Jonas Wood.

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
GOn = Geïntegreerd onderwijs. Geïntegreerd O Betekent “Samenvoegen” O Geïntegreerd onderwijs = buitengewoon onderwijs en gewoon onderwijs samenvoegen.
Advertisements

Media en creativiteit •Mail: •Wiki: • vakgroep: Media.
29 mei voor uur Jaarverslag in tweevoud op papier Oh ja1, zet je naam en klas op de kaft. Oh ja2, zorg dat duidelijk is welke specialisatie je kiest.
Beroepsvaardigheden onderdeel van SBC
Saskia Best HRO – CMD WINTER Concept Development – 3 januari 2011.
Les 5: orde en klassenmanagement
Medialandschap Blok 2, week 4 College #3.
CMD - VID (College Jaar 1, Winter)
Media en Creativiteit 3 - Co-creatie Hogeschool – Media aan de Maas Jaar 1 – Periode 3 Les 2.
Trends Research Medmec01-5 les 2 Thema: Rubriceren
Media & Creativiteit / Pia Terstroet (wiki)
CREATIVE MARKETING WC 4, jaar 2, Herfst 2009 Brand management en pitchen Groepsopdracht Auteur: Ayman van Bregt Docent: Toine Nagel.
WELKOM Bij de workshop Communiceren Haal meer resultaat uit je relatie met anderen.
CREATIVE MARKETING WC 8, jaar 2, Herfst 2008 Projectles: Brand management en pitchen Auteur: xxxxx.
Samenwerkend leren Opdracht: Experts.
Presenteren.
Geïntegreerd onderwijs
OFC28 mediawijsheid les 3.
OFC28 mediawijsheid les 4.
Jij en de wereld om je heen
Docent: Ans Sarianamual - oktober 2014
Presenteren en communiceren
INFORMATIE DOCENTENHANDLEIDING Centraal Museum VOORBEREIDENDE LES BAK basis voor actuele kunst.
Identiteit MedMec02 les 6 (8) Mail: Wiki: vakgroep: Media.
Customize!.
Sociologie en Diversiteit werkcollege 1
Presentatie titel Rotterdam, 00 januari 2007 Onderzoek7 Hafida El- Gharbaoui.
Project 3 Pedagogisch werken in de wijk Bijeenkomst 3, week 1.5, Schooljaar Klas: VQR2C Docent: Madeleine Meurs.
Mark Manders. Bezoek Oosterlicht 17 november Rondleiding (ouders en ll) Voordragen verhaal Maken kostuums afvalmaterialen Modeshow in de kantine voor.
Assessmentweek SEMESTER 1 (26-30 JANUARI 2015). Welkom!  Wat houdt deze week in?  Individuele voorbereiding  Werken in groepjes  Heel belangrijk:
1 Sociologie en Diversiteit werkcollege 1 Corstin Dieterich
Happy new year Goede voornemens.... Waardenlijst Neem de waardenlijst door. Omcirkel de vijf voor jou belangrijkste waarden van de groep waarop je werkt.
Presentatie titel Rotterdam, 00 januari 2007 Studieloopbaancoaching Kwartaal 1 – les 1 Rotterdam, September 2014.
7 december  Instructie volgens ‘bekende stappen’ ◦ Wat doet de docent als lln samen aan het leren zijn? ◦ Aan welke sociale vaardigheden aandacht.
Spreekbeurt in groep 4.
1 Herman Schalk TREKKEN EN DUWEN VOOR KWALITEIT. 2 Begrip opbouwen Reflecteren op kwaliteit van onderzoek Uitvoeren van onderzoek interactie (m.n. taal)
Thema 1 Studie en beroep in beeld Inhoud thema Taak 1 – Project Taak 2 – Werkplek in beeld brengen Taak 3 – Relatie studie en werkplek Centrale.
S/K/L 2.7 PRESENTEREN. WAT GA JE LEREN *Waar een goede presentatie aan voldoet *Hoe je een presentatie voorbereidt.
MIDDELEN OM TE PRESENTEREN.
Wat is DRAMA??.
Isabelle Wenzel.
Spreekbeurt in groep 4.
Observeren en begeleiden van kleine groepen
Wat is DRAMA??.
Lesweek 2 Theorie pagina 173 t/m 181 De Schijf van Vijf
Opdracht voor Orienterende stage EA2X0
Wat is DRAMA??.
02-05 Presentaties kunstenaar van de week Onderzoeksopdrachten Spreekuur Groeidocument Presentaties kunstenaar van de week Onderzoeksopdrachten Straffen.
Possessive forms of nouns
BDO Basisdocentschap Tamar Clasquin
‘Meester, nu u een bril draagt lijkt u net op een docent’ Meester Bart
Spreekbeurt in groep 4 en 5
Presentatievaardigheden
Olafur Eliasson, Boijmans
Phobiarama, Dries Verhoeven
Jonas Wood.
Educatie & voorlichting Communicatie & Didactiek
Spreekbeurt in groep 4 en 5
Possessive forms of nouns
Programma van vandaag uur Opening (aandachtspunten) uur De taken/rol van een teamleider: Dick Mol(teamleider, Entree.
College 4 project doorstroom MBO - HBO
Methodisch handelen Week 1. Methodisch handelen Week 1.
Pak je boeken! Paragraaf 3.4!
Ontwerp een buitenles Les 1 Les 6.
Ontwerp een buitenles Les 1 Les 4.
Een gesprek voeren Boek Begeleiden H14 en H15 (t/m par. 15.2)
Kunst zonder grenzen Les 2C en 2D Non-conformisme.
ADL Les 1.
Kunst, Wetenschap & Technologie Irritant! groep 6 t/m 8
B1 – k1- w2 Vertrouwensrelatie en persoonlijke verzorging Sem 1.
Transcript van de presentatie:

