NS ONLINE SERVICE DE KLANT CENTRAAL EN 24/7 BEREIKBAAR

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
AANLEIDING Projecten die studenten moesten organiseren gingen vaak mis in de voorbereiding. Vaak lag dat aan miscommunicatie en te weinig voorbereiding.
Advertisements

Social Media met boswachters Het geheim achter het succes Jeffrey van Heck Adviseur Online Marketing & Social Media.
Mijn gegevens op het web!?
Sociale wijkmedia 19 en 28 maart 2013 wijkteams Nieuw Lokaal Akkoord Gilbert Sewnandan.
 Speelveld wordt sneller en complexer  Demografische trends: regionale krimp, ontgroening, vergrijzing en verkleuring  (Overheids) financiën onder druk.
toolbox deco-procedure
Social media als kwaliteitsinstrument voor de eerstelijn: ‘Verbeterjezorg’ November 2012 Olof-Jan Smits Voorzitter Stichting XS2CARE.
F&J webcreation even voorstellen… we willen graag met u in gesprek, dus…
John Vaupell Justin van der Steen
Beroepsvaardigheden onderdeel van SBC
NS biedt “Slimme Tijd”! Conceptpresentatie: Willeke van Wijk.
Social Media (Wat is dat & Wat kan de kerk daar mee?)
CRM vs SCRM Yana Callaert – 3 MAS. Marketing Bij traditionele marketing verloopt de communicatie vooral in één richting; het bedrijf adverteert en de.
de ouderbetrokkenheid vergroten
Social Media.
Werkgroep Communicatie Jaarvergadering 24 mei 2014.
 Facebook pagina (219 likes)  Hyves pagina  LinkedIn  Twitter (1617 volgers)  Youtube.
Jeroen Bertrams Twitter: jeroenbertrams ANVR Congres 2014.
Welkom op donderdag 22 januari 2015 Vanaf 17:00 tot 19:00 uur (incl
Loyaliteit begint met een warm welkom
Meer interactie tussen de OCMW’s en de POD MI Social media Provinciale Ontmoetingsdagen Lente 2015.
 Wij zijn eerste jaars studenten van hogeschool Amsterdam.  Onze groep bestaat uit Selcuk Kilic en Yusuf Acar.
Iedereen gebruikt social media.
Business Model You Wie jou helpt (Key partners) Wat je doet
PROMO VIA SOCIAL MEDIA Versie SOCIALE MEDIA De grote spelers anno 2015 Facebook, Twitter, Youtube, Instagram, Whatsapp, Pinterest, …
Evaluatie Huis van de Mechelaar. Cijfers Huis van de Mechelaar Totaal # bezoekers sinds start nieuwe werking: Totaal # afspraken afgehandeld sinds.
Sociale media als communicatiemiddel Door Jasper Van Biesen.
Hoe bereiken we Stadse Alleseters?. Kenmerken Stadse Alleseter jaar -Vrije tijd : uit eten, winkelen, terras, bioscoop -Zijn oververtegenwoordigd.
Reflecteren.
Sociale Media Doelen van Sociale Media voor kennisoverdracht:  Betrokkenheid  Vindbaarheid  Bereikbaarheid  Community bouwen Zichtbaarheid  Mensen.
Onze school is zich ervan bewust dat sociale media een onlosmakelijk onderdeel zijn van de huidige samenleving en de leefomgeving van haar leerlingen,
Sessie 3: Je bent wat je publiceert 1. Programma De kracht van weblogs Praktijkoefening: Zelf een weblog maken met Blogger Wat kan ik ermee? 2.
Sessie 4: Opdrachten krijgen met 1. Wat gaan we doen? #lift Aan de slag met Twitter Oefening Geavanceeerd gebruik Twitter succesvol toepassen Toelichting.
De bibliotheek van de toekomst met Social CRM. In deze presentatie Wat betekent de maatschappelijke bibliotheek voor de communicatie? Welke communicatie.
Bijeenkomst aandachtsfunctionarissen Sociale netwerk versterking - Sociaal kapitaal - 10 maart 2016 PF Gezin & Omgeving.
Social media. Agenda Over ons Facebook Twitter Linkedin Instagram.
FOCUS IN ACQUISITIE Welkom bij de workshop Presentatie: Herma Wichman specialist in een heldere focus en strategie.
Jumbo elke dag beter Dennis Altenburg & Danny Vallinga.
Schademelden via Whatsapp Ditzo. #Wouter #Hella.
Copyright 2008 – Morningstar Systems – All rights reserved 1.
AtyJean & Kracht On Tour Samen on Tour in Goes op 12 oktober 2016.
Winkelen 3.0 Hoofdstuk 6 Marketing. Inhoud 1 Eerst langs alle haltes 2 Verkoop 3 Omgaan met geld in een bedrijf 4 Logistiek 5 Wat doen leidinggevenden?
Verkoop en advies Hoofdstuk 6 Reclame en sociale media.
Hoe profileer ik mezelf digitaal? -minilecture-.
Presentatie ZMC Door Daniël Seton – 1D. Doelstelling Met deze presentatie wil ik het publiek de kracht van het social media laten zien.
website pakket Je Bedrijf Onbezorgd Online!
Sociale media inzetten
Social media plan Gemaakt door : Dorien van der Gugten Klas: B-MMC4-1a
Webcare en ZGW Dimpact 10 jaar! Frank Bruijninckx 17 november 2016.
Social Media Marketing Petra Kamping |Ellen Engbers
Sociaal media DESIGN BY TALHA.
Digitale zichtbaarheid dmv Chat, WhatsApp en Facebook Messenger
Lessen in social media Voorbeeld 1
E-learning E-health & Domotica
Ouderbetrokkenheid 3.0 Uw kind Onze leerling.
Federatie Tilburgse Zangverenigingen – 31 maart 2018
RÜYA Bijeenkomst 1 Meiden.
Thuiszorg: ruil de auto in voor de e-bike Inspiratiesessie mobiliteit en logistiek in de zorg 12 april 2018.
Sociale Media Doelen van Sociale Media voor kennisoverdracht:
Solliciteren met Social Media
Federatie Tilburgse Zangverenigingen – 31 maart 2018
Wist u dat : Het over 23 dagen kerst is?
Zichtbaarheid Creëren
START VAN DE SURVIVALWEEK VAN Maar zonder nieuwe media!
Hoofdstuk 6 Reclame en sociale media

