Drama Reflectie Jennie van Baalen

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
Media en creativiteit module 8 Engagement
Advertisements

SOCIAAL WEERBAAR (v.a. groep 4)
Hoera, een oudergesprek!
Feedback Goed feedback kunnen geven is belangrijk
Hoe word je een ster? *.
Beroepsvaardigheden onderdeel van SBC
Media en creativiteit module 8 Engagement Jaar 2 Les 8.
Media en Creativiteit 6 - Identiteit Hogeschool – Media aan de Maas Jaar 2 – Periode 2 – Les 4 Ik, wij en de rest Jij in het grotere geheel.
Iedereen coach naar Jef Clement.
PRESENTATIES IN A NUTSHELL.
Wie ik ben.
Mijn ervaringen in (land). Intro  Naam/land/soort vrijwilligerswerk/voorbereiding etc. (Plaats op deze pagina bijvoorbeeld een mooie foto) 1.
Uitleg: Je pp moet uit minimaal 12 dia’s bestaan.
Welkom bij Netwerken voor je loopbaan
Aan de slag met waarderend vernieuwen
De ondernemende student Hoofdstuk 3Persoonlijke presentatie en reflectie.
Puppy-training Les Een Spelen met hoe je de aandacht kunt richten.
Presentatie Theresialyceum.
Reclame Masters | Ik en reclame!
Slc kwartaal 3. programma Hoe is het gegaan Verwachtingen Tips and tricks Opdrachten slc.
Praktijkervaring en reflectie
Motiverende gespreksvoering Irina Nojoredjo. Wat gaan we doen?  Video’s bekijken van elkaar en feedback geven  Eigen voortgang  Regisseurs  Focus.
Shake Song Fort van de Verbeelding Bovenbouw Groep 7 en 8 (en soms ook groep 6)
Les: Presenteren LBB – Module Groen Ondernemen Coen van Wetering.
Waarom? Als je straks klaar bent met studeren ga je werken. Of je nou voor jezelf begint of in loondienst gaat, het is belangrijk om iets te doen.
Hoe maak ik een PowerPoint presentatie?
Sowebatraining bovenbouw. Doel van de Sowebalessen! Het aanleren van sociaal competent gedrag en de daarbij behorende vaardigheden Het aanleren van sociale.
Inhoud Deze fase bestaat uit vier onderwerpen: 1.Interesse 2.Vaardigheden 3.Persoonlijkheid 4.Passie Je werkt toe naar het ontdekken van jouw passie.
Marketing Coen van Wetering
Spreekbeurt in groep 4.
Downsyndroom door naam. *Vandaag houd ik een spreekbeurt. *Het gaat over mijzelf. *Want het gaat over Downsyndroom. Spreekbeurt.
Uitleg bij de vragenlijst Veiligheidsbeleving
deze workshop maakt gebruik van audio-instructies
Vrouw zoekt man Door onze werkwijze is Liever prive één van de snelst groeiende dating sites van Nederland en dagelijks zijn er vele nieuwe aanmeldingen.
Studieloopbaanbegeleiding
1. Wat gaan we vandaag doen ?
Spreekbeurt in groep 4.
Moleculen Mo eculen Les 5 Zoek het uit! deel 1.
S/k/l interviewen.
Havo-4 Les 1 Wie ben ik? Keuzebegeleiding.
Presenteren: Door: Cor, Harro, Herre en Niels.
Feedback Goed feedback kunnen geven is belangrijk
Klik hier om te beginnen!
Module 6; didactisch handelen
Spreekbeurt in groep 4 en 5
H1, H2, H3 Nieuw nederlands Klas 3
Voorlichting BPV leerjaar 1
© UNIEK IN DE KLAS.
Nee Zeggen!.
Loopbaan en burgerschap les 2
Spreekbeurt in groep 4 en 5
Vakdidactiek 2 Doelen van het vak
Uitleg bij de vragenlijst ZIEN. Leerling 5-8 Leer- en leefklimaat ZIEN

Nee-zeggen Footer Text 12/30/2018.
Betoog.
Hoofdstuk 1 Wie ben je? Wat kun je? Wat wil je?
Het tweede LOS-gesprek
Loopbaan en burgerschap les 3
Art& Design Leerjaar 1 Productvormgeving.
Ontwerp een buitenles Les 1 Les 4.
HOE KOMT EEN IDEE IN JE HOOFD?
Reflectie over leren Naam vak.
Laat de vragen eerst even aan de docent zien!!
volgende bladzijde terug Wat heb je nodig?
volgende bladzijde terug
volgende bladzijde terug
Procedures aan begin van het jaar
Wat leer je allemaal op school?
Filosofie voorspellen.
Transcript van de presentatie:

Drama Reflectie Jennie van Baalen Begin de presentatie met een aansprekende 1e titeldia Geef hierin duidelijk aan waarover het gaat en wie je bent Drama Reflectie Jennie van Baalen

Voordat je begint met de presentatie: Stap 1). Als eerste bedenk je wat je wilt gaan vertellen. Stap 2). Werk uit wat je wilt gaan vertellen: Geef antwoord op de volgende vragen: Waarom vertel jij dit verhaal? Wat is het leermoment? Wat is het doel? Wat zit er voor jezelf in? Wat kom je brengen? De inhoud, maar ook: wat zit er in voor je publiek? Waartoe? Wat gaat het opleveren, wat kun je er allemaal mee? Welke leerdoelen heb je voor de volgende keer?

Je geeft aan wat er goed ging en waarin je ontwikkeling hebt doorgemaakt Mijn lat niet te hoog leggen. Dit is verbeterd tijdens de lessen drama.

Mezelf laten zien. Ik ben meer open in de klas Mezelf laten zien. Ik ben meer open in de klas. Betrokken en meer op de voorgrond.

Samenwerken met anderen Samenwerken met anderen. Dit gaat steeds beter, dit krijg ik ook als feedback terug te horen.

Geef ook aan wat je belangrijk vindt Plezier hebben met elkaar. Het loslaten ben ik steeds meer gaan doen en hierdoor durf ik meer. Geef ook aan wat je belangrijk vindt

Geef aan wat je leerdoel is voor de volgende keer Bevestiging vragen bij twijfel aan mezelf. Soms twijfel ik nog aan mezelf. De volgende keer wil ik meer om bevestiging vragen…….. Geef aan wat je leerdoel is voor de volgende keer

Sluit de presentatie af Sluit de presentatie af. Bijvoorbeeld met de mogelijkheid om nog vragen te stellen.