HOE WORDT HET MEEST INNOVATIEVE ONDERWIJSPLATFORM VOOR DE CREATIEF ZAKELIJKE INDUSTRIE?
DOELSTELLINGEN 1. Studenten overhalen om mee te doen aan Plint010 (houding + gedrag). 2. Studenten moeten elkaar weten te vinden (kennis). 3. Studenten moeten kennis delen met elkaar (gedrag). 4. Studenten moeten samenwerken met elkaar (gedrag).
KERNWAARDEN PLINT010 Interactie Co-creatie Accountability Creativiteit
HUIDIGE POSITIONERING
HERPOSITIONERING OP DEZE MANIER WORDEN STUDENTEN NIET AANGESPROKEN DE STUDENT MOET CENTRAAL STAAN, NIET DE ROTTERDAMSE ONDERNEMERS EN WIJKEN HET MOET DUIDELIJK ZIJN WELKE VOORDELEN PLINT010 AAN DE STUDENTEN BIEDT
AFBAKENING DOELGROEP We willen ons vooral richten op carrièregerichte studenten met ambitie. Deze groep is makkelijker te overhalen tot deelname aan Plint010 én een kwalitatieve bijdrage kan leveren aan Plint010.
STUDENTEN MET AMBITIE Goed voor CV Anderen overhalen/uitnodigen te participeren Netwerk uitbreiden Creatief Kennis delen Kan werk of samenwerkingen opleveren in de praktijk Belonen Zelfstandig Praktijkervaring Breed inzetbaar (Levens-)doelen waarmaken
UITWERKINGEN Eenmalige verplichte bijeenkomst Vloggen Reclames
VERPLICHTE LES Eenmalige verplichte bijeenkomst/les, zodat de doelgroep bekend raakt met Plint010
PLINT010 VLOGS Deelnemende studenten laten vloggen zodat zij andere studenten nieuwsgierig maken
RECLAMES Reclame maken op school en via Insite
RECLAMES Voor de grote schermen op school
QUOTES Aandacht trekken door middel van korte pakkende quotes door studenten die hun leerproces willen vertellen