Basisschool De Dassenburcht NUENEN
Startgroep nieuwe HR-cyclus
Vernieuw je HR-cyclus.
Welkom! Kennisbijeenkomst ‘Free publicity en social media’
Transcript van de presentatie:

NS ONLINE SERVICE DE KLANT CENTRAAL EN 24/7 BEREIKBAAR 10 november 2014 NS ONLINE SERVICE DE KLANT CENTRAAL EN 24/7 BEREIKBAAR Sivan Marloes Orij, Social Service Manager Sivan Cohen, Community Manager Serviceforum evaluatie

A g e n d a 10 november 2014 A C H T E R G R O N D K A N A L E N W E ❤ K L A N T K L A N T ❤ N S Sivan T O E K O M S T Serviceforum evaluatie

UTRECHT A c h t e r g r o n d Wie we zijn en wat we doen. 10 november 2014 Wie we zijn en wat we doen. UTRECHT 1,2 miljoen treinritten per dag 9 miljoen Nederlanders reizen jaarlijks met NS Jaarlijks maken 88 miljoen mensen gebruik van Utrecht Centraal Sivan 400.000 volgers op Facebook en Twitter, 48.000 Communityleden 288 klantadviseurs, waarvan 80 op Webcare 250.000 klantcontacten per maand, waarvan 6.000 op Social Serviceforum evaluatie

K a n a l e n Klant wil keuzevrijheid en snelheid. 16 mei 2012 C O M M U N I T Y 8 agents, laagdrempelig, betrokken, feedback CHAT Laagdrempelig, snel, interactie SOCIAL Laagdrempelig, snel, proactief, interactie T E L E F O O N Snel, meer aandacht Marloes Brief: 49.603 E-mail: 359.420 Telefoon: 2.925.336 Social: 835.716 Chat: 196.892 Community: 2010 = start Twitter 2012 = start FB 2013 = start Webcare 2014 = start Community 2016 = start chat 2017 = start FB SDW E – M A I L Langere wachttijd, geen interactie B R I E F Langere wachttijd, geen interactie Eropuit!

Afhankelijk van samenwerking W e ❤ k l a n t 16 mei 2012 Wat doet de reiziger voor ons? KLANT HELPT KLANT KLANT GEEFT FEEDBACK 50% op de Community Reactief en proactief Sivan Ook: DRL17, Proefzitten, nieuwe website, Super Users Super Users Gepland: klantpanel Huisregels Afhankelijk van samenwerking Eropuit!

16 mei 2012 KLANT HELPT KLANT Sivan Eropuit!

16 mei 2012 KLANT HELPT KLANT “Kunnen jullie niet een hashtag starten voor mensen die gestrand zijn en een lift zoeken of aanbieden?” “Wat een geweldige suggestie, Ionica. Misschien kan jij het land in beweging zetten, dan houden wij ons bezig met het rijden van de treinen. #StormPoolen? ^EM Sivan 23000 keer hashtag gebruikt 44.5 miljoen views Eropuit!

16 mei 2012 KLANT GEEFT FEEDBACK P R O A C T I E F Sivan Eropuit!

DENK MEE OVER DE NIEUWE REISPLANNER 16 mei 2012 KLANT GEEFT FEEDBACK O P R O E P DENK MEE OVER DE NIEUWE REISPLANNER R E A C T I E F Sivan Eropuit!

W e ❤ k l a n t Wat doet de reiziger voor ons? 16 mei 2012 WE ZIJN ER VOOR DE KLANT WE GAAN EEN STAPJE VERDER 24/7 bereikbaar Bewegingsruimte klantadviseurs Marloes 80 Webcare agents Afhankelijk van samenwerking Snelle afhandeltijd Kenmerkend voor Social Eropuit!

16 mei 2012 WE ZIJN ER VOOR DE KLANT Marloes Eropuit!

16 mei 2012 WE ZIJN ER VOOR DE KLANT Marloes Eropuit!

WE GAAN EEN STAPJE VERDER 16 mei 2012 WE GAAN EEN STAPJE VERDER Marloes Eropuit!

WE GAAN EEN STAPJE VERDER 16 mei 2012 WE GAAN EEN STAPJE VERDER Marloes Wij willen graag voor in de toekomst, samen met jou een dag plannen waarop jij naar een station naar keuze kan reizen. Op het station zorgen wij er voor dat er een assistentieverlening-team klaarstaat waarmee jij een tijd lang kan oefenen. Voor de reis krijg je een dagkaart van ons, plus nog een dagkaart zodat je iemand kan meenemen. Eropuit!

WE GAAN EEN STAPJE VERDER 16 mei 2012 WE GAAN EEN STAPJE VERDER Marloes Eropuit!

Samenwerking met Campagnemanagement Van openbaar naar privé T o e k o m s t 16 mei 2012 Samenwerking met Campagnemanagement Uitbreiding WhatsApp … … Marloes Van openbaar naar privé Kanaalverschuiving Eropuit!

16 mei 2012 Marloes Eropuit!