Bladzijde 91 van je tekstboek

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
• Wat moet het doen voor de klant • Wat moet de klant doen • Input • Bewerking • Output.
Advertisements

Ken de omgeving van je school
Engels week 38. Engels week 38 Attendance list Say “present”. if you hear your name.
Lesprogramma: 1. Tekst overnemen in schrift. 2. Filmfragment met vragen, 3. Boek: zelfstandig in stilte maken 1, 7, 8, 22, 32, 42, 45, 46 en 47 Beoordeling:
Hoofdstuk 4 Waarom werken?
Karen v.d. Worp kamer Voorbereid op Stage Karen v.d. Worp kamer
Het PowerPoint word gemaakt door: Julia Lisanne Wesley en Thomas. Wij hopen dat jullie er van genieten.
Differentiatie in het geschiedenisonderwijs
Allemaal beestjes Wereldoriëntatie les 2. Planten- en vleeseters.
2: Het Oude Egypte Par 4B: Een hoogontwikkelde cultuur
Les 1 - ICT in het Onderwijs Digitale didactiek - K. De Schuyteneer en B. Bastiaensen.
Oudermeeloopdagen.
De nieuwe digitale leeromgeving van Biologie voor Jou
Vandaag bekijken we samen vier soorten bomen:
Een eerste kennismaking
Week 7 Jacqueline Koopmans Docentenkamer PH 01.12
Thema 2, week 1.4 Leerdoelen en instructiemodellen 22 september 2014
2b1 Lesson Wat hebben we vorige les gedaan We hebben alle grammatica herhaalt van dit blok: De Present Simple De Past Simple Het werkwoord.
Thema 1 Basisstof 2 tekenen
LAATSTE LES! 13 JANUARI WAT GAAN WE VANDAAG DOEN? Lesdoelen Leesvaardigheid Feedback geven Verrassingsles!
Thema planten - Les 6 - Wortels -
23 november  Doelen  Ophalen voorkennis Samenwerkend Leren  Jouw lessen: Activerende Didactiek  Opdracht verwerken theorie  Afronding ◦ Huiswerk.
Bijeenkomst 1.2 Vakdidactiek. Inhoud bijeenkomst 1.2  Themabijeenkomsten vanmorgen  Doelen voor vandaag  Einddoelen  Uitleg leertaak 1 + opdrachten.
MEDIAWIJSHEID LES 1 Laura van Vught. INTRODUCTIE o Wie ben ik? o Lessen Mediawijsheid Les 1: Zoeken op het internet. Herkennen van betwouwbare sites Les.
Het Journaal Gepresenteerd door (schrijf hier je naam)
LEZEN 5.2 SOORTEN SAMENVATTINGEN. AAN HET EINDE VAN DEZE LES WEET/KUN JE.. Welke soorten samenvattingen er zijn. Hoe je deze samenvattingen moet maken.
SVP op dezelfde plaats zitten als vorige keer s.v.p. Wat gaan wij doen? -De vorige les (ca. 5 min.) -Huiswerk bespreken (ca. 5 min.) -Meegebracht voorwerp.
Les 4 havo Leesvaardigheistraining;
Les 4 havo Leesvaardigheistraining;
Leren leren; zaakvakken (ak/gs)
1. Wat gaan we vandaag doen ?
ADL Les 3 31 mei 2016 Berthe/Mirjam.
Huisvesting en Hygiëne
Xperience Liefde en relaties
Werkstuk bladeren Thema 2 Planten.
Overtuigende tekst/betoog
Les 4 havo Leesvaardigheistraining;
Spelling woorden met lange klank
Organische meststoffen
DE ADEMHALING BLOKBOEK NATUUR LES 11.
DA dag april 2016.
BLOKBOEK NATUUR 7 LES 5 - PLANTEN.
Kennis van hemellichamen en sterren
Direct les 8 C-propedeuse, studiejaar , blok 1
Bestuurder Navigator Heeft pen en papier
Bladzijde 8 van je tekstboek.
Direct les 8 C-propedeuse, studiejaar , blok 1
Verkopen Les 3 Niveau 4.
Direct les 8 C-propedeuse, studiejaar , blok 1
Handelsvormen Werkvorm: woordwiel.
Spreken en gesprekken 2.2 en 2.3 Schrijven 1.5 en 1.6 Grammatica 3.3
Blok 2 Mijn familie Deelvraag: Uit welke familie kom ik en hoe kom ik te weten hoe het vroeger was?
volgende bladzijde terug
Hoe maak ik een goede mindmap?
Introductieweek Dinsdag 4 september.
Robo Sapiens Prik NCZ Didier Meers.
10.2 Hoe ontstaan conflicten?
Hoofdstuk 3 Water Wat gaan we doen vandaag? Opening
Hoofdstuk 8 Licht Wat gaan we doen vandaag? Opening
Hoofdstuk 2 Stoffen Wat gaan we vandaag doen? Opening Terugblik
Hoofdstuk 3 Water Wat gaan we doen vandaag? Opening
Ontwerp een buitenles Les 1 Les 2.
Hoofdstuk 2 Stoffen Wat gaan we vandaag doen? Opening Nieuwe stof
Les 6: non-verbale communicatie
Moestuinieren: De tuin in de klas
Herbariumbingo Hogeschool Rotterdam
Hoofdstuk 2 Stoffen Wat gaan we vandaag doen? Opening Terugblik
Tijd Expert domein A Expert domein B
Iedereen een eigen monstertje
Transcript van de presentatie:

Bladzijde 91 van je tekstboek “Jouw omgeving” 6,1 Bladzijde 91 van je tekstboek

Wat gaan we doen vandaag? Korte instructie Lesdoelen noemen In het park determineren Lesdoelen halen en controleren

Lesdoelen Aan het eind van de les kan je met de app “LeafSnap” planten en/of bomen determineren. Aan het eind van de les kan je vijf bomen herkennen aan het blad. ( Deze zal ik meenemen uit het park). Naar afloop van de les heb je kennis gemaakt met determineren van planten via een applicatie. https:/https://pixabay.com http://www.waterwereld.nu

Het determineren Wij gaan buiten in het park tegenover ons determineren Download hierbinnen de app LeafSnap. Neem mee voor naar buiten een pen, smartphone en papier. Determineer samen met je buur 10 bomen of planten soorten via de app. Noteer deze in je schrift, schrijf op waar je de plant aan kan herkennen. Na afloop bespreken we de gedetermineerde planten.

Lesdoelen halen Aan het eind van de les kan je met de app “LeafSnap” planten en/of bomen determineren. Aan het eind van de les kan je vijf bomen herkennen aan het blad. (Ik zal ze omhoog houden). Naar afloop van de les heb je kennis gemaakt met determineren van planten via een applicatie.