WELKOM
Planning komende dagen Dinsdag: - 10:00u: rooster ophalen - 10:00u – 12:30u: kennismakingsspellen Woensdagochtend: - Mentoractiviteit Donderdag & Vrijdag: - Globaland
Hoe werkt deze PowerPoint? Vanaf dia 5 staat er op elke dia een uitdaging. De uitdaging wordt uitgelegd via een film. Deze start je door op de play-knop te drukken zodra je de PowerPoint op diavoorstelling hebt staan. Na de uitleg van de uitdaging, kan je op het geluidsfragment rechts onder je scherm klikken. Hier volgt namelijk een geluid van ongeveer 1,5 minuut. Dit kan je aanhouden als speeltijd per uitdaging. Heel veel speelplezier!
Minute-to-win-it Er volgen 15 verschillende uitdagingen waarbij jullie tegen elkaar spelen. Elke uitdaging moet door een ander uit jullie groepje gedaan worden, zodat iedereen minimaal 1x aan de beurt is geweest. Maak groepjes van minimaal 4 leerlingen. Het spel begint als de uitleg is geweest en het muziekje start.
Uitdaging 1: This blows
Uitdaging 2: Don’t blow the joker
Uitdaging 3: Door het oog van de naald
Uitdaging 4: Facelift Spelregels: Leg 2 potloden naast elkaar en bind ze met het touw aan beide uiteinden aan elkaar vast. Leg de potloden neer, leg daar de snoepjes op in het midden en hang de 2 stukken touw over de oren. Als de tijd begint moet de deelnemer de lift omhoog krijgen door met beide handen aan de 2 stukken touw achter het oor te trekken. De 2 stukken touw mogen niet in 1 hand liggen, er mag niet opgestaan worden en ook niet aan iets anders gebonden worden dan de vingers en de handen. Als een snoepje valt is het spel afgelopen. Om de opdracht succesvol te volbrengen dient de deelnemer binnen 60 seconden alle 3 de snoepjes in de mond te krijgen.
Uitdaging 5: Suck it up
Uitdaging 6: Stack Attack
Uitdaging 7: Spin doctor
Uitdaging 8: Puddle Jumper
Uitdaging 9: Face the cookie
Uitdaging 10: Defying Gravity
Uitdaging 11: Cookie unicorn
Uitdaging 12: Bridge the gap
Uitdaging 13: Stay on key
Uitdaging 14: On the hook
Uitdaging 15: Noodling Around
Afsluiting Minute to win it Welk team heeft de meeste punten?