Federatie Tilburgse Zangverenigingen – 31 maart 2018

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
Samen werken aan inzetbaarheid en mobiliteit 1. Grote veranderingen • Jeugdzorg heeft te maken met grote veranderingen: • Transitie • Gemeenten worden.
Advertisements

23 januari 2014 / Raymond Buitelaar en Bart van Meurs
Een eerste kennismaking Julia Kool en Johan Hahn 9 October 2010
21 januari 2013 door: Henk-Jan Workshop Social Media.
Hoe doe je dat? Actief Zendingswerk
INSTRUCTIE 1: Verzamel zoveel mogelijk verschillende soorten gekleurd papier en pakpapier. Vergeet geen zwart en wit papier. Zorg dat ieder van jullie.
Imagebuilding Helaas, geen kant-en-klaar recept, want geen koor is gelijk. Performen met power | Petra Andriessen.
NulNu Manifestatie: Congres HAN 8 oktober 2014
Workshop Fondsen werven
Welkom bij deze mini-beurstraining.
Een expeditie waarin Social Media worden ingezet om U beter te presenteren EN gevonden te worden.
Presenteren en communiceren
De ondernemende student Hoofdstuk 3Persoonlijke presentatie en reflectie.
Webteksten en SEO Wat hebben zij met elkaar te maken?
Loopbaan oriëntatie en begeleiding
Ondernemen moet je doen
BBM workshop Educatie & Jeugdbeleid 20 april 2015 Tilburg.
Praktische handleiding voor De digitale community op Part-up.
Begeleiding Werkelijk contact Provocatieve begeleiding.
DOOR! & SIEN Inspiratiesessie culturele veld CantaYoung ervaringen Toon Peerboom 30 januari 2016 ECI Cultuurfabriek Roermond.
Powerpoint presentatie.
 ‘Hoe maak ik een goed filmpje?’ En hoe kan ik hem gebruiken?
FOCUS IN ACQUISITIE Welkom bij de workshop Presentatie: Herma Wichman specialist in een heldere focus en strategie.
Hoe maak je een werkstuk? Begin op tijd!!. Kies een leuk onderwerp  Denk aan een hobby, sport, beroep, stad of onderwerp uit een van de lesboeken van.
Communiceren in de langdurige zorg. Wat is communiceren? Communiceren is: het overbrengen en ontvangen van een boodschap; het uitwisselen van informatie.
Sterk door je netwerk zet jezelf op de kaart!. Even voorstellen 21 mei 2016 in TilburgTRIVALENT LOOPBAANEVENT 2 mens & werk.
Netwerkmarketing Hoe vindt je nieuwe klanten? In deze training 1.Je 100+ lijst 2.Je dagelijkse bezigheden 3.Verandering van denken.
Workshop Baukelien van Minnen. LinkedIn  LinkedIn – 5,9 mio profielen in Nederland op een beroepsbevolking van 6,1 mio (mbo+)  78% van de mensen op.
AtyJean & Kracht On Tour Samen on Tour in Goes op 12 oktober 2016.
Winkelen 3.0 Hoofdstuk 6 Marketing. Inhoud 1 Eerst langs alle haltes 2 Verkoop 3 Omgaan met geld in een bedrijf 4 Logistiek 5 Wat doen leidinggevenden?
Hoe maak je een presentatie die mensen kan overtuigen van jouw idee.
Met een uniek en onderscheidend verhaal jezelf verkopen!
Operationeel plan DIMAGINI
Maak je website beter vindbaar!
Winkelstraat de Heurne
Meer communiceren met een klein budget
Heidi van der Panne-Dirks
Campagne-middelen Hoe in te zetten? Yvonne Polman Relatiemanager.
‘Aan de slag met ouders als onmisbare partner’
Sociale Media in de toeristische sector Bijeenkomst Blauwe Lint
29 maart CREADAG.
#EBJ16.
Social media plan Gemaakt door : Dorien van der Gugten Klas: B-MMC4-1a
Social Media & Sport Deel I
Instrument voor ontmoeting, een verbonden buurt en meer:
Havo-4 Les 1 Wie ben ik? Keuzebegeleiding.
29 maart CREADAG.
Social Media Marketing Petra Kamping |Ellen Engbers
Les 2: Van productie tot verkoop
What will you do to change the
© UNIEK IN DE KLAS.
Nee Zeggen!.
Binnenkort start hier het webinar Facebook Marketing voor je groep - Deel II: ‘Je Scoutinggroep op Facebook’
Studie vaardigheden Thema 8 : Ups & downs.
Annick, Amber, Ilsa en Melanie
Ik heb mijn boek uit… Wat nu?.
Eventmanager: Gerdine Teerhuis
LinkedIn Wat moet ik ermee?.
Federatie Tilburgse Zangverenigingen – 31 maart 2018
Lachgas Lachgas Mogelijk ziet u de metalen patronen van lachgas wel eens op straat liggen of heeft u het wel eens in het nieuws gehoord, maar wat is het.
Solliciteren met Social Media
Hoe verhogen we de betrokkenheid van alle collega’s?
Twitter • LinkedIn • Facebook
Hoofdstuk 1 Wie ben je? Wat kun je? Wat wil je?
INZET VAN DIGITALE MEDIA VOOR PUBLIEKSBEREIK
Social media voor statenleden/politici
Les 2: Van productie tot verkoop
Kennissessie ‘Samen naar een groter publieksbereik’ - 14 juni 2018
Zichtbaarheid Creëren
Presentatievormen.
Transcript van de presentatie:

Federatie Tilburgse Zangverenigingen – 31 maart 2018 Presentatie facebook Federatie Tilburgse Zangverenigingen – 31 maart 2018

Wat kan facebook voor u doen? Deze presentatie gaat over wat facebook voor u kan betekenen. Maar voordat u over facebook moet nadenken moet u eerst een aantal vragen stellen.

