[Bedrijfsnaam] Bedrijfsplan.

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
Voorstelling van de afstudeerrichting Marketing Management.
Advertisements

[Young Ones] BFP (Bren For President). Beoogd doel  De club weer gezond maken en leiden met een nieuw elan.
Hoofdstuk 14 Prijsbeleid.
Aanzet tot strategisch denken
Customer service en planvorming
Het maken van een PR/Marketingplan
/ slide 1 Eigen bedrijf of in loondienst? n Overwegingen persoonlijke situatie –Loondienst geeft zekerheid –Partner –Toekomstscenario: hoe ziet mijn leven.
Martijn van den Berg Speciality Dairy
Jeroen Meurs 3 BO.
strategie als een proces
Beleidsvoering naar groei
Hoofdstuk 12 Productontwikkeling en levenscyclusstrategieën
Marketingplanning en strategie
[Productnaam] Marketingplan
Het nut van Business Planning
Marketing College 8 Hoe zat het ook al weer?. Deze week Herhaling stof tot nu toe Aanvullen “Test je kennis” Vragen Antwoorden “Test je kennis”
Bedrijfsnaam Bedrijfsplan. Missie Vertel hier jouw missie op lange termijn. Probeer woorden te gebruiken die nadruk leggen op de groei van jouw bedrijf.
Ondernemingsplanning in de praktijk Inleiding. Definitie van ondernemingsplanning De voorziening in, en de verdeling van de middelen van de onderneming.
Informatie management HC2
Les: Ondernemings plan LBB – Module Groen Ondernemen Coen van Wetering.
{ Bedrijfsnaam Bedrijfsplan.  Vertel hier jouw missie op lange termijn.  Probeer woorden te gebruiken die nadruk leggen op de groei van jouw bedrijf.
stap 6: Unieke toegevoegde waarde bepalen
Workshop Verkiezing student-ondernemer maart 2013 Albert Kraaij Kamer ST 3.77 Tel. 070 – (ma en do)
Bijeenkomst 5. Terugblik  Wat hebben we vorige bijeenkomst besproken?  Alles gelukt met het persoonlijk profiel?  Liepen jullie nog tegen dingen aan?
Bedrijfsstijlen in de Multifunctionele Landbouw. Multifunctionele landbouw Afbouwstrategie? Toekomst van de Nederlandse landbouw? Leuk voor erbij? Uitlaatklep.
Welkom Presentatie inzake verkenning herfinanciering. 09 mei 2016.
Titel van uw ondernemingsplan Qui volore imagnihillit que la nimolora vellorendemporaecab imperit harum que dolor mint faccabori inveles et fugitibus dioris.
Naam en logo van uw bedrijf.  Bedrijfshistorie/bedrijfsvisie  Wie is wie  Bedrijfsbeleid  Voordelen  Prestatiebeoordelingen  Aanvullende informatie.
Hoe maak je een presentatie die mensen kan overtuigen van jouw idee.
Marketingplan [Productnaam]
Resultaat in de Raad basispresentatie
Marketingstrategie.
Doel marketingmix is behouden en vergroten van marktaandeel.
Naam van bedrijf Ondernemingsplan.
Succesfactoren voor werk Motivatie, kennis en vaardigheden
2/6/2018 Marketingplan Uw naam.
Hoofdstuk 14 Prijsbeleid.
Een vergadering organiseren
PRESENTATIE VAN HET BEDRIJFSPLAN
[Projectnaam] [Degene die de presentatie verzorgt]
Voeg hier een foto van het product in
Project Bedrijf Presentator
Project Naam van bedrijf Presentator
Degene die de presentatie verzorgt
[Productnaam] Marketingplan
Een product of dienst verkopen
Marktanalyse.
Presentatie bedrijfsplan
Dit is onze bedrijfsnaam
Vergadering Personeelsdienst
Bitter Sweet Candy Company
Presentatie van ondernemingsplan
Presentatie van ondernemingsplan
Naam presentator | Bedrijfsnaam
Rapportage van voortgang of status
Bob D’hondt, Laura Van Endert & Alessandro Royens
Schooljaar [voeg jaar in] [Naam van school] Naam leerkracht Klas
Bedrijfsnaam Rapport titel.
Financieel 1.
Hoofdstuk 4 Hoe presenteer ik me in de markt?
Projectnaam | Bedrijfsnaam | Naam presentator
Evaluatie [Projectnaam]
Naam van presentator | Naam van bedrijf
Titel van bedrijfsvergadering
Bedrijfsnaam Ondernemingsplan.
Productnaam.
Bedrijfsnaam Datum Ondernemer Versie
Bedrijfsnaam Datum Ondernemer Versie
Presentatie van: Logo van je bedrijf.
[Naam project] [Naam presentator]
Transcript van de presentatie:

[Bedrijfsnaam] Bedrijfsplan

Beoogd doel Een duidelijk voor ogen gesteld doel op lange termijn. Gebruik woorden die de groei van het bedrijf in de juiste banen leiden, maar wees zo beknopt mogelijk.

Het team Vermeld de namen van de directeur en het hogere management Vermeld eerder behaalde resultaten om te laten zien dat deze mensen succes geboekt hebben Noem van elk persoon het aantal jaren ervaring op zijn/haar gebied

Marktanalyse Veranderingen op de markt Beschrijf de veranderingen in het marktaandeel, de positie, spelers, marktverschuivingen, kosten, prijsbepaling of concurrentie die de weg naar succes vrij maken

Mogelijkheden Problemen en mogelijkheden Wat zijn de problemen van de klant en welke mogelijkheden biedt het product of de service om die problemen op te lossen

Bedrijfsstrategie Beschrijf kort de technologie, het concept of de strategie die ten grondslag ligt aan uw bedrijf

Concurrentie Geef een overzicht van de concurrentie Beschrijf het concurrentievoordeel van uw bedrijf

Doelstellingen Vijfjarenplan Specifieke belangrijke doelstellingen Doelstellingen t.a.v. het marktaandeel Doelstellingen t.a.v. omzet en winst

Financieel plan Goed uitgewerkt financieel plan met een financieel overzicht, prijsramingen en de verwachte jaarlijkse opbrengst en winst voor de komende drie jaar Behandel deze materie uitvoerig en gebruik zo nodig meerdere dia's

Vereiste resources Technologie Benodigd personeel Vereiste resources Financieel, distributie, publiciteit, enz. Externe vereisten Producten/services/technologie die elders moeten worden aangeschaft

Risico's en rendement Risico's Omgaan met risico's Rendement Geef aan hoe risico's worden aangepakt Rendