Presentation-Skills H4 Promotie en service.

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
De tafel Servetten leggen
Advertisements

Weten wat je verkoopt Niveau 2 Kerntaak 2.
Wereldkaart met oudercontacten wereldwijd
De zeven wereldwonderen Ciriwi.drdt Een lerares vroeg aan een groep studenten om een lijst op te stellen met, volgens hen, de « Zeven Wereldwonderen.
F&J webcreation even voorstellen… we willen graag met u in gesprek, dus…
De zeven wereldwonderen
De zeven wereldwonderen Een lerares vroeg aan een groep studenten om een lijst op te stellen met, volgens hen, de « Zeven Wereldwonderen » van onze tijd.
commerciële presentatie
Tanden poetsen elke dag 2 keer 2 minuten per keer.
Basisstof 5: Groei bij de mens
Liefde en trouw is de manier waarop God met de mens omgaat in het verbond
Kassatrainer.
Fase 1 Ken de (detail)handel
Fase 3 Bouwen en verzorgen van artikelpresentaties
Commercieel beleid 2 H4 Presentatie- en promotiebeleid Filiaalmanager.
Gemaakt door Patrick Snijders en Joris van Beek
De Zeven Wereldwonderen Een lerares vroeg aan een groep studenten om een lijst op te stellen met, volgens hen, de ‘Zeven Wereldwonderen’ van onze tijd.
Commercieel beleid 2 H4 Presentatie- en promotiebeleid Ondernemer detailhandel.
Marketing 5 havo.
Vouw het Kwiekbekje
Les natuur en techniek, maandag en dinsdag groep 5 en 6
MUZIEKPIETJES MAKEN Leven van een juf. BENODIGDHEDEN Per leerling: 1 bruin of zwart vouwblaadje 4 gekleurde vouwblaadjes Gekleurd papier: wit, rood en.
Verkoop en service Hoofdstuk 1 Artikelen verkopen.
Deel 2 Oriëntatie op het runnen van een onderneming Oriëntatie op ondernemerschap Hoofdstuk 6 Hoe ziet jouw product eruit?
Ondernemend gedrag Hoofdstuk 2 Kan het ook beter? Signaleer mogelijkheden voor verandering.
Hoofdstuk 4 Netjes houden van de werkplek en werkomgeving.
Werken in een arbeidsorganisatie
Deel 2 Oriëntatie op het runnen van een onderneming Oriëntatie op ondernemerschap Hoofdstuk 5 Het ondernemersplan.
Hoofdstuk 6 Prijs- en inkomsten- management. 1Wat zijn de belangrijkste methoden voor prijszetting? 2Waarom is het vaststellen van de kostprijs zo moeilijk.
Hoofdstuk 3 Presentatie van artikelen in de winkel.
Periode 4 Kassawerkzaamheden Kerntaak: kassatransacties afhandelen en/of deze leiden Hoofdstuk: Informeren over de verkoopafhandeling Par: 2.3 Blz. 456.
MUZIEKPIETJES MAKEN Leven van een juf. BENODIGDHEDEN Per leerling: 1 gekleurd vel papier 4 satéprikkers 1 ballon 1 wc rol 3 of 4 strookjes gekleurd papier.
Verkoop en service Hoofdstuk 3 Calamiteiten. Inhoud 1Artikelen verkopen 2Klanten helpen 3Calamiteiten 1.
Winkelen 3.0 Hoofdstuk 6 Marketing. Inhoud 1 Eerst langs alle haltes 2 Verkoop 3 Omgaan met geld in een bedrijf 4 Logistiek 5 Wat doen leidinggevenden?
Verkoop Hoofdstuk 2 Klanten ontvangen en benaderen.
Presentatie en marketing Hoofdstuk 1 De winkelinrichting, vaste artikelpresentaties.
Hospitality en voorraadbeheer Hoofdstuk 1 Hospitality.
Presentatie en marketing Hoofdstuk 6 Retailmix. samengevat 1 ► Wat heb ik in de vorige les geleerd? ► Wat ga ik nu leren? ► Het presenteren van artikelen.
Introductie Hospitality 1.1: Hospitality. Inleiding Unique shopping experience in the 'connected store‘ Unique shopping experience in the 'connected store‘
Inpaktechnieken.
Les: H.3 Het marketingplan
Thema Zintuigen.
Presentatie en marketing
Hoofdstuk 2 Van kosten naar verkoopprijs
Ontvangt en verwerkt goederen
Veilig en verantwoord werken
Hoofdstuk 1 Artikelen verkopen
Presentatie en marketing
Hoofdstuk 1 Communicatie in de winkel
Presentatie en marketing
Ontvangt en verwerkt goederen
Goederenstroom en voorraadbeheer
Hoofdstuk 1 Hoe gedraag ik mij?
Hoofdstuk 3 Wat kom ik tegen tijdens het verkoopgesprek?
Hoofdstuk 7 Verbetering aanbod en winkelpresentatie
Hoofdstuk 2 Klanten helpen
Goederenstroom en voorraadbeheer
Goederenstroom en voorraadbeheer
Ontvangt en verwerkt goederen
Presentation-Skills H3 Winkelinterieur.
Hoofdstuk 4 De winkel is open
“wat gaat goed, wat kan beter”
Erosie en Sedimentatie
KAM – Integrale kwaliteitszorg
Kritiek geven en krijgen
H5 Onderhouden van het exterieur en interieur
EINDE VAN DE SURVIVALWEEK!
Hospitality en voorraadbeheer
Hoofdstuk 5 Voorraadbeheer
SO bespreken: wat was moeilijk?
Transcript van de presentatie:

Presentation-Skills H4 Promotie en service

H1 Visual merchandise in de retail H2 Winkelexterieur H3 Winkelinterieur H4 Promotie en service H5 Onderhouden van het exterieur en interieur

Bekijk het filmpje en beantwoord onderstaande vragen: H4 Promotie en service Bekijk het filmpje en beantwoord onderstaande vragen: Maak het zakje uit het filmpje. Wat vond je moeilijk? Hoe zou je artikelen op een andere manier kunnen verpakken?

Tijdens het bestuderen van dit hoofdstuk werk je aan doelen. H4 Promotie en service Tijdens het bestuderen van dit hoofdstuk werk je aan doelen.

In de winkel Buiten de winkel Voelen Ruiken Proeven Zien Horen Folders H4 Promotie en service In de winkel Voelen Ruiken Proeven Zien Horen Buiten de winkel Folders Online promotie

H4 Promotie en service Bescherming Promotie Informatief Decoratief

Stap 1 Stap 2 Stap 3 Stap 4 Verzamel alle benodigdheden H4 Promotie en service Stap 1 Verzamel alle benodigdheden Stap 2 Papier twee en een half keer zo groot Stap 3 Artikel in het midden neerleggen Vouwen van een randje Stap 4 Om het artikel heen vouwen

Stap 5 Stap 6 Stap 7 Zijkanten vouwen Aantrekkelijk maken H4 Promotie en service Stap 5 Zijkanten vouwen Stap 6 Aantrekkelijk maken Stap 7 Decoratie bevestigen op het pakje

Klanten betalen voor een draagtasje H4 Promotie en service Klanten betalen voor een draagtasje

H4 Promotie en service Zijn je doelen behaald? Vul de evaluatie in.