Waarom doet u promotie? U wilt dat mensen uw niet alleen kennen (koornaam) en weten te vinden (website), maar dat ze speciaal naar u op zoek gaan (concert bezoeken).

“Wat gaat koor < naam koor > dit keer doen?” Doel van promotie: U wilt: meer publiek bereiken; nieuwe leden vinden; uw publiek beter bereiken; vindbaar zijn; herkenbaar zijn. “Wat gaat koor < naam koor > dit keer doen?”

Welke vragen moet u stellen? Wat willen wij met facebook bereiken? Waar moeten we over schrijven om ons publiek te bewegen? Wat past bij ons?

Mijn eigen zoektocht als voorbeeld 2010 -2014: Begin Koorcoach Ik had alleen mijn website en netwerk. Als ik daar niet heel hard aan trok, had ik geen werk. Herkenbaar voor u en uw koor?

Mijn zoektocht 2015 - heden: Nu heb ik mijn website gekoppeld aan facebook

+ Wat doe ik anders? Op mijn website: producten Aanbod (workshops, coaching) Gratis E-book Gratis tips Blogs + Op facebook: deel ik kennis en ideeën Ik post hier de links van mijn blog Inspiratie Aankondigingen Vragen / interactie

Mensen kennen mij (mijn naam) en weten mij te vinden (via facebook), Wat is er veranderd? Mensen kennen mij (mijn naam) en weten mij te vinden (via facebook), maar ze gaan nu speciaal naar mij op zoek (website) voor meer dan alleen mijn workshops.

Focus is niet alleen op Petra die workshops geeft Maar op Petra waar je ook andere dingen haalt Mensen komen nu op mijn website ‘shoppen’. Ik word benaderd voor: -workshops -regisseur shows -Jury-lid festivals -Moderator bij fusie-gesprekken van koren - Koorfocusgesprekken bij besturen van koren - en meer! Allemaal omdat men mij via facebook heeft leren kennen.

Zou dit niet mooi zijn voor uw koor? Dat mensen weten dat u er bent en u ze steeds weet te raken? Facebook is een van de middelen die u kunt inzetten. U kunt via facebook meer mensen bereiken dan u denkt. En oh ja, Facebook is een middel en geen doel!

Hoe kunnen u dat bereiken? 1. Zorg dat u uw doelgroep kent 2. Weet wie u bent en wat u wilt delen met je publiek 3. Laat zien wie u bent 4. Blijf verrassen 5. Deel, deel, deel* 6. En houd vol! *U zoekt eerst uit in welke besloten facebook- groepen uw doelgroep zit. U kunt vervolgens uw bericht daarmee delen.

Mijn tips: Maak eerst een goed plan Verdiep u in facebook en marketing Weet wat u wilt bereiken Verdiep u in facebook en marketing Facebook expert: Anne Raaymakers Boek: ‘Maak ze gek!’ van Aartjan van Erkel Wees consequent Campagne facebook moet aansluiten op uw website/publiciteit Zorg dat u herkenbaar bent Wees consistent Zorg dat u regelmatig in beeld komt BELANGRIJK: Blijf bedenken waarom u facebook inzet.

Voorbeelden: Theaterkoor VoiceBox post om de zoveel tijd dit bericht. Ik denk dat het de titel van hun show is, maar dat staat nergens. Het maakt mij nieuwsgierig! Divina zoekt alten. Zij posten een filmpje van een optreden. Dubbele promotie, dus. Lava promoot graag met foto’s van zichzelf. Dat is hun kracht.

Let op: facebook actief gebruiken kost tijd Waarschuwing! Let op: facebook actief gebruiken kost tijd Bedenken Schrijven/filmen Inplannen Uitnodigen Reageren Etc

Wat heeft facebook mij gebracht Dat ik vandaag bij jullie deze presentatie mocht geven. Dank daarvoor!

Ik gun jullie een goede zoektocht en geweldige concerten met veel Wat ik jullie gun Ik gun jullie een goede zoektocht en geweldige concerten met veel leden en publiek.

Ga eens op onderzoek uit. Begin eens mij op te zoeken op facebook: www.facebook.nl/koorcoach Maar bezoek ook andere facebookpagina’s van koren! Wat vindt u leuk om te lezen? Laat u inspireren!

Wat kan ik nog voor u betekenen? Bent u nieuwsgierig geworden naar welke vormen van promotie bij uw koor zou passen? Zou u wel willen uitzoeken wat u nog meer met uw koor kunt doen? Of bent u misschien u toe aan iets nieuws, aan vernieuwing, maar u weet niet hoe? Neem vrijblijvend contact op met mij via www.koorcoach.nl. Ik ontmoet u graag!