemo: CRM maken van contactmomenten en werkafspraken Versie: Academie Werkbedrijf Doel klikdemo In deze klikdemo leer je hoe je contactmomenten.
eFactureren in de praktijk bij Purmerend
Programma OvRAN Symposium Toekomst Accountant WELKOM uur buffet uur Huub Wieleman, Geert Koster en Corneel Spil, “Verloren vertrouwen.
Intermediairdagen april 2017.
19 juni 2008 E-depot: de Rotterdamse praktijk Josje Everse Projectleider E-depot.
binnen Passend Onderwijs
Bedrijfsnaam Bedrijfsplan. Missie Vertel hier jouw missie op lange termijn. Probeer woorden te gebruiken die nadruk leggen op de groei van jouw bedrijf.
Office online woensdag 21 oktober Office Online Wat is office online? Via online webservices gebruik maken van kantoor toepassingen Wie bieden deze.
LOOPBAANSCAN MEDEWERKERS SECTOR WATERSCHAPPEN. JOUW LOOPBAAN De nieuwe cao sector waterschappen biedt kansen om jezelf verder te ontwikkelen in je loopbaan!
Michelle Nekeman RSG de Borgen – Leek Docent Engels.
{ Bedrijfsnaam Bedrijfsplan.  Vertel hier jouw missie op lange termijn.  Probeer woorden te gebruiken die nadruk leggen op de groei van jouw bedrijf.
“NIET DENKEN MAAR DOEN” Eindconferentie kennisplatform Impreze
Referentie Grootboekschema De brug tussen de financiële administratie en rapportages van een onderneming.
+ Praktijkscasus Business Intelligence Dashboard in de thuiszorg.
Bedrijfsplan 1.  Proces en invloed  De centrumgemeentevariant  Democratische legitimatie  Dichtbij burger (dienstverlening)  Efficiencywinst, financiële.
De WKR in de zorg: zorg voor belastingvoordeel Datum:6 juni 2014 Door:Martijn Thissen – Commercieel Manager.
Levensfasebewust personeelsbeleid en PROS 2007 Impuls voor het binden & boeien van medewerkers.
Hervorming Langdurige Zorg Transitie Vivent Thuiszorg Terug naar de Bedoeling.
Bra1 STUDENTMOBILITEIT Eindrapport Andre Brands – 4 augustus 2015.
Platform Internethulpverlening AMW De Bascule, 10 maart mei 2011.
Referentie Grootboekschema “Van grootste gemene deler naar kleinste gemene veelvoud” Harold Kinds RA (SRA) Namens breed-expertoverleg RGS.
Communicatie over veranderingen in zorg en welzijn – gemeenten en zorgaanbieders Saskia ter Kuile communicatiemanager In voor zorg! 24 feb 2015.
Hoe bevorderen vrijwillige mobiliteit? De effecten van een loopbaancentrum Netwerk Personeelsconsulenten 1.
Project Kanteling Wmo Dantumadiel/Dongeradeel Raadsbijeenkomst, 9 april 2013 Tom Kamsma.
Organisatiemet zelfsturende teams  1. Waarom  Mensen willen graag zelf beslissingen nemen en (mede)verantwoordelijk zijn  Direct in overleg met de.
Landelijke raad 16 juni 2012 Toelichting op de belangrijkste onderwerpen van de agenda.
Cliënten Over Kwaliteit (COK). Over het LSR Het LSR, landelijk steunpunt (mede)zeggenschap Koepelorganisatie voor cliëntenraden Kwaliteitsonderzoek, training,
Arbeidsmarktonderzoek gehandicaptenzorg
Wet meldcode huiselijk geweld en kindermishandeling
Het Nieuwe Werken en ééngemaakte communicatie
Hoe leg je meer focus op resultaat?
Hoe leg je meer focus op resultaat?
Sterk met je eigen sociaal netwerk
Website AMC Portal Volledig toegankelijk (publieke website)
Harold Kinds RA (SRA - XML platform) Namens breed-expertoverleg RGS
Referentie GrootboekSchema
E-health: Zeer geschikt voor de neurorevalidatie!
Welkom.
ZIVVER introductie implementatieaanpak
Partner in innovatie met de vernieuwingskracht van Generatie Y.
ON THE CUTTING EDGE OF E-HEALTH
MAAKT BEGELEIDEN INZICHTELIJK
Bouwen aan succesvolle teams Met TeamQ
Sterk met je eigen sociaal netwerk
Opgaven in het sociale domein
Voorbeeld presentatie
Transcript van de presentatie:

RGS, UBL, SBR, klinkt goed. Ook in de praktijk ? Mr. André Bos AA RB Introductie: Samenstelpraktijk, nadruk op advies 2 locaties, 24 teamplayers Lid kopgroep RGS Innovator, betrokken bij meerdere innovatietrajecten. Ondersteuning collega praktijken bij veranderingsproces en implementatie

RGS, UBL, SBR in de praktijk Hoe te beginnen: Strategische keuzes businessmodel IT structuur leveranciers teamplayers Cliënten

RGS, UBL, SBR in de praktijk Het begint bij jezelf: Oriëntatie kans of bedreiging Verwachtingen planning Uitdragen mindsetting

RGS, UBL, SBR in de praktijk Businessmodel aanpassen: Team formeren Tijdspad bepalen Verwachtingen Regie, fixed fee, termijnafspraken Producten, abonnementen Boekhouding wordt stuurinformatie!

RGS, UBL, SBR in de praktijk IT structuur: Cloudtoepassingen: Boekhouding en P&O CRM Goedkeuringsportaal Rapportagetool Aangiftesoftware Esign Office 365 Website, portaal, App Hardware Werkstations, laptops, tablets.

RGS, UBL, SBR in de praktijk IT structuur en toepassing: Grootboek -> RGS Handmatig of met tool? Gebruik template Van RGS naar SBR rapportage Mapping overbodig Ready voor KVK SBR banken RGS CBS

RGS, UBL, SBR in de praktijk Leverancier, aandachtspunten: Online toepassing boekhouding RGS ready SBR ready API met andere pakketten Evt. CRM, docs, workflow Scan & herken Bankkoppeling E-Facturatie

RGS, UBL, SBR in de praktijk Team, aandachtspunten: Onbekend maakt onbemind Functies hernieuwen Voorlichting en training Type medewerker Introvert of extrovert Minder achter, meer voor de schermen. Relatiebeheer en advies

RGS, UBL, SBR in de praktijk Cliënten, aandachtspunten: Maak voordelen zichtbaar Efficiency in de wasstraat Ondersteuning in het proces Werk niet achter de schermen Van jaarrekening -> online realtime stuurinformatie Minder passief, meer advies

RGS, UBL, SBR in de praktijk Praktijkvoorbeeld: Realtime online demo: Rekenschema -> RGS RGS - SBR SBR -> dashboards SBR -> uitvragende partijen

RGS, UBL, SBR in de praktijk Samenvatting: Door inzet van nieuwe technieken Boekhouden verdwijnt Jaarrekening ondergeschikt Efficiency Online realtime rapporteren Betere spreiding werk Meer contactmomenten Werk wordt zichtbaar voor cliënt Meer waardering voor de medewerker Geen omzetverlies maar hoger door nieuwe diensten. U loopt weer voorop!

RGS, UBL, SBR in de praktijk Bedankt voor uw aandacht en veel succes!