Welkom Klantendag donderdag 9.

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
LCMS 1.3 Kort samenvatting “Wat is het verschil met CEDRIC?”
Advertisements

Ingave via het scherm Algemene beschrijving van de toepassing De toepassing is opgebouwd uit drie niveaus : Niveau 1 : verzending en afzender Niveau 2.
Sollicitanten - Wat / Waarom? - Algemene werking - Mogelijkheden sollicitanten - Mogelijkheden directies.
LRP PASTORALE EENHEID release 2.1 Koos Willemse.
LRP FONDSEN /ABONNEMENTEN/REKENINGEN release 2.1 Koos Willemse.
Presentatie programma Access applicatie kopersbegeleiding
TRAINING DIGITALISERING VAN FACTUURSTROMEN
1 Samenwerkend leren met Google Docs Werking en mogelijkheden van online tekstverwerken.
Informatie en gebruikershandleiding versie 3.0 Mei 2010 Arthur Kleijn
Rooster Generator Voor Huisarts Posten
Pest Control geautomatiseerd!
Internet boekhouden in de praktijk Kennismaken met Noordzij Online.
PreSoft [relatiebeheer] Het centraal beheren van relaties en contactgegevens is de basis voor veel dagelijkse werkzaamheden. PreSoft [relatiebeheer] is.
Ik wil zien verzuimmeldingdossierprocessturingpoortwachtercorrespondentierapportagematching © InfoRhei Disclaimer -Sitemap Klik op een tabje voor.
Informatie en gebruikershandleiding versie 2 April 2009 Arthur Kleijn
© Kars cum suis bv Benchmarking publiekszaken Workshop Procesmanagement 7 februari 2007.
Info avond COPD/DM registratie & verslagen
Verzuimmeldingcorrespondentiepoortwachter Ik wil zien processturingdossiermatchingrapportage.
Exposantentool Handleiding. Stap 1: Start ! Ga naar de link die u via ontving van Sylvie Buydaert. Login met uw: Gebruikersnaam Wachtwoord.
Meervoudige selectie van deuren
MEETING SYSTEMS BV VOOREFFECTIEFVERGADEREN.  Meeting Systems bv levert software als hulpmiddel om het vergaderen te ondersteunen met de volgende kenmerken:
Instructie systeem: organisatiedeel Klik op button ‘aanmelden organisatie' op
Werkgroep Monitoring Haal het onderste uit de “kan” (lees: MPM4ALL)
?.
Boekhouden Extra stof bij Taak 8
Gemeentelijke monitor Sociaal Domein
Let’s go! ›Beginnerspresentatie ›Starten met prospero ›Verschil CMS en web navigator ›Nieuwe content > nieuwe folder aanmaken ›Bestanden uploaden ›Linkobject.
Glenn Vanthournouthttp:// VV-Solliciteren - Wat / Waarom? - Algemene werking - Voordelen - Mogelijkheden sollicitanten - Mogelijkheden.
Cursus Innen - Betalingen GouwBelastingen Programma Betalingen Inlezen en verwerken betalingsbestanden Digitale dagafschriften Digitale betalingsopdracht.
Werken met JOIN UT Tom Buys Maart 2016.
Welkom! Voorlichting Buitenlandse stages woensdag 12 november 2014.
Quick Reference Guide Plandix versie 2.0 Loket. Uitleg 1. Dashboard [2] Een lijst van alle notificaties die niet zijn gemarkeerd als afgerond [4] Klik.
SharePoint Alles over metadata In de Private en Public cloud.
Renault Merchandise Webshop – Gebruiksaanwijzing
Le Credit Sportif: Meer plezier van je kantine!
SNEL VAN START MET DE RAMINGTOOL VAN GWWKOSTEN.NL
Instructiekaart SpoorWeb
Inboeken partijen in Ketenregister
Affiliate Menu - Statistiek
Training: Cliëntsessies
Hoe werkt bibliografische software?
Korte Handleiding Slim
Webinar voor ambassadeurs
Algemene beschrijving van de toepassing
GOUD is geld de rest krediet
MBO-dag: Gebruik Digitaal Doorstroomdossier Regio Rijnmond
Digitaal wedstrijd formulier
Aan de slag met Moodle Les 1. Kennismaking Schermonderdelen en navigatie Voorkeuren aanpassen: profiel, wachtwoord Cursusbeheer: cursusinstellingen en.
ADR's & SCAN CARDS.
Proces Opnames analyse
Training: Cliëntsessies
Subsidie individueel vervoer:
Gebruikerstraining Digitaal Doorstroomdossier Regio Rijnmond
Webinar SharePoint Standaard Werkstromen
Grafiek Generator Monitor de Bibliotheek op school
RVC – Clinical Assistant
Handleiding NODR Schade App
Huishoudelijke hulp toelage (HHT)
Procesondersteuning binnen de sociale zekerheid
9 De Agenda IBS/CGS Highlights Digitaliseren & Workflow Next steps
Gisratio gebruikersdag 26 januari 2017
Wat is er nieuw per 10 oktober 2018
Sessie ROOD: “Investeringsbegroting”
Evaluatie Verdeelmodellen Sociaal Domein
Wat is er nieuw per 10 oktober 2018
We gaan een contract voor een klant aanmaken met een aantal tarieven
Transcript van de presentatie:

