Menselijke Maat Begrijpelijke Taal

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
Totaal overzicht dienstverlening BizzInControl.
Advertisements

Samen toch apart Stap voor stap
Communicatie met de klant
Kwaliteit met beleid Petra Verhagen
Hoe kan het jou veranderen?
PRESENTATIE: IRIS KUSTER EN MARTE TRA DATUM: 22 OKTOBER 2009 Wat Zou Google Doen?
Trainingsproject voor burgers met kwetsbaarheid. Samenwerking.
Welkom.
Social Media.
Hoe ga ik er in de les mee om?
1 1 ZO ZEIST Bouwen aan Brieven november Doelen Programma Dienstverlening aansluiten wensen en behoeften klant voldoen aan wettelijke eisen denken.
1 1 ZO ZEIST Bouwen aan Brieven Juni Programma Welkomstwoord Dennis Vork (Afdelingsmanager Publiek & Dienstverlening) ‘De.
Samen toch apart Stap voor stap
De openbare bibliotheek in verandering Presentatie bibliotheekvernieuwing in West-Friesland M. van Wijk Mei 2008, Stede Broec.
1 21/11/ Nominaties Henk Westbroek Trofee. 2 Genomineerde organisaties 1)Activeringsteams 2)AxionContinu 3)Bibliotheek 4)Eigen Kracht 5)Prago 6)SodaProducties.
Dwaande met je bedrijf Spreker: Auke Algra.
Presentatie Bijeenkomst 1
Ingelmunster 5 Groep 5. Ingelmunster DoelstellingenMiddelenBudgetPlanning.
In opdracht van Overlast in Amsterdam West ‘Het Columbusplein’ Project Ondernemen De Haagse Hogeschool Jeoffrey van Zijp.
‘Actieve kaderleden als compagnon voor een collega met een beperking’ ‘Collega’s maken het verschil – Hart voor arbeidsbeperkten – 24 november, Scheveningen.
Hostmanship Wat is het? Waar gaat het om?
Tik en Tel © Uitgeverij De Klankkast, W. Boots Kenneth Wiersum KMW-Media
Waarom? Iedereen heeft sterke en zwakke punten. Met je sterke punten kun je heel ver komen en het is dan ook van belang om deze in te zetten.
Gastvrije Social Media Communiceren met uw omgeving. twitter.com/nbovtweets facebook.com/nbovbakkerij youtube.com/nbovbakkerij.
IBN de basis voor groei Presentatie Commissie Inwonerszaken gemeente Boxmeer 29 augustus 2013 Ed de Leeuw - algemeen directeur IBN.
Test die teksten! Of (toch) niet!? Testen bij de Belastingdienst Jac Brouwer Landelijk Huisstijlcoördinator Taal Centrum voor kennis en communicatie, Utrecht.
FOCUS IN ACQUISITIE Welkom bij de workshop Presentatie: Herma Wichman specialist in een heldere focus en strategie.
De toekomst van beschermd wonen en opvang Participeren in de samenleving.
Speciale Catering Wens Inhoud  Canvas  Persona  Customer journey  Usability advies  FAQ  Internet score card  Boekpresentatie  Reflectie.
 Actief lid zijn van de KBO Nu en in de toekomst In gesprek met de leden Ellen van Troost van Moveo Training & Advies.
Communiceren in de langdurige zorg. Wat is communiceren? Communiceren is: het overbrengen en ontvangen van een boodschap; het uitwisselen van informatie.
Brood op de plank Adinda Keizer
C liëntondersteuning in de Wmo. Definitie 1.Ondersteuning gericht op het versterken van de zelfredzaamheid en participatie 2.Ondersteuning bij het verkrijgen.
De Quiz Vechtstromen. Heb jij goed opgelet tijdens de spreekbeurt over het zuiveren van vuil water?
Hoe profileer ik mezelf digitaal? -minilecture-.
Cliënt en mediawijsheid Les 7 digitalisering in de zorg.
Maak indruk op social media
Sport Werkt!.
Lean Six Sigma - Verbetermanagement
Sollicitatiebrief schrijven!
Het Taalakkoord is een initiatief van ministerie SZW
Luisteren en begrijpen
Sociale Media in de toeristische sector Bijeenkomst Blauwe Lint
Workshop Kernboodschap Gebiedsgericht Werken 14 oktober 2016
Communicatie Opletten, meedoen en meedenken
Hand-Out.
Op het werk, in de klas en prive.
Sociaal Juridische Dienstverlening
Op het werk, in de klas en prive.
Welkom bij GO MEI 2016.
Een product of dienst verkopen
Hilde van der IEST/Alie Valkema Sector Wijkzaken gemeente Leeuwarden
H1 Media en communicatie
Inzet VHT bij ambulante hulpverlening aan LVB gezinnen
Les: Online Marketing Keuzevak Marketing.
Marketing as a service ‘Hoe ziet de klantreis voor onze verschillende klanten eruit?’ Hoe wordt touchpoint ‘formulieren’ ervaren? ‘Zijn de formulieren.
ADVISERING PO-VO “ SCHOOL EN OUDERS: PARTNER BIJ ADVISERING”
PAR-dag, , De Sensatie van een Goed Leven Workshop ‘Zonder gelijkwaardigheid geen communicatie’
ZORPLAN MAKEN!!!.
Wij willen als gemeente/organisatie X onze klanten centraal stellen
Zorg jij voor gezelligheid in onze huiskamer?
Begeleiden Les 5.
Reizen voor mensen met een beperking
Webcare Amber en Emma Webcare is het verlenen van service via Social media. Je gebruikt hierbij Social Media om vragen van klanten te beantwoorden maar.
Stichting Klimkoord Een Non-profit organisatie met passie;
Marije Link, teammanager Publieksplein (Belastingen en Burgerzaken)
Op het werk, in de klas en prive.
Inspelen op innovaties
Zet je club op de kaart!.
Rijk van Nijmegen Bondgenotenbijeenkomst
Transcript van de presentatie:

