Klantentevredenheidsbevraging Partena Kinderopvang

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
Corporatiedag 28 mei Van lijstwerk tot dashboard •Hoe het wasWas niet slecht •Hoe het isIs een basis •Hoe het kanKan nu ook.
Advertisements

1 -Voorbeeldrapportage intermediair benchmarkonderzoek klanttevredenheid- Selectie uit een totaal rapportage.
Kennis maken met Opbrengstgericht werken
ENGAGE 4 RESULTS CAFE 23 JANUARI 2014 MEDIAHUIS. ICT NEEDS BUSINESS ■ BELANGRIJK OM VOELING TE HEBBEN MET BUSINESS ☐ ‘Start with the end in mind’ ■ SUCCESS.
Zes uitgangspunten voor een goed pedagogisch klimaat
Hogeschool van Amsterdam Interactieve Media
EVALUATIE & PLANNING Ondersteuning kwaliteitshandboek IBO/KDV
Vlaamse Regulator van de Elektriciteits- en Gasmarkt Ondernemingsplanning VREG Netwerk organisatiebeheersing – 24/03/2011.
Een dialoog met klanten opbouwen
Kinderopvangzoeker 5 juli Voor ouders is opvang zoeken eenvoudiger Voor voorzieningen en lokaal loket zijn de vragen beter zichtbaar Voor het beleid.
Startbijeenkomst benchmarking Publiekszaken
Differentiëren in MBO-niveau 1 bouw
Hoe verbeteren... 6 stappen Business Excellence
Rol van Management bij Interne Communicatie Case: Levi Strauss Europe
Presentatie MijnGGD voor GGD NL
Petra Dewilde Annelies Duerinckx
LES 2 LESMODULE LAAGGELETTERDHEID
Klantgerichtheid: pull vs pushstrategie
Symptomen faalangst Fysieke klachten: Hartkloppingen Hoofdpijn
1 Spiegelinformatie voor kraamcentrum KTO vragenlijst Bureau Kraamzorg Extra KTO resultaat Ronde II 2014 – landelijke cijfers KTO resultaat Ronde.
Projectwijzer 7 H1 Klantenbinding en loyaliteit
CRM H2 Klantenbinding en loyaliteit Commercieel medewerker.
Wanneer doet een bedrijf het goed online?
Goederenverwerking H25 Relaties Manager Handel.
Audit van de OCMW's in het kader van de door de POD MI gesubsidieerde materies.
LOP SECUNDAIR 7/6/ Betrokken ouder, tevreden ouder.
C USTOMER A DVOCACY T HE C USTOMER C ONNECTION 28 januari 2009 NICOLETTE WURING.
Voka Health Community ‘kwaliteit van zorg’ Jo Vandeurzen Vlaams minister van Welzijn, Volksgezondheid en Gezin 1.
Presentatie titel Logistiek College 3 Rotterdam, 00 januari 2007.
Welkom in groep 6D.
Trends 3 Trends in Kinderopvang en Opvoeding jonge kinderen
Hostmanship Wat is het? Waar gaat het om?
NETWERKBIJEENKOMST Dinsdag 2 NOVEMBER.
De 25 beste ideeën voor een meer inspirerende planning en control Henk Doeleman Jean-Pierre Thomassen.
Toerisme Vlaanderen Vlaanderen Vakantieland 2011 Redemptieonderzoek 15 februari 2012 M.A.S. – Market Analysis & Synthesis Brusselsesteenweg 46 a – B 3000.
Afstudeeropdracht Verhogen Marktaandeel Microsoft Door middel van de Wallet Allocation Rule Analyse.
Uitkomsten van de enquête van ouders Maart 2014 De stelling was: Oudergesprekken vind ik belangrijk, ik ga daar naar toe. Gemiddelde score t.o.v. het.
Uitkomsten van de enquête van ouders Februari 2016.
Wist u dat? ons cluster al jaren meer formatie krijgt dan waar we recht op hebben (1 : 25)… de krimp al een paar jaar gaande is… we ieder jaar maanden.
‘Samen’ uitdagen tot ontwikkelen Basisschool De Ark.
Onderzoeksmonitor Benchmark Leasemaatschappijen 2016 Ilisia Marketingservice kondigt de uitvoering aan van het Benchmark Leasemaatschappijen 2016
LES 2 LESMODULE LAAGGELETTERDHEID
Harmonisatiebijeenkomst
INHOUD 1 DE MEDEWERKERSMONITOR DE RESPONS 3 5 KERNINDICATOREN 4
Benchmark Leasemaatschappijen 2017
Verwijzen naar kookboek.
Freekids Kinderopvang
Klantgerichte publieke dienstverlening in Nederland
Programma ouderavond Opening/welkom Oudertevredenheidonderzoek
Les 1 zgk kwaliteitszorg.
GMR Consent 14 februari 2011.
Centrum Inclusieve Kinderopvang Zorgregio Aalst
Managen van een onderneming
Centrum Inclusieve Kinderopvang Zorgregio Aalst
Monitoren & Verbeteren
CKG de kleine parachute
HOE OPTIMALISEER JE DE (B2B) CUSTOMER JOURNEY?
Online tevredenheidsmeting
Sectoroverleg Kinderopvang
Betrokken ouder, tevreden ouder
Aanmelden en inschrijven in het Gentse basisonderwijs
Tijd voor registratie in de strijd voor kwaliteit
Voel ik me Thuis in Gods huis?
Benchmark Leasemaatschappijen 2018
WELKOM.
De resultaten van de projecten die in deze presentatie worden getoond, zijn enkel ter info en mogen niet verder worden gedeeld.
Overzicht modules CKG Glorieux
Overzicht modules CKG Glorieux
MANAGEMENT RAPPORTAGE
Klachtenbehandeling.
Transcript van de presentatie:

