Week 1, les 10 Ga zitten in de kring.

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
Redactioneel schrijven Les 3
Advertisements

Henk en Monique, Albeiro, Juan David, Alberto. WELKOM THUIS !!!!
Aandachtspunten voor een jeugdtraining
Crisis Tekst J.R..
Nul Energie Huis Workshop offerte.
Met meester Cor en meester detmer
Restaurantje In de kleutergroepen maken we gebruik van het Restaurantje. De hulpjes zetten de bakken met eten en drinken op de restaurant tafel. Ze zetten.
Breuken blok 9 les 7. 1 van de 6 honden = 1 6    
Street dans is een helle leuke sport om te doen je leert heel veel
Zingen Vers 1 Zo maar te gaan met een stok in je hand, zonder te weten
Thema 2 (Les 6a) Regels. Thema 2 (Les 6a) Wat waren regels ook alweer?
preek over Deuteronomium 6:20-25
Mondeling Nederlands nieuw het verhaal
Stappenplan Samenvatten
Lidia Laat kinderen dromen.
Woordenschat Groep 5 Thema 4, les 3
Project “Horizon Verbreden”
Welkom bij de Raketten en de Ruimtevaarders.
Dirigeren Wat doet een dirigent?. inhoudsopgave Wie laat ik spelen? Ga ik aftellen? Welke opdrachten kan ik geven? Hoe laat ik ze stoppen?
Tutti Frutti Europese schoolfruitactie Tutti Frutti – Fruit op school is een initiatief van: met steun van:
SPH voltijd Onderzoeksvaardigheden voltijd jaar 2 Werkcollege 1 kwartaal 2 Corstin Dieterich L
Happy new year Goede voornemens.... Waardenlijst Neem de waardenlijst door. Omcirkel de vijf voor jou belangrijkste waarden van de groep waarop je werkt.
VIDEOCLIP MAKEN. Stapje voor stapje een film van een minuut.
Informatie groepen 1 Schooljaar Inhoud Even voorstellen… Groepsindeling Binnenkomen en uitgaan Dagindeling Werkwijze Doelen Klassenknuffel.
Inhoudsopgave Hoe ziet ons ritmisch weekplan eruit? Instructie en werk Project Blokperiode Spel Kring Viering Goed voor mekaar Vragen?
Hallo, ik ben Lina. Vandaag ga ik naar de speelzaal. Ga je met mij mee? Wenboekje Speelzaal Tierelier.
Wenboekje Speelzaal Muis. Als je bij ons komt spelen mag jij je jas en je tas ophangen aan de kapstok..
Ritme, zang, Engels, discussie.. Luister naar het liedje ik ga het eerst klappen en dan mogen jullie het nadoen en daarna zeggen we het op, dan met woorden.
Significante cijfers Wetenschappelijke notatie
Op wie lijk jij het meest?
Week: 1 Ruimte: algemeen Ik houd mijn handen en mijn voeten bij mezelf
HOOFDSTUK 6 Goed voor het milieu?
Workshop Vals spelen mag! ©Simone Ondersteunt!.
Onbedoelde zwangerschap
Kies een boek en laat horen welke letters je al kent.
Welkom! Neem plaats in de kring.
Welkom bij de educatieve info!
Communicatie 7e les.
De oude fiets.
Psalm 139: 1-18 en 23,24 Heer, u weet alles van mij, u kent mij.
Week 1, les 9 Ga zitten in de kring.
Les 5 Om je heen kijken Wat doe ik hier vandaag?
Wat doe jij met je leven? Psalm 1.
Blok II God de Vader In de komende zes lessen leer je God de Vader beter kennen door te kijken naar wat Hij gedaan heeft en nu nog doet.
Week 1, les 5.
Blok I De Bijbel In de lessen 1 t/m 5 leer je over de Bijbel
Week 1, les 8 Ga zitten in de kring.
Studiemoment: ‘Samen positief op reis’

Voel je wel in je vel !.
volgende bladzijde terug
1
Introductieweek Dinsdag 4 september.
E-health domotica E-learning
Hoofdstuk 2 Wat gaan we doen? Terugblik Doel van vandaag Nieuwe stof
Pak je boeken! Paragraaf 3.4!
Begeleiden les 1.
Routineliedjes Eten en drinken Stamp je voeten Dag, dag allemaal
De juiste laag Legt de verantwoordelijkheid (nog meer) bij de coachee
Spellenboek buitenschoolse opvang
Ontwerp een buitenles Les 1 Les 3.
HOE KOMT EEN IDEE IN JE HOOFD?
SEL Les 2: normen en waarden.
blok 1 les 4: samen praten samen leren
waar / niet waar HET IS BELANGRIJK OM VEEL GELD TE VERDIENEN
ALS-DAN-plan. Lessenserie: Voeding – mbo 2 Vak: burgerschap 2 Lesuren: Eten is overal ALS-DAN-plan.
Landschappen en klimaten
Joepie, ik ben bijna een kleuter!
De wereld is een toverbal, geen mens weet hoe het worden zal,
Gemaakt door: Teun van den berg
Transcript van de presentatie:

Week 1, les 10 Ga zitten in de kring

Favoriete eten… Verzin een doewoord en gooi de bal Maak een korte zin met het doewoord en gooi de bal Maak de zin nog langer en gooi de bal Maak de zin nog een stuk langer en gooi de bal Favoriete eten…

Blok 1 les 10 In deze les bespreken we de afspraken die we gemaakt hebben en we maken nieuwe afspraken over het zitten in de kring

Wie heeft er last gehad van andere kinderen in de kring? Hoe zit je? Waar zit je? Waar laat je je handen en voeten? Wat doe je wel en wat doe je niet? Wat doen we met kinderen die toch last veroorzaken?

We bekijken weer de poster ‘Zo willen we het in onze groep’ Wat zullen we opschrijven over de nieuwe afspraken, maar ook over pesten/afbrekers, opstekers en tips/samenwerken met iemand die je niet zo goed kent?

Afsluiter zin fluisterend doorgeven in de kring