HOE WORDT HET MEEST INNOVATIEVE ONDERWIJSPLATFORM VOOR DE CREATIEF ZAKELIJKE INDUSTRIE?

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
Voorjaarsbijeenkomst DPU Vernieuwend welzijn en onze bijdrage. Diaconaal Platform Utrecht.
Advertisements

HAVISTEN COMPETENT
Een katholieke school is geen school van gelovigen, maar een school door gelovigen gedragen. Een katholieke school herken je aan haar ‘open deuren’. Ieder.
Autisme en Mindmap Thuis en op School
Generiek Industriebeleid brede Creatieve Sector Alliantie van Producenten in de Creatieve Industrie 4e expert sessie 30 November 2012.
Vervolgbijeenkomst 2 Procesfasering bij Leren Leren.
Eli van Beekveld Zaal 1 Tijdstip uur
Milieuzorg Op School FOCUSGROEP visie en standpunten leerlingen 2 de graad.
INHOUDSOPGAVE VELUWE PORTAAL IN HET KORT BRANCHEOVERSTIJGEND NETWERK DEELNEMERS & PORTAAL PROFESSIONALS ARBEIDSMARKTPROJECTEN 2014 BRANCHEPOOLS AMBITIE.
 EMEG-lijst: Weet Ik Veel? Door Karlijn Dado. Breng de reclames rondom in kaart en kijk naar de koppeling daartussen. Welke conclusie kun je trekken?
CoP - PO Community of Practice – Primair Onderwijs
Visie Dienstverlening Secretarissen provinciale afdelingen, 9 april Utrecht Roelant Schenk.
Pastoraal op school.
Cross Mediacampagne Opdracht gever: KLM
ondersteuningsprofielen PPO Rotterdam
User Centred Development UCD Werkcollege blok 1 week 5.
Samenwerken en netwerkvorming Brede School 16 mei 2008 Rita L’Enfant
Welkom! Media & Creativiteit Les 7. Wat is er in het nieuws?
Wat is een communicatieplan?
Kenniswerkplaats Rotterdams talent
Een goede keten is een kunst! René Denis 11 april 2013
Alwien Bogaart Stadsconferentie Rotterdam 16 april 2013
Ondernemen(d) in het onderwijs
De Wingerd: een brede school in ontwikkeling….  Ontwikkelingsarrangementen  Buurt  Kunst en cultuur.
PBO Platform Belangenbehartiging Ondernemersverenigingen presentatie adviesraad OF 31 januari 2011.
Crossmediale Communicatie
ABC P1 B4.
Welkom op deze informatieavond
 Ondernemerschapspaspoort De reis naar de arbeidsmarkt van de toekomst, kun je vastleggen, de route bepaal jezelf! Waarom een paspoort: De Nederlandse.
De juiste student op de juiste plaats. Highlights presentatie werving & selectie We zijn begonnen met (de voorbereidingen voor) het nieuwe voorlichtingsplan.
Faculteit Economie en Management. FEM Smart Business Center Van lerende organisaties naar lerende combinaties April 2015.
WERKPLAATS ACADEMIE SOCIALE STUDIES DEN BOSCH: ASH Herman van Alphen.
Workshop sponsoring Delft voor Elkaar
Op weg naar een Samenlevingsgerichte School De [naam school] wil ………………………
Social work: Het verschil dat jij maakt.
Coaching week Rotterdam Academy.
Woensdag Afstuderen. Even voorstellen ;-) Madeleine Meurs Site: med.hr.nl/meurm Kamer: MP L
Madeleine Meurs Med.hr.nl/meurm Presentatie titel Rotterdam, 00 januari 2007 Onderzoek 1.
SOCIAAL ONDERNEMERSCHAP COLLEGE 7 Stakeholderanalyse, wenselijkheid en haalbaarheid en vooruitblik elevatorpitch.
Bijeenkomst September 2015
Drie sociaal ondernemers die geloven in samenwerken
Opening Crossfit Marketingtoepassingen Vincent Jasper Thomas.
Bijeenkomst 3. Terugblik  Wat hebben we vorige bijeenkomst besproken?  Huiswerk  Hoe is het huiswerk gegaan?
Op naar een STER bestuur… Avond 1: De meerwaarde van een Bestuur. Avond 2: Hoe organiseren we een Scouting Vereniging. Avond 3: Vinden, Binden, Boeien.
Wat willen we in de bovenbouw? Klas 3 – Junior Company – 2 weken stage met economisch gerelateerde opdrachten. – Bedrijfsbezoeken – Ondernemer in de klas.
Landelijke Beroepsvereniging Coördinatoren vrijwilligerswerk Corry Baarsma, lid van bestuur AGORA Regiocoördinator vrijwilligerswerk bij grote zorginstelling.
Ontmoeten, inspireren en genieten bedrijfsplan Dordrechts Museum en Simon van Gijn 24 maart 2009.
Schoolplan Een verdere uitwerking van onze visie op toekomstig leren.
Conferentie Studiesucces Nieuwe Verbindingen 14 december 2012.
Jo Tondeur, Jasmine Hacquaert (UGent) Jeroen Thys (Groep T) Luc Vandeput (KHLeuven) Wouter Hustinx (PHLimburg) Velov/A’pen, februari 2012 iTeacher Education:
+. +  DAS nou Nooit Gedacht  Doelstelling – Wat willen we bereiken?  Realisatie – Hoe gaan we dit doen?  Afsluiting Programma.
Hogescholen en Kennisvalorisatie
Met een uniek en onderscheidend verhaal jezelf verkopen!
Maatschappelijk Plein
Kansen implementatie vakwedstrijden
Presentatie Afterworknet d.d. 19 januari 2016
Welke leerpunten nemen we mee van de eerste twee jaar?
Creatief Ketengericht Ondernemen
Een vergadering organiseren
Burgerschap bij het Koning Willem I College
Leren op de werkvloer Leren gebeurt niet vanzelf Wij ondersteunen deelnemers daarom in hun eigen praktijk. Hiervoor hebben wij een innovatieve methodiek.
Versterken samenwerking lerarenopleidingen scholen
Marketing as a service ‘Hoe ziet de klantreis voor onze verschillende klanten eruit?’ Hoe wordt touchpoint ‘formulieren’ ervaren? ‘Zijn de formulieren.
Vergadering Personeelsdienst
Petra van Dam/ Karlijn van der Sluis
Waarde(n)vol werk in uitvoering
Contactpersonen bijeenkomst
Zero Accidents Netwerk Nederland Voorjaar 2014
Sportplatform De ontwikkeling van HARDERWIJK ACTIEF
De druppel die de emmer doet overlopen
Transcript van de presentatie:

HOE WORDT HET MEEST INNOVATIEVE ONDERWIJSPLATFORM VOOR DE CREATIEF ZAKELIJKE INDUSTRIE?

DOELSTELLINGEN 1. Studenten overhalen om mee te doen aan Plint010 (houding + gedrag). 2. Studenten moeten elkaar weten te vinden (kennis). 3. Studenten moeten kennis delen met elkaar (gedrag). 4. Studenten moeten samenwerken met elkaar (gedrag).

KERNWAARDEN PLINT010 Interactie Co-creatie Accountability Creativiteit

HUIDIGE POSITIONERING

HERPOSITIONERING OP DEZE MANIER WORDEN STUDENTEN NIET AANGESPROKEN DE STUDENT MOET CENTRAAL STAAN, NIET DE ROTTERDAMSE ONDERNEMERS EN WIJKEN HET MOET DUIDELIJK ZIJN WELKE VOORDELEN PLINT010 AAN DE STUDENTEN BIEDT

AFBAKENING DOELGROEP We willen ons vooral richten op carrièregerichte studenten met ambitie. Deze groep is makkelijker te overhalen tot deelname aan Plint010 én een kwalitatieve bijdrage kan leveren aan Plint010.

STUDENTEN MET AMBITIE Goed voor CV Anderen overhalen/uitnodigen te participeren Netwerk uitbreiden Creatief Kennis delen Kan werk of samenwerkingen opleveren in de praktijk Belonen Zelfstandig Praktijkervaring Breed inzetbaar (Levens-)doelen waarmaken

UITWERKINGEN Eenmalige verplichte bijeenkomst Vloggen Reclames

VERPLICHTE LES Eenmalige verplichte bijeenkomst/les, zodat de doelgroep bekend raakt met Plint010

PLINT010 VLOGS Deelnemende studenten laten vloggen zodat zij andere studenten nieuwsgierig maken

RECLAMES Reclame maken op school en via Insite

RECLAMES Voor de grote schermen op school

QUOTES Aandacht trekken door middel van korte pakkende quotes door studenten die hun leerproces willen vertellen