Presentatie en marketing

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
commerciële presentatie
Advertisements

detaillistenpromotie
Marketing voor verkeerskunde Ir Adriaan Walraad MBA.
“Omgaan met weerstand”
Fase 1 Ken de (detail)handel
Detailhandelsmarketing
Commercieel beleid en recht
HS 4 Aandachtspunten bij een verkoopgesprek
Marketing 5 havo.
Aanleiding van het evenement - Promotiefilm voor Essentmedewerkers.
Basisboek Marketing Hoofdstuk 11 Product.
Basisboek Marketing Hoofdstuk 8 Marketing.
Periode 1 Detail en marketing Kerntaak: optimaliseren verkoop en assortiment Hoofdstuk: Visual merchandising Par: 2.2 Blz. 562 t/m 567.
Basisboek Marketing Hoofdstuk 14 Personeel. Paragraaf 14.1: Personeel en product (1) Personeel = visitekaartje van het bedrijf Eisen aan personeel klantgericht.
Verkoop en service Hoofdstuk 1 Artikelen verkopen.
Periode 2 Bouwen en verzorgen van artikelpresentaties Kerntaak: Verzorgen ontvangst en verwerking van goederen Hoofdstuk: Bouwen en verzorgen van artikelpresentaties.
Marketing, Marktonderzoek & Marketing Onderzoek Door Maarten Hageman Tourism Inspiration & Marketing Inspiration.
Green Banana Ondernemers traject Bijeenkomst 7. Terugblik  Wat hebben we vorige bijeenkomst gedaan?  Huiswerk…  Hoe ging het marktonderzoek?  Liepen.
Bijeenkomst 5. Terugblik  Wat hebben we vorige bijeenkomst besproken?  Alles gelukt met het persoonlijk profiel?  Liepen jullie nog tegen dingen aan?
Vernieuwing in het VMBO
Presentatie en marketing Hoofdstuk 5 Winkelformule.
Winkelen 3.0 Hoofdstuk 6 Marketing. Inhoud 1 Eerst langs alle haltes 2 Verkoop 3 Omgaan met geld in een bedrijf 4 Logistiek 5 Wat doen leidinggevenden?
Verkoop Hoofdstuk 6 Service en klachten. Inhoud 1 Klaar voor de verkoop 2 Klanten ontvangen en benaderen 3 Verkoopgesprekken 4 De verkoopafhandeling 5.
Winkelen 3.0 Hoofdstuk 2 Verkoop. Inhoud 1 Eerst langs alle haltes 2 Verkoop 3 Omgaan met geld in een bedrijf 4 Logistiek 5 Wat doen leidinggevenden?
Verkoop Hoofdstuk 2 Klanten ontvangen en benaderen.
Presentatie en marketing Hoofdstuk 1 De winkelinrichting, vaste artikelpresentaties.
Winkelen 3.0 Hoofdstuk 3 Omgaan met geld in een bedrijf.
Hospitality en voorraadbeheer Hoofdstuk 4 Voorraadbeheer en bestellen.
Hospitality en voorraadbeheer Hoofdstuk 1 Hospitality.
Presentatie en marketing Hoofdstuk 6 Retailmix. samengevat 1 ► Wat heb ik in de vorige les geleerd? ► Wat ga ik nu leren? ► Het presenteren van artikelen.
Commercieel beleid 2 Hoofdstuk 5 Commerciële presentatie.
Periode 1: week 5 Presentatie. Planning  Presentatie  Inrichting  Kleur.
Presentatie en marketing Hoofdstuk 3 Handel en distributie.
Hospitality en voorraadbeheer Hoofdstuk 3 Klachten en service.
Verkoop en advies Hoofdstuk 1 Verkoopgesprekken. ► Wat heb ik in de vorige les geleerd? ► Wat ga ik nu leren? ► Verkoopgesprekken ► Verkoopsystemen ►
Doel marketingmix is behouden en vergroten van marktaandeel.
Alle inspanningen die het bedrijf doet, noem je ook wel marketing
What will you do to change the
Verkoopt en handelt verkoop af
Marketing Week 3 Les 1 (maandag 11 december 2017)
Verkoopt en handelt verkoop af
Hoofdstuk 1 Verkoopgesprekken
Hoofdstuk 8 De juiste marketingmix
Presentatie en marketing
Hoofdstuk 1 Artikelen verkopen
Presentatie en marketing
Presentatie en marketing
Ontvangt en verwerkt goederen
Hoofdstuk 3 Wat kom ik tegen tijdens het verkoopgesprek?
Hoofdstuk 7 Verbetering aanbod en winkelpresentatie
Hoofdstuk 2 Klanten helpen
Verkoopt en handelt verkoop af
Presentatie en marketing
Hoofdstuk 5 Het marketingplan
De supermarktmedewerker
Hoofdstuk 4 Hoe presenteer ik me in de markt?
Presentation-Skills H4 Promotie en service.
De supermarktmedewerker
Supermarkt De supermarktbranche.
Presentation-Skills H3 Winkelinterieur.
Supermarkt De supermarktbranche.
Verkoopt en handelt verkoop af
Verkoop Service.
Hoofdstuk 7 Verkoopprognose
H5 Onderhouden van het exterieur en interieur
Hoofdstuk 2 Indeling van het magazijn
Hospitality en voorraadbeheer
Verkoop De klant.
Verkoop Het verkoopgesprek.
Hoofdstuk 1 Verkoopgesprekken
Transcript van de presentatie:

