PRESENTATIE VAN HET BEDRIJFSPLAN

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
DUTCH FIELD MARKETING ASSOCIATION Inzendingspresentatie DFMA Awards 2012.
Advertisements

Aanzet tot strategisch denken
Het maken van een PR/Marketingplan
/ slide 1 Eigen bedrijf of in loondienst? n Overwegingen persoonlijke situatie –Loondienst geeft zekerheid –Partner –Toekomstscenario: hoe ziet mijn leven.
Martijn van den Berg Speciality Dairy
Stap 1. Waarom een marketingplan?
Beleidsvoering naar groei
Hoofdstuk 12 Productontwikkeling en levenscyclusstrategieën
Hoofdstuk 16 Reclame en public relations.
Management en beleid Leidinggeven Blz. 29.
Marketingplanning en strategie
Marketing Organisatie Marketing Product product TW positionering Klant doelgroep Promotie promotie Omzet.
Marketing Marketingoriëntatie
[Productnaam] Marketingplan
Het nut van Business Planning
Elobase Kerntaak 2, Hoog Omgevingsanalyse
Commercieel beleid en recht
Hoe stel ik een ondernemingsplan op?
Bedrijfsnaam Bedrijfsplan. Missie Vertel hier jouw missie op lange termijn. Probeer woorden te gebruiken die nadruk leggen op de groei van jouw bedrijf.
50.
Les: Ondernemings plan LBB – Module Groen Ondernemen Coen van Wetering.
{ Bedrijfsnaam Bedrijfsplan.  Vertel hier jouw missie op lange termijn.  Probeer woorden te gebruiken die nadruk leggen op de groei van jouw bedrijf.
Marketing voor Starters HOOGEVEEN, 2 DECEMBER 2010 Welkom! 1.
Workshop Verkiezing student-ondernemer maart 2013 Albert Kraaij Kamer ST 3.77 Tel. 070 – (ma en do)
Bijeenkomst 5. Terugblik  Wat hebben we vorige bijeenkomst besproken?  Alles gelukt met het persoonlijk profiel?  Liepen jullie nog tegen dingen aan?
Workshop verkiezing student-ondernemer 2014 maart/april 2014 Albert Kraaij Kamer ST 3.77 Tel
Bijeenkomst 5. Terugblik  Wat hebben we vorige bijeenkomst besproken?  Alles gelukt met het persoonlijk profiel?  Liepen jullie nog tegen dingen aan?
Vrijwilligerswerk. Proces Team samenstellen Verantwoordelijkheden – Contact opnemen met personen die zijn aanbevolen als geschikte leider – Opvolgen.
Hoe maak je een presentatie die mensen kan overtuigen van jouw idee.
Marketingplan [Productnaam]
Doel marketingmix is behouden en vergroten van marktaandeel.
Naam van bedrijf Ondernemingsplan.
2/6/2018 Marketingplan Uw naam.
Creativiteits- sessie
Evaluatie [projectnaam]
[Bedrijfsnaam] Bedrijfsplan.
Een vergadering organiseren
[Projectnaam] [Degene die de presentatie verzorgt]
Voeg hier een foto van het product in
Degene die de presentatie verzorgt
[Productnaam] Marketingplan
Een product of dienst verkopen
Presentatie bedrijfsplan
Titel van presentatie van training
Creativiteits- sessie
Vergadering Personeelsdienst
Commissie voor vrijwilligerswerk
Titel van presentatie van training
Presentatie van ondernemingsplan
Presentatie van ondernemingsplan
Naam presentator | Bedrijfsnaam
Een strategie aanbevelen
Rapportage van voortgang of status
Bob D’hondt, Laura Van Endert & Alessandro Royens
Schooljaar [voeg jaar in] [Naam van school] Naam leerkracht Klas
Bedrijfsnaam Rapport titel.
Titel van trainingspresentatie
Hoofdstuk 4 Hoe presenteer ik me in de markt?
Evaluatie [Projectnaam]
Naam van presentator | Naam van bedrijf
Titel van bedrijfsvergadering
Bedrijfsnaam Ondernemingsplan.
Productnaam.
Bedrijfsnaam Datum Ondernemer Versie
Gepresenteerd door [Naam]
Bedrijfsnaam Datum Ondernemer Versie
KLANTENWERVING.
<Geef de titel van het probleem op>
Presentatie van: Logo van je bedrijf.
[Naam project] [Naam presentator]
Transcript van de presentatie:

PRESENTATIE VAN HET BEDRIJFSPLAN Bedrijfsnaam PRESENTATIE VAN HET BEDRIJFSPLAN

Bedrijfsconcept Vat het product, de service, de technologie, het concept of de strategie samen die de basis van uw bedrijf vormt.

Vermeld duidelijk de bedrijfsmissie op de lange termijn. Probeer woorden te gebruiken die de groei van uw bedrijf helpen sturen, maar wees zo bondig mogelijk.

Marktoverzicht Vat de markt in het verleden, het heden en in de toekomst samen. Laat die wijzigingen in marktaandeel, leiderschap, spelers, marktverschuivingen, kosten, prijzen of concurrenten de revue passeren die de kans vormen voor het welslagen van uw bedrijf.

Verkoopkansen Identificeer problemen en kansen. Vermeld consumentenproblemen en definieer de aard van de product- of servicekansen die door die problemen worden gecreëerd.

Concurrentie Vat de concurrentie samen. Vermeld welke voorsprong uw bedrijf op de concurrent heeft.

Doelstellingen Vermeld doelstellingen voor de komende vijf jaar Vermeld specifieke, meetbare doelen om uw doelstellingen de komende vijf jaar te bereiken. Noteer doelstellingen voor uw marktaandeel. Noteer doelstellingen voor omzet/winstgevendheid.

Het team Vermeld de namen van de directeur en de belangrijkste managers. Neem behaalde resultaten op om te laten zien dat deze personen eerder successen hebben geboekt. Geef het aantal jaren ervaring op dit gebied aan.

Het team [Volledige naam] Directeur, CEO [Volledige naam] Adjunct-directeur [Volledige naam] Beheerder

Resourcevereisten Vermeld de vereisten voor de volgende resources: Personeel Technologie Financiën Distributie Reclame Producten Services

Financieel plan Noteer een financieel plan op hoog niveau dat uw financiële model en prijsstellingen definieert. Dit plan moet de verwachte jaaromzet en winst voor de komende drie jaar bevatten. Gebruik meerdere dia's om dit onderwerp op correcte wijze te behandelen.

Risico's en beloningen Vat de risico's van het voorgestelde project en de manier waarop ze worden aangepakt samen. Schat de verwachte beloningen, met name als u fondsen probeert te werven.

Belangrijkste problemen Korte termijn Identificeer belangrijke beslissingen en problemen die onmiddellijk of op korte termijn moeten worden opgelost. Vermeld de gevolgen van het uitstellen van oplossingen voor die problemen. Lange termijn Identificeer problemen die op lange termijn moeten worden opgelost. Als u fondsen werft, moet u specifiek zijn over kwesties waarvoor financiële bronnen nodig zijn om de kwesties te kunnen oplossen.

Bijlage Vermeld extra materialen en bronnen