Presentation-Skills H3 Winkelinterieur.

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
Jongeren blijken vaak wel te weten wat gezond is, maar het ook uitvoeren is een volgende stap. We maken namelijk de hele dag door keuzes en worden continue.
Advertisements

commerciële presentatie
Verkoopsterke en –zwakke plaatsen
Presentatie Niveau 3 Kerntaak 5 Blz. 17.
distributie- en samenwerkingsvormen
Fase 2 Tijdelijke presentatie bouwen
Fase 2 Winkel aanvullen Kerntaak: verzorgen ontvangst en verwerking van goederen Hoofdstuk: Bouwen en verzorgen van artikelpresentaties Par: en
Fase 1 Ken de (detail)handel
Detailhandel algemeen
Detailhandel algemeen
Detailhandel algemeen
Commercieel beleid 2 H4 Presentatie- en promotiebeleid Filiaalmanager.
Verkoop en service H1 Assortiment- en artikelkennis Assistent verkoopmedewerker.
Commercieel beleid 2 H4 Presentatie- en promotiebeleid Ondernemer detailhandel.
1. Onderzoek jezelf en je werkomgeving 2
Periode 1 Detail en marketing Kerntaak: optimaliseren verkoop en assortiment Hoofdstuk: Visual merchandising Par: 2.2 Blz. 562 t/m 567.
Ondernemend gedrag Hoofdstuk 3 Ik sta aan het roer Neem initiatieven in en voor je werk.
Verkoop en service Hoofdstuk 1 Artikelen verkopen.
Deel 2 Oriëntatie op het runnen van een onderneming Oriëntatie op ondernemerschap Hoofdstuk 6 Hoe ziet jouw product eruit?
Deel 1 Oriëntatie op het starten van een onderneming Oriëntatie op ondernemerschap Hoofdstuk 1 Wat voor ondernemer ben ik?
Ondernemend gedrag Hoofdstuk 2 Kan het ook beter? Signaleer mogelijkheden voor verandering.
Hoofdstuk 4 Netjes houden van de werkplek en werkomgeving.
Waarom? Je hebt ontdekt wat je interesses zijn. Behalve dat het van belang is dat je doet wat je leuk vindt, is het ook belangrijk om te doen waar.
Deel 2 Oriëntatie op het runnen van een onderneming Oriëntatie op ondernemerschap Hoofdstuk 4 Waar is het gat in de markt?
Deel 2 Oriëntatie op het runnen van een onderneming Oriëntatie op ondernemerschap Hoofdstuk 5 Het ondernemersplan.
Deel 3 Besluiten of ondernemen als toekomstperspectief past Oriëntatie op ondernemerschap Hoofdstuk 8 De knoop doorhakken.
Prijs- en Productmix 1e klas Ron Weijens.
Hoofdstuk 3 Presentatie van artikelen in de winkel.
Periode 1 Detail en marketing Kerntaak: verzorgen ontvangst en verwerking van goederen Hoofdstuk: Bouwen en verzorgen van artikelpresentaties Par:
Naam: 1 Vul je naam in. Beantwoord zo snel mogelijk de vragen. Kijk aan het einde hoeveel je er goed had. Druk op knop om te beginnen!!
Verkoop en service Hoofdstuk 3 Calamiteiten. Inhoud 1Artikelen verkopen 2Klanten helpen 3Calamiteiten 1.
Verkoop Hoofdstuk 1 Klaar voor de verkoop. Inhoud 1 Klaar voor de verkoop 2 Klanten ontvangen en benaderen 3 Verkoopgesprekken 4 De verkoopafhandeling.
Verkoop Hoofdstuk 2 Klanten ontvangen en benaderen.
Presentatie en marketing Hoofdstuk 1 De winkelinrichting, vaste artikelpresentaties.
Hospitality en voorraadbeheer Hoofdstuk 1 Hospitality.
Presentatie en marketing Hoofdstuk 6 Retailmix. samengevat 1 ► Wat heb ik in de vorige les geleerd? ► Wat ga ik nu leren? ► Het presenteren van artikelen.
Commercieel beleid 2 Hoofdstuk 5 Commerciële presentatie.
Periode 1: week 5 Presentatie. Planning  Presentatie  Inrichting  Kleur.
Introductie Hospitality 1.1: Hospitality. Inleiding Unique shopping experience in the 'connected store‘ Unique shopping experience in the 'connected store‘
Goederenstroom Goederenopslag.
Presentatie en marketing
Hoofdstuk 2 Van kosten naar verkoopprijs
Hoofdstuk 2 Goederenopslag
Presentatie en marketing
Hoofdstuk 1 Artikelen verkopen
Presentatie en marketing
Hoofdstuk 1 Communicatie in de winkel
Ontvangt en verwerkt goederen
Presentatie en marketing
Ontvangt en verwerkt goederen
Coördineren logistiek proces
Hoofdstuk 1 Hoe gedraag ik mij?
Goederenstroom en voorraadbeheer
Hoofdstuk 3 Wat kom ik tegen tijdens het verkoopgesprek?
Hoofdstuk 7 Verbetering aanbod en winkelpresentatie
Presentatie en marketing
Hoofdstuk 5 Het marketingplan
De supermarktmedewerker
Presentation-Skills H4 Promotie en service.
De supermarktmedewerker
Supermarkt De supermarktbranche.
Hoofdstuk 4 De winkel is open
Supermarkt De supermarktbranche.
Hoofdstuk 1 Jij als praktijkopleider
Erosie en Sedimentatie
Kritiek geven en krijgen
H5 Onderhouden van het exterieur en interieur
Hospitality en voorraadbeheer
Hoofdstuk 5 Voorraadbeheer
SO bespreken: wat was moeilijk?
Transcript van de presentatie:

Presentation-Skills H3 Winkelinterieur

H1 Visual merchandise in de retail H2 Winkelexterieur H3 Winkelinterieur H4 Promotie en service H5 Onderhouden van het exterieur en interieur

Bekijk het filmpje en beantwoord onderstaande vragen: H3 Winkelinterieur Bekijk het filmpje en beantwoord onderstaande vragen: Wat valt je op aan het winkelinterieur? Wat valt je op aan de productpresentatie? Waar let je zelf op als je in winkels om je heen kijkt?

Tijdens het bestuderen van dit hoofdstuk werk je aan doelen. H3 Winkelinterieur Tijdens het bestuderen van dit hoofdstuk werk je aan doelen.

Verwantschappen Consumptieverwantschap Maatverwantschap H3 Winkelinterieur Verwantschappen Consumptieverwantschap Maatverwantschap Kleurverwantschap Themaverwantschap Leeftijdverwantschap Prijsverwantschap Merkverwantschap

H3 Winkelinterieur Schappenplan Schappenplan maken

Sfeerdisplays Actiedisplays Themadisplays Massadisplays H3 Winkelinterieur Sfeerdisplays Actiedisplays Themadisplays Massadisplays

Basisverlichting Accentverlichting Etalageverlichting Verlichtingsplan H3 Winkelinterieur Basisverlichting Accentverlichting Etalageverlichting Verlichtingsplan

Plaatsing assortiment Routing H3 Winkelinterieur De layout van de winkel Verkoopruimte Serviceruimte Operationele ruimte Kassaruimte Plaatsing assortiment Routing Gedwongen routing Vrije routing

H3 Winkelinterieur Zijn je doelen behaald? Vul de evaluatie in.