Welkom Klantendag donderdag 9

9 De Agenda IBS/CGS Highlights Digitaliseren & Workflow Next steps donderdag 9 IBS/CGS Highlights Digitaliseren & Workflow Next steps Andere verbeteringen Opzet Digitaal Dossier QlikSense; Data = Kennis én Bijsturen Pauze Gastspreekster “Ervaringen met ontvlechting” Communicatie en Verantwoording Netwerk Borrel

IBS/CGS High lights Extra Leefgeld Beheer Contacten donderdag Extra Leefgeld Beheer Contacten Query & Filter cliënt gegevens Extra Beoordelen + controle knop Nieuwe Opzet Intake Centrale kas via reserveer pot Cliënt betaalopdracht verdeling Telebanking; Knop Inkomsten nu Opdrachten Peildatum INK & UITG Gebruik contact referentie + mailen Schuld vanuit vervallen betaalregels Financieel overzicht met Begroting aangepast Export dossiers Outlook integratie

Proces Extra Leefgeld Cliënt BackOffice FrontOffice Behandel Quick Leefgeld Behandel Client Bulk Leefgeld Invoer Beoordelen Leefgeld Betalen Leefgeld

Extra Leefgeld Extra leefgeld items: Apart opdracht type “LEEF” tbv gescheiden proces QuickEntry via Ga Naar Voorwaarde : cliënt leefgeldrekening wordt in IBS/CGS verwerkt Verkorte invoer via Bulkinvoer

Beheer Contacten Aanvullingen: IBAN is nu niet meer onderhoudbaar in onderhoud contact Relatie adres is nu onderhoudbaar vanuit de cliënt brieven routine Nieuwe functie ga.mcarlt2 toont alleen relaties zonder bankrekening KvK en BTW nummer nu ook op relaties Herkenning op cliënt referentie bij relatie

Nieuwe handige Queries Query & Filter  Werklijsten nu ook welke cliënten nog niet op de lijst staan Activiteit Contact Formulier Opdracht Bulk Cliënt profiel  snel koppelen van nieuwe taken

Uitbreiding Intake Intake Aanhouden Afgewezen Actief Aanmelden -Intake Cliënten INIT Aanhouden -INIW -Uitgestelde Intake Afgewezen -DEL -Historische Cliënten Actief -ACTI -Actieve Cliënten Aanmelden -INIA -Aangemelde Cliënten Aanmelden  Starten Intake Niet kunnen helpen Nog niet kunnen helpen Bijv. te weinig capaciteit Activeren Ontslagen -STOP -Ontslagen Cliënten Uitbreiding Intake

Centrale kas via Reserveer saldo Ad Hoc kas uitgifte via reserveer potje Kasafspraak via reserveer potje Rekening omschrijving toegevoegd op kascherm Datum volgende betaling uitgeschreven Kasgeld vanuit reservering Reguliere Kasopdrachten konden nu ook vanuit een reserveerpotje gedaan worden. Vergelijkbaar met registratie Betaalopdracht wordt nu bij registratie KA ook gevraagd om een reservering + extra controles. Daarnaast is het nu mogelijk om “extra kasuitgifte” uit een reservering te betalen.