Jonas Wood

Jonas Wood

Shio Kusaka

Shio Kusaka & Jonas Wood Museum Voorlinden t/m 7 januari 2018

Thuiskunst van Scholieren, Folkert Haanstra Wat is de kern van hoofdstuk 7, de relatie tussen schoolkunst en thuiskunst? Wat houdt het begrip schoolkunst in? (Efland) Wat houdt het begrip thuiskunst in? Hoe kijken ll hier naar? Hoe kijken docenten hier naar?

Oefenen met presenteren

Verbale en non-verbale commmunicatie Volgens aob

Duo-presentaties Kunstenaar van de week Kies een kunstenaar die jullie inspirerend en relevant vinden voor de beeldende kunsteducatie. Dit mag een hedendaagse kunstenaar uit alle disciplines zijn. Bespreek de kunstenaar en zijn werk en leg uit welke kwaliteiten het werk volgens jullie heeft. Leg uit waarom de kunstenaar volgens jullie aansluit bij het middelbaar onderwijs. Presenteer vervolgens jullie lesidee, waarin de kunstenaar een rol krijgt. Maak dit zo concreet mogelijk, met voorbeelden en duidelijke uitleg. De presentatie duurt 10 minuten, beide presentatoren komen gelijkwaardig aan de beurt. Je krijgt feedback op: -inhoud: diepgang, lesidee -presentatievaardigheden, verbale en non-verbale communicatie

Stage Cals College

Observeren & begeleiden Stageobservatielijsten (begeleiden in een praktijkles / orde houden) Kennismaken Bezoek aan HKU - 30 november Workshop Maskers – fotograferen – samen maken – delen?

Groepje 1: 1e u, 08:30-09:30: Janneke, Design 2e klas, lokaal 2e u, 09:35-10:35: Trudy, AV, 3e klas, lokaal 3e u: 10:55-11:55: Maaike, Atelier, klas 1, lokaal Groepje 2: 1e u, 08:30-09:30: Maaike, Atelier, 1eklas, lokaal 2e u: 09:35-10:35: Janneke, Design, 3e klas, lokaal 3e u: 10:55-11:55 Ontwikkelen bezoek Cals aan HKU

Aldo Lanzini

Aldo Lanzini

James Ostrer

Beau Dick

Frans Krom

Huiswerk: -Voorbereidingen bezoek Oosterlicht -Maken overzichtslijst van goede en minder goede presentatievaardigheden (verbaal & non-verbaal) -Inleveren autopictografie