Presentatie en marketing Hoofdstuk 5 Retailmix

1 Winkelinterieur en -exterieur 2 Winkelpresentatie verzorgen 3 Handelskennis 4 Marktsegmentatie 5 Retailmix 6 Hospitality 7 De klant en het verkoopgesprek 8 Klachten en service

Wat heb ik de vorige les geleerd? Wat ga ik nu leren? Retailmix Plaats Product Prijs Presentatie Promotie Personeel

Hoofdstuk 5 Retailmix Retailmix

Hoofdstuk 5 Retailmix Plaats

Product Kern- en randassortiment Hoofdstuk 5 Retailmix Product Kern- en randassortiment Assortimentsbreedte en assortimentsdiepte Productmix Voeren van merken Inspelen op trends

Hoofdstuk 5 Retailmix Productmix

Hoofdstuk 5 Retailmix Prijs bepalen

Presentatie exterieur Hoofdstuk 5 Retailmix Presentatie exterieur De winkelnaam staat duidelijk op het pand. De buitenkant trekt klanten aan. De buitenkant is uitnodigend. De etalage is uitnodigend. De etalage geeft goed beeld van winkelaanbod. Alles is schoon. Past bij het gevoerde assortiment.

Presentatie interieur Hoofdstuk 5 Retailmix Presentatie interieur De wijze waarop je artikelen aanbiedt. De vloeroppervlakte voor verkoop en presentatie. De routing en de plaatsing van artikelen. Het assortiment. De presentatiewijze van artikelen. Overzichtelijkheid van de inrichting. De sfeer in de winkel. Kleur- en vormgebruik . Gebruik van posters en kaarten.

Hoofdstuk 5 Retailmix Promotie

POS-materialen Posters Banners Raambiljetten Prijs- en tekstkaarten Hoofdstuk 5 Retailmix POS-materialen Posters Banners Raambiljetten Prijs- en tekstkaarten Stoepborden Displays Plafondborden

Hoofdstuk 5 Retailmix Personeel Kennis Vaardigheden Houding

Non-verbale communicatie Hoofdstuk 5 Retailmix Non-verbale communicatie

De 6 P’s voor de webshop Plaats Product Presentatie Prijs Promotie Hoofdstuk 5 Retailmix De 6 P’s voor de webshop Plaats Product Presentatie Prijs Promotie Personeel

Concurrentie-analyse Hoofdstuk 5 Retailmix Concurrentie-analyse

Hoofdstuk 5 Retailmix SWOT-analyse