Cliënt betaalopdracht verdeling Nu ook bij cliënt betaalopdracht verdeIing per GB mogelijk Verdeelscherm gemoderniseerd Invoeren opdracht (bij scan), indien GB rekening leeg  Verdeelscherm Info Verdeling knop: Beoordelen Betaalregels Ja/Nee BOW Monitor Behandel afgewezen betaalregels Rapportage voorzien van verdeling Verwerken bankbestand  JP Crosstrading Het komt voor dat men één betaling wil uitsplitsen over meerdere kostensoorten. Bijv. maandelijks moet er €1.000,- overgemaakt worden naar de huurbaas. Daarvan is €750,- huur en €250,- servicekosten. Voorheen werd dan op Huur/Hypotheek geboekt. Nu is het mogelijk om bij de registratie van dit soort opdrachten, direct een verdeling te kiezen.   Indien je bij het opvoeren van een BETALING het grootboekrekening veld LEEG laat, verschijnt na het bevestigen van de ingevoerde gegevens het ”Opdrachtverdeelscherm” Hier kan de betaling administratief uitgesplitst worden. Het totaalbedrag (€1.000,-) wordt overgemaakt (indien vinkje u betaalt aanstaat). Let op: Op het rekeningafschrift van de cliënt staat de uitsplitsing naar €750,- en €250,-. Dus niet €1.000,-.

Telebanking opdrachten Telebanking; Knop Inkomsten nu Opdrachten Wijzigen bestaande opdracht Nieuwe betaalopdracht Nieuwe inkomstenopdracht

Peildatum Ink / Uitg ovz In verleden, heden en toekomst kijken Leefgeld rekening in te vullen Bankrekening tonen Ja/Nee Staafdiagram Ja/Nee

Gebruik contact referentie Belangrijke rol referentie Doc-Uit en brieven Nu ook bij Doc-In Meer dan 6 karakters De contacten en relaties krijgen een steeds belangrijkere rol. O.a. voor Doc-Uit & Brieven en nu ook bij DOC-In. Veel belangenpartijen gebruiken kenmerken / referenties m.b.t. de 'cliënten'. De polis-nummers, aansluitnummers, etc. bevatten vaak meer dan 6 aangesloten karakters. Er is nu geregeld dat de contactreferentie, indien meer dan 6 karakters, gebruikt gaat worden als identificatiekenmerk. Dit gaat een aantal voordelen opleveren: Meer herkenning Nu zijn de spelregels o.b.v. vaste formatteringen (IBAN, BTW, e-mail, webpagina, + numerieke cijfers) Voor meer informatie, zie de online help. Alfanumeriek Met deze oplossing kunnen ook willekeurige alfanumerieke referenties gebruikt worden. Referenties bevatten namelijk regelmatig aaneengesloten alfanumerieke reeks aan karakters. Betrouwbaarder Alleen het gebruik numerieke karakters is minder betrouwbaar, kans op dubbele is groter, Makkelijker uit te leggen De klant kan de referentie van de contact 1 op 1 overnemen i.p.v. alleen het numerieke deel.

Direct mailen Direct mailen Via cliënten Via contacten Via relaties Via partner Via kinderen De contacten en relaties krijgen een steeds belangrijkere rol. O.a. voor Doc-Uit & Brieven en nu ook bij DOC-In. Veel belangenpartijen gebruiken kenmerken / referenties m.b.t. de 'cliënten'. De polis-nummers, aansluitnummers, etc. bevatten vaak meer dan 6 aangesloten karakters. Er is nu geregeld dat de contactreferentie, indien meer dan 6 karakters, gebruikt gaat worden als identificatiekenmerk.

Schuld uit vervallen betaalregel Behandel afgewezen betaalregels uitgebreid Direct schuld opvoeren Relevante gegevens gebruiken Aparte status Schuld aanmaken vanuit vervallen betaalregels De functie “Behandel afgewezen betaalregels” is uitgebreid met een optie om vanuit een vervallen betaalregel direct een schuld op te voeren. Het systeem zal direct alle relevante schuldgegevens invullen en na opslaan bevestigen dat de schuld is aangemaakt bij de betreffende cliënt. De betaalregel krijgt ook netjes een status, zodat altijd terug te zien is dat vanuit de vervallen betaalregel een schuld is aangemaakt.

Export dossiers Bij overdracht naar nieuwe Bewindvoerder Teksten (keuze op soort) Documenten Beide Teksten in een CSV bestand Documenten als PDF

Fin. Overz. Met Begroting Diverse verbeteringen Bedrag kolom inkomsten teken andersom Laatste periode tonen en tellen Mogelijkheid om een voorblad te printen Groepering verbeterd Telling kolom ‘Werkelijk t/m’ aangepast Paginanummering en voettekst Kolom Verschil ‘begroting’ versus ‘werkelijk’ cumulatief jaar eraf Extra bankmutaties optioneel tonen

Outlook integratie Postvak in en Verzonden items Mail opslaan in Cliënt dossier Verzenden Taken aan koppelen