Creativiteits- sessie

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
Hoofdstuk 17 Persoonlijke verkoop en sales promotion
Advertisements

Creatieve Vaardigheden
Workshop creatief brainstormen
Een marketing concept geboren uit reclame doeleinden
Het geven van een workshop
Marketing Werkgroep 6.
Jaar 1 les 5 Het creatieve proces
MEDMEC01 Roelof de Vries Les 3 -
Media & Creativiteit Jaar 1 les 8 Het creatieve proces.
Jaar 1 les 7 Het creatieve proces
Jaar 1 les 8 Het creatieve proces
Medmec 1 herfst Les 3.
Brainstorming. In de loop der jaren is brainstorming zo populair dat het begrip wat inflatie heeft opgelopen. Als twee mensen bij de koffie iets hebben.
Ho 7: Creatief denken.
CREATIVE MARKETING WC 3, jaar 1, Winter 2009 Best practices Me, You and Me Hoe maak ik van mezelf een brand? Toine Nagel.
Negatieve getallen door Kees Vleeming
S J P o i JongerenProcesgerichtScreeningsinstrument
N T E R C I E F D E K N A CREATIEF DENKEN.
Presentatie Executieve functies
Visie & Strategie.
Trainingspresentatie
Docent: Ans Sarianamual - oktober 2014
Presenteren en communiceren
Loopbaan oriëntatie en begeleiding
Bedrijfsnaam Bedrijfsplan. Missie Vertel hier jouw missie op lange termijn. Probeer woorden te gebruiken die nadruk leggen op de groei van jouw bedrijf.
{ Bedrijfsnaam Bedrijfsplan.  Vertel hier jouw missie op lange termijn.  Probeer woorden te gebruiken die nadruk leggen op de groei van jouw bedrijf.
Thomas Belmans Marijn Peeters
Bijeenkomst 5. Terugblik  Wat hebben we vorige bijeenkomst besproken?  Alles gelukt met het persoonlijk profiel?  Liepen jullie nog tegen dingen aan?
Divergeren Deze powerpoint ga je aan de slag met verschillende divergerende technieken. Hierbij bedenk je zoveel mogelijk ideeën. Bij een brainstormsessie.
Wedstrijd Seizoen Planning tool Piet Wauters. Achtergrond Het doel van dit tool is om de trainer te helpen – bij het opstellen van (individuele) kalender.
Loonse Dorps Kwis 23 september 2016 De Wetering
Naam van bedrijf Ondernemingsplan.
Personeelstraining Typ hier uw thema.
Creativiteits- sessie
De scriptie Sommige studenten schrijven het in 2 tot 3 maanden, anderen doen er een jaar of meer over… Factoren: Motivatie Plan van aanpak Begeleiding.
Conceptversterking Conceptversterking kun je inzetten om een bestaand concept te versterken. Om een concept te versterken moet je het concept eerst.
Een vergadering organiseren
kort presenteren - wat wordt de seriegrootte van de trainer
PRESENTATIE VAN HET BEDRIJFSPLAN
[Projectnaam] [Degene die de presentatie verzorgt]
* Personeelstraining Typ hier uw thema *.
Het 7-stappenplan Er bestaan verschillende modellen en stappenplannen om morele dilemma’s te analyseren en tot een beslissing te komen. Wij gebruiken “het.
Deel 6: Lezen Hoofdstuk 2 Notulen 1.
Degene die de presentatie verzorgt
Keuzedeel internationalisering
Slecht nieuws meedelen
Creativiteitssessie Naam van presentator.
Les 1: Introductie Marketing
Brainstormen Uw naam.
Presentatie bedrijfsplan
Trainingspresentatie
Titel wetenschapsproject
Creativiteits- sessie
Vergadering Personeelsdienst
Trainingspresentatie
Negatieve getallen Klas 1 | Hoofdstuk 4
RÜYA Bijeenkomst 1 Meiden.
Level 1 is de basistraining, waarin je een begin maakt met GTD
Schooljaar [voeg jaar in] [Naam van school] Naam leerkracht Klas
Titel van wetenschappelijk project
Titel van bedrijfsvergadering
Naam van degene die de presentatie verzorgt
Productnaam.
Voeg hier een foto van het product in
* Personeelstraining Typ hier uw thema *.
Workshop creativiteit
HOE KOMT EEN IDEE IN JE HOOFD?
Gepresenteerd door [Naam]
Eens / oneens IK DENK NA VOORDAT IK BEGIN
ONTWERPEN LES: HELP! TEVEEL WATER!.
Transcript van de presentatie:

Creativiteits- sessie Degene die de presentatie verzorgt

Agenda Overzicht Doel van het brainstormen Regels Brainstormen Samenvatting Volgende stappen

Overzicht Kort overzicht van wat de vergadering inhoudt Agenda Wat kan worden verwacht

Doel van het brainstormen Beschrijf de doelstelling(en) van de oefening Ideeën voor nieuwe producten of services Ideeën voor nieuwe functies Namen voor nieuwe functies/producten Ideeën voor promotie-activiteiten Nieuwe werkmethoden Definieer de belangrijkste vereisten of beperkingen

Regels Er zijn geen slechte ideeën Wees creatief Neem risico's Kritiek is niet toegestaan

Brainstormen Verzamel ideeën Gebruik spelletjes en oefeningen om het creatieve denken te stimuleren Gebruik verschillende oefeningen om zoveel mogelijk nieuwe ideeën naar boven te halen Soms helpt het in kleinere groepen te werken Gebruik een computer om elk commentaar/idee vast te leggen (in Microsoft PowerPoint gebruikt u hiervoor natuurlijk de functie Aantekening)

Samenvatting Bespreek de ideeën Bepaal met z'n allen wat de beste ideeën zijn Vergelijk de ideeën met de vereisten en beperkingen Gebruik alleen de beste 5 tot 10 ideeën

Volgende stappen Beschrijf de volgende stappen De verzamelde ideeën onderzoeken Follow-up met een grotere groep Leg actiepunten vast voor de follow-up Begin met de realisatie van de ideeën