Klantentevredenheidsbevraging Partena Kinderopvang Sectoroverleg Kind en Gezin 2 februari 2018

Waarom gebruiken we KCM ? Doelstelling: Customer Intelligence : is onze klant tevreden, wat verwacht onze klant ? Continue verbeteren obv learnings Retentie : klachten voorkomen (via individuele case opvolging) Customer Intelligence (CI) is de basis voor klantgericht ondernemen. Door klantdata te vertalen naar klantinzichten, kunt u werken aan het verbeteren van klantwaarde, klantbehoud en klanttevredenheid. dinsdag 1 januari 2019

Wat is KCM Tevredenheidsbevraging bij de ouders Geautomatiseerde bevraging Gedifferentieerde tevredenheidsscore mogelijk (bv per KDV ) Gebruik van NPS score (hoe waarschijnlijk zou u Kinderopvang aanbevelen bij anderen) Continue monitoring van de tevredenheid via dashboard Monitoring op het KCM Dashboard : Algemene tevredenheid NPS score Tevredenheidsscore per bevraagd item (voeding, infrastructuur, facturatie, ….) Net Promotor Score Een Net Promoter Score, of NPS, is een methode om de loyaliteit van een klant te meten. Door het stellen van een simpele vraag, kan er een getal worden berekend. Dit getal is de Net Promoter Score. dinsdag 1 januari 2019

Monitoring op het KCM Dashboard dinsdag 1 januari 2019

Monitoring op het KCM Dashboard dinsdag 1 januari 2019

Wat krijgen onze ouders ? Uitnodigingsmail om deel te nemen aan de enquête Frequenties van bevraging Opstartdatum + 1 maand Opstartdatum + 3 maand Opstartdatum + 12 maand Opstartdatum + 24 maand Uitstapdatum Enquête afhankelijk van de frequentie Opstartdatum 1 ,3 maand : vragen eerste opvang + algemene vragen Opstartdatum 12, 24 maand : enkel algemene vragen Einddatum : algemene vragen + vragen pedagogische waardenboom dinsdag 1 januari 2019

Maar meten van klantentevredenheid vraagt ook de nodige opvolging ! dinsdag 1 januari 2019

Gebruik van de verbetermodule Score van 6 of <6 : telefonische contactname door de verantwoordelijke van het KDV Case komt terug in de verbetermodule LUISTEREN NAAR ONZE KLANT dinsdag 1 januari 2019

Opvolging van alle feedback Opvolging tijdens teamvergadering KDV Opvolging via de verantwoordelijken van het KDV Wederkerende feedback -- > meenemen in het verbeterteam van Partena Kinderopvang Opmaken gerichte acties bv. jaarthema oudercommunicatie, gerichte mailing rond voeding, … dinsdag 1 januari 2019

Feedback van onze ouders Enthousiast Blij met de opvolging van hun feedback Voelen zich gehoord dinsdag 1 januari 2019

DEMO dinsdag 1 januari 2019

Zijn er nog vragen ? dinsdag 1 januari 2019