Beïnvloedingsregel aanwezig?

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
Wij vertegenwoordigen SLIDEPLAYER.NL
Advertisements

Tevredenheid met behandelaar en behandeling.
Internet door de jaren heen. Beginsituatie •Wij werken met WPS in Adobe readers, dit wordt op de computer gelezen •De lesstof is erg verouderd en teveel.
Marnix Suilen – Niek Giesen – Noes Aaltink – Ties Liedekerken
Montage van een spieverbinding
Usability analyse.
Van Experience naar Challenge Economy © 2009 | Noordhoff Uitgevers bv.
© 2010 | Noordhoff Uitgevers bv De douche en combiketel van mevrouw Veenstra Naar volgende dia.
Management en Organisatie © 2009 | Noordhoff Uitgevers bv.
Management en Organisatie © 2009 | Noordhoff Uitgevers bv.
Salesmanagement © Noordhoff Uitgevers. Salesmanagement © Noordhoff Uitgevers.
Management en Organisatie © 2009 | Noordhoff Uitgevers bv.
Economie vastgoed © 2011 | Noordhoff Uitgevers bv.
Boekensteun Naar volgende dia © 2008 | Noordhoff Uitgevers bv.
Tafelspanklem (Deelopdracht draaien)
Plantenhanger (deelopdracht constructiewerk)
De Pennenhouder Naar volgende dia © 2008 | Noordhoff Uitgevers bv.
Jongerenwerker: tolk van de straat
Social Media Door Dyonne en Yanthe
Joep Lobée 31 oktober 2013 De 7 principes en mijn ervaring.
Opvoeden in het onderwijs © 2009 | Noordhoff Uitgevers bv.
§ 1.1 Waar kies je voor? De keuzes die je maakt als consument worden beïnvloed door de marketing van bedrijven die producten en diensten aanbieden. © Noordhoff.
Hoofdstuk B. Whatsapp Voorwaarden: Beveiligd Heel nuttig Categorie: Sociaal netwerken App Stores: App store: Apple Play store: Android Het gebruiken van.
Succesvolle bedrijven © 2011 | Noordhoff Uitgevers bv.
Sales Management © 2014 | Noordhoff Uitgevers bv.
Sales Management © 2014 | Noordhoff Uitgevers bv.
Marketing vastgoed © 2012 | Noordhoff Uitgevers bv.
Met de handen in het haar? Twee projecten voor de prijs van één! - cursus: kleine kinderen helpen groot worden. - Inforeeks: hoe ga je als ouder om met.
Sales Management © 2014 | Noordhoff Uitgevers bv.
X-stream les 4 WELKOM. Wat gaan we deze les doen?  Korte terugblik vorige les  Doelen van deze les  Digitale identiteit  Online samenwerken  Eindopdracht.
Website Usability. 10 websites worden beoordeeld door drie dingen: 1.URL. 2.Categorie. 3.Conclusie.
Als/dan.
Doelgroeponderzoek Ouders die hun kinderen naar school of naar de sportvereniging brengen met de auto 1 op de 3 kinderen wordt met de auto naar school.
Opdracht 4 Video invoegen Gebruik deze presentatie om de opdracht te maken en zet hier je naam:.
Praktische handleiding voor De digitale community op Part-up.
Hoe maak ik een PowerPoint presentatie?
Civic Crowdfunding Wat levert het op?. Wat is crowdfunding? Crowdfuning is: Het ophalen van een geldbedrag door bijdragen uit / van een groep mensen.
Derving.
NU BURGERSCHAP 3/4 Project online 2Reclame: daar trap jij toch niet in? Beïnvloedingsregel aanwezig? nieteen beetjesterk wederkerigheid x consistentie.
NU BURGERSCHAP 3/4 Project online 2Reclame: daar trap jij toch niet in? Voeg hier je commercial in: Invoegen > Video > Onlinevideo. Lukt dat niet? Geef.
Workshop Hoe vergroot ik mijn Gunfactor ?. Hoe vergroot ik mijn Gunfactor ? Why.
NU BURGERSCHAP 3/4 Project online 2Reclame: daar trap jij toch niet in? Voeg hier je commercial in: Invoegen > Video > Onlinevideo. Lukt dat niet? Geef.
NU BURGERSCHAP 3/4 Project online 2Reclame: daar trap jij toch niet in? Reclame Le Trefle over wc papier Beïnvloedingsregel.
Sales Management © 2014 | Noordhoff Uitgevers bv.
Praktijkgericht financieel management © 2009 | Noordhoff Uitgevers bv.
Presentatie ZMC Door Daniël Seton – 1D. Doelstelling Met deze presentatie wil ik het publiek de kracht van het social media laten zien.
Wie ben ik?  .
Wie ben ik?  .
JULLIE WETEN DAT IK HET HEB, MAAR WAT IS HET?
Gevorderde programmeer Les
Beïnvloedingsregel aanwezig?
7.3 De product-som-methode Drie manieren om in factoren te ontbinden
Beïnvloedingsregel aanwezig?
Sociaal Maatschappelijke Dimensie – 1.1 Jezelf zijn
Oud klantenbestand Weinig nieuwe klanten
Presentatie ZMC Door Daniël Seton – 1D.
humor in reclame, werkt dat ?
Sociale Media.
3.5 Vergelijkingen oplossen Vergelijkingen met haakjes
Beïnvloedingsregel aanwezig?
Deelvraag: Waar hoor ik bij?
OPP Hoe kun je taal geven aan gedragsinterventies?
Gemaakt door Thijmen Tavenier mtd1a4
Wetenschapsbeursproject
Productnaam.
HOE SCOOR JIJ? Naam deelnemer: Leeftijd: Project: Datum:
Semantisatieverhaal Ken jullie het filmpje van die lachende man in het openbaar vervoer, in de metro? Openbaar vervoer is vervoer dat iedereen mag gebruiken,
§6.3 Cultuur en samenleving
<naam van kolonie>
<Geef de titel van het probleem op>
Transcript van de presentatie:

Beïnvloedingsregel aanwezig? NU BURGERSCHAP 3/4 Project online 2 Reclame: daar trap jij toch niet in? Voeg hier je commercial in: Invoegen > Video > Onlinevideo. Lukt dat niet? Geef dan de link + een korte omschrijving.   Beïnvloedingsregel aanwezig? niet een beetje sterk wederkerigheid  - consistentie sociale bewijskracht sympathie -  schaarste autoriteit Conclusie De commercial werkt wel omdat hij een goed beeld geeft. De commercial herhaalt het probleem en lost dit op met dezelfde manier. © Noordhoff Uitgevers 2015 dia 1 van 5

Beïnvloedingsregel aanwezig? NU BURGERSCHAP 3/4 Project online 2 Reclame: daar trap jij toch niet in? Voeg hier je commercial in: Invoegen > Video > Onlinevideo. Lukt dat niet? Geef dan de link + een korte omschrijving.   Beïnvloedingsregel aanwezig? niet een beetje sterk wederkerigheid  - consistentie sociale bewijskracht sympathie schaarste autoriteit Conclusie Deze reclame werkt wel, de mevrouw in de reclame spreekt enthousiast en uitleggend over haar probleem en oplossing. Ze laat het resultaat zien van het product nadat het is gebruikt. © Noordhoff Uitgevers 2015 dia 2 van 5

Beïnvloedingsregel aanwezig? NU BURGERSCHAP 3/4 Project online 2 Reclame: daar trap jij toch niet in? Voeg hier je commercial in: Invoegen > Video > Onlinevideo. Lukt dat niet? Geef dan de link + een korte omschrijving.   Beïnvloedingsregel aanwezig? niet een beetje sterk wederkerigheid  - Consistentie sociale bewijskracht sympathie schaarste autoriteit Conclusie Deze reclame werkt wel goed, omdat de mensen heel vrolijk en gelukkig zijn wanneer ze het product gebruiken. Je ziet in de reclame dat alles beter word en dat er goede dingen gebeuren. Mensen voelen zich snel aangetrokken door vrolijke en enthousiaste reclames © Noordhoff Uitgevers 2015 dia 3 van 5

Beïnvloedingsregel aanwezig? NU BURGERSCHAP 3/4 Project online 2 Reclame: daar trap jij toch niet in? Voeg hier je commercial in: Invoegen > Video > Onlinevideo. Lukt dat niet? Geef dan de link + een korte omschrijving.   Beïnvloedingsregel aanwezig? niet een beetje sterk wederkerigheid  - consistentie -  sociale bewijskracht sympathie - schaarste autoriteit Conclusie Deze reclame werkt niet, de jeugd is niet zo makkelijk als dat de jongen zich vertoont in de video. Jongeren en ouders vinden het vaak irritant wanneer anderen zich bemoeien met de opvoeding. © Noordhoff Uitgevers 2015 dia 4 van 5