Europcar.

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
Hoofdstuk 11 Product- en merkstrategie
Advertisements

Plaats over deze achtergrondfoto uw eigen [kleuren]foto op de voorgrond......gebruik vervolgens onderstaande tool om uw foto op maat te knippen......zo,
Workshop 2: Innovatieve trends Deel A.
Hoe word je de beste verssupermarkt van Nederland?
Herwers en ZE Jos Herwers.
Tangena & Van kan,© 2009 Plan van aanpak Dr. Ir. Ton Tangena (Europees octrooigemachtigde) Ir. Joep Van kan (Europees octrooigemachtigde) Drs. Ferdi Beuting.
Duurzaamheid Bert van de Merwe.
People - Planet – Purchasing, aan de slag met maatschappelijk verantwoord inkopen.
De Stadserven Kampereiland e.o.
Inhoud Triodos Bank (kort) Raakvlakken met mijnbouw/goud
Waarde(n)vol Leiderschap Van theorie naar praktijk
Inhoud presentatie  Problematiek  Doel “PB-inkoopshop”  Het concept  Conclusies  Planning.
Deze tool maakt onderdeel uit van het project Kompas Duurzaam Goederenvervoer. Dit project is mede mogelijk gemaakt door een bijdrage uit het Europees.
De geschiendenis WO 1 brak uit Isaac’s familie naar Amerika Zij hadden yoghurt bedrijf in Europa In 1945 bedrijven onbeschadigd De geboorte van het merk.
Netwerking & Organisatieontwikkeling
Cursus Duurzame Herstructurering Dag 2 Programma tweede bijeenkomst toelichting programma foto opdracht duurzaamheid in je eigen wijk (bespreking foto’s.
MVO: ethiek en internationaal ondernemen
Duurzaam inkopen, intergriteit en ethiek
FINLES N.V. Financial Management Association
Het knikkerspel jeroen j van beele versie 1 15 juli 2003.
J. Zonjee Toegevoegde waarde. Marktwaarde en toegevoegde waarde Overheid Bruto en netto.
Plan van aanpak Dr. Ir. Ton Tangena (Europees octrooigemachtigde)
Consument Onderdeel marketing. Wat is marketing?.
Strategie en positionering
Duurzame energie.
Eco-Schools Keurmerk voor duurzame scholen Dorien Reiche 22 oktober, Haarlem.
Wat komt er aan bod? Merk Positionering Gat in de markt Design.
MVO KENNIS KAART. Werkomgeving Maatschappij Milieu Ketenbenadering Bedrijfsethiek Maatschappelijk Verantwoord Ondernemen.
Samen voor een groen en gezond Gelderland. Maarten Visschers Beleidsmedewerker duurzaam consumeren en produceren Programma: 1.Maatschappelijk verantwoord.
Hoofdstuk 1 Management accounting: informatie die waarde creëert.
Workshop nieuwe business modellen en Groene marketing 10 mei 2012.
MVO- maatschappelijk verantwoord ondernemen
Het concept “READY WHEN YOU ARE” Gamma vers voorbereidde producten
Bedrijven overtuigen wat de toegevoegde waarde is om risicomanagement te implementeren als bedrijfsbeleid Adviseurs in staat stellen om op een innovatieve.
Slide 1 Visie op GLB Luc Rogge 24 maart slide 2 Eerste reactie evenwichtige tekst compleet  nood aan 5-tal krachtlijnen om draagvlak te creëren.
Hoofdstuk 1 Lisa & Janne.  Draait om klanten  Opbouwen van klantenrelaties op basis van klantwaarde en klanttevredenheid.  Klanten behoeften bevredigen.
Major DesignThis! Daniel Eusebio Roque CMD 4A Internal Branding.
Samen energie besparen voor de toekomst van onze kinderen.
Multifunctionele accommodaties, duur of duurzaam Marc van Leent, de Wijkplaats 9 juli 2010.
Duurzame kleren. Marie groen
Basisboek Marketing Hoofdstuk 11 Product.
Duurzaam voor Charlie 2015 Duurzaamheid verankeren in onze bedrijfs DNA/cultuur.
Leeswijzer bij de bijlagen In deze bijlagen bij het NVZ-strategiedocument Zorg voor 2020 zijn de belangrijkste grafieken en brondocumenten voor u geselecteerd.
Boer Burger Coöperaties en Ketenverkorting Boer Burger Coöperaties in voedsel, energie en land zijn geweldige innovatie plaatsen voor de groei van biologische.
Een start van jouw groene idee In de duurzaamheidsweek klas 11 Een start van jouw groene idee In de duurzaamheidsweek klas 11 Februari 2016Jan Paul ter.
Elektronisch factureren: de volgende stap in online zaken doen Datum 14 september 2006.
Duurzaamheid & Maatschappelijk Verantwoord Ondernemen Milieu- en Natuurplanbureau.
Programma Natuur en Water Radenconferentie Midden-Holland 11 februari 2013 Jan Vente.
Monitoring De Nieuwe Band Resultaten monitoringsonderzoeken 2010.
DUURZAAM ONDERNEMEN in het bedrijfsleven Een gezond, winstgevend en succesvol bedrijf door duurzaam ondernemen (SPRINT) MARKETING EN COMMUNICATIE.
Naslagwerk data analyse per branche

Schouwing en collectieve dialoog 21 april 2016
Hoofdstuk 14 Prijsbeleid.
Beleid: Federale – Vlaamse overheid
Verantwoor-delijkheden t.o.v. stake-holders Klanten en leveranciers
Kwaliteit van leven en gezondheid
Tijden veranderen, ook ons straatbeeld.
Het nieuwe Food Center Amsterdam Hoe moet de binnenstedelijke groothandelsmarkt zijn logistiek organiseren?
Goede contacten met collega’s en leveranciers, tevreden klanten, in een bedrijf dat voluit kiest voor een positieve impact op mens en milieu. Dit alles.
De juiste oplossing voor een schoon milieu
Marketing Week 3 Les 1 (maandag 11 december 2017)
Verantwoordelijkheid van Organisaties
De juiste oplossing voor een schoon milieu
Versterk uw lokaal klimaatbeleid!
AFDELING 2 marketingbeleid.
Het uitbesteden van overheidstaken aan de particuliere sector
Bevorderen van het doorstroomproces door maximale samenwerking tussen sociale en reguliere bedrijven en VDAB in de bedrijvenzone ‘Cargovil Plus’.
Vergoedingen 2019 (Concept Presentatie)
Customer service & Relatiemanagement
Transcript van de presentatie:

Europcar

Overzicht Verhuurt wagens Particulieren en bedrijven Wagenpark Verschillende modellen Duurste merken en sportmodellen Redelijke prijs

Overzicht Huurauto staat klaar Beste tarieven in de markt Medische assistentie Ongelimiteerd aantal kilometers Klant: – Budgetbesparing – Totale bewegingsvrijheid

Waarden Integriteit Getrouwheid Solidariteit Professioneel engagement Respect voor het individu Respect voor wetgeving, milieu, gezondheid en veiligheid op het werk

Prijzen Prijs voor veiligheid en duurzaam beheer 2007 Veiligheid en duurzame ontwikkeling 2007 Oxygen prijs 2006 – 2007 voor het groenste wagenpark

Programma Water besparen Recyclage van afval en vloeistoffen Groeneleveranciersbeleid Audits en kwaliteits – en veiligheidscontroles Klantenvoorlichting Compensatie van uitstoot Papierreductie Belang voor betrokkenheid van personeel → belangrijkste onderneming voor groene transportoplossingen