Jonas Wood
Jonas Wood
Shio Kusaka
Shio Kusaka & Jonas Wood Museum Voorlinden t/m 7 januari 2018
Thuiskunst van Scholieren, Folkert Haanstra Wat is de kern van hoofdstuk 7, de relatie tussen schoolkunst en thuiskunst? Wat houdt het begrip schoolkunst in? (Efland) Wat houdt het begrip thuiskunst in? Hoe kijken ll hier naar? Hoe kijken docenten hier naar?
Oefenen met presenteren
Verbale en non-verbale commmunicatie Volgens aob
Duo-presentaties Kunstenaar van de week Kies een kunstenaar die jullie inspirerend en relevant vinden voor de beeldende kunsteducatie. Dit mag een hedendaagse kunstenaar uit alle disciplines zijn. Bespreek de kunstenaar en zijn werk en leg uit welke kwaliteiten het werk volgens jullie heeft. Leg uit waarom de kunstenaar volgens jullie aansluit bij het middelbaar onderwijs. Presenteer vervolgens jullie lesidee, waarin de kunstenaar een rol krijgt. Maak dit zo concreet mogelijk, met voorbeelden en duidelijke uitleg. De presentatie duurt 10 minuten, beide presentatoren komen gelijkwaardig aan de beurt. Je krijgt feedback op: -inhoud: diepgang, lesidee -presentatievaardigheden, verbale en non-verbale communicatie
Stage Cals College
Observeren & begeleiden Stageobservatielijsten (begeleiden in een praktijkles / orde houden) Kennismaken Bezoek aan HKU - 30 november Workshop Maskers – fotograferen – samen maken – delen?
Groepje 1: 1e u, 08:30-09:30: Janneke, Design 2e klas, lokaal 2e u, 09:35-10:35: Trudy, AV, 3e klas, lokaal 3e u: 10:55-11:55: Maaike, Atelier, klas 1, lokaal Groepje 2: 1e u, 08:30-09:30: Maaike, Atelier, 1eklas, lokaal 2e u: 09:35-10:35: Janneke, Design, 3e klas, lokaal 3e u: 10:55-11:55 Ontwikkelen bezoek Cals aan HKU
Aldo Lanzini
Aldo Lanzini
James Ostrer
Beau Dick
Frans Krom
Huiswerk: -Voorbereidingen bezoek Oosterlicht -Maken overzichtslijst van goede en minder goede presentatievaardigheden (verbaal & non-verbaal) -Inleveren autopictografie