Presentatie en marketing Hoofdstuk 4 Marktsegmentatie
1 Winkelinterieur en -exterieur 2 Winkelpresentatie verzorgen 3 Handelskennis 4 Marktsegmentatie 5 Retailmix 6 Hospitality 7 De klant en het verkoopgesprek 8 Klachten en service
Wat heb ik de vorige les geleerd? Wat ga ik nu leren? Consumentenbehoefte Marktsegmentatie Soorten doelgroepen Marktfragmentatie Marketingstrategieën.
Consumentenbehoeften Hoofdstuk 4 Marktsegmentatie Consumentenbehoeften Veranderende behoeften Trends
Hoofdstuk 4 Marktsegmentatie
Geografische marktsegmentatie Hoofdstuk 4 Marktsegmentatie Geografische marktsegmentatie
Demografische marktsegmentatie Hoofdstuk 4 Marktsegmentatie Demografische marktsegmentatie Gezinssituatie Woonsituatie Geslacht Leeftijd
Sociaal-economische marktsegmentatie Hoofdstuk 4 Marktsegmentatie Sociaal-economische marktsegmentatie
Culturele marktsegmentatie Hoofdstuk 4 Marktsegmentatie Culturele marktsegmentatie Gericht op mensen die hun roots hebben in bijvoorbeeld de Marokkaanse, Turkse, Surinaamse, Antilliaanse of Poolse cultuur.
Psychologische marktsegmentatie Hoofdstuk 4 Marktsegmentatie Psychologische marktsegmentatie Levensstijl Psychologische kenmerken Gevoeligheid voor trends Merkentrouw
Hoofdstuk 4 Marktsegmentatie Soorten doelgroepen
Marktfragmentatie Verdelen van een segment in kleinere groepen Hoofdstuk 4 Marktsegmentatie Marktfragmentatie Verdelen van een segment in kleinere groepen
Marketingstrategieën Hoofdstuk 4 Marktsegmentatie Marketingstrategieën