Menselijke Maat Begrijpelijke Taal Gastvrij Utrecht Menselijke Maat Begrijpelijke Taal

Menselijke Maat Gemeente Utrecht is een gastvrije gemeente voor iedereen. We verplaatsen ons in degene met wie we contact hebben. En we doen wat nodig is om dit goed te laten verlopen. Gastvrij Utrecht In het najaar staan een aantal bijzondere doelgroepen centraal om het contact met en de dienstverlening aan deze doelgroepen te verbeteren. Voorbeeld: Gastvrije dag

Begrijpelijke taal Gemeente Utrecht is/wil de allerbeste gemeente zijn in begrijpelijke taal. We verplaatsen ons in degene met wie we praten en aan wie we iets schrijven. En we zorgen ervoor dat onze inwoners en ondernemers ons begrijpen. In een gesprek, in een brief, op onze website en social media. Gastvrij Utrecht Gastvrij Utrecht biedt trainingen, maatwerk en begeleiding aan collega’s om dit doel te bereiken. Wat ga jij doen om hieraan bij te dragen? Voorbeeld: Taalbattle

Workshop WAT DENKT DE UTRECHTER?

QUIZ – UTRECHTERS AAN HET WOORD

https://youtu.be/_RhD0VFaL8w Vraag 5: >> Kennis Wat kan de gemeente Utrecht ‘verkeerd doen’ met de wensen van haar klanten, volgens deze mevrouw? https://youtu.be/_RhD0VFaL8w

Vraag 5: >> Kennis Wat kan de gemeente Utrecht ‘verkeerd doen’ met de wensen van haar klanten, volgens deze mevrouw? Veel eisen stellen aan een evenementenvergunning voor een simpel straatfeest Bij het maken van een bestemmingsplan niet luisteren naar punten van buurtbewoners Niet reageren op vragen of opmerkingen die op Sociale Media rondgaan

https://youtu.be/Vp-dztm1VNU Vraag 5: >> Kennis Wat kan de gemeente Utrecht ‘verkeerd doen’ met de wensen van haar klanten, volgens deze mevrouw? https://youtu.be/Vp-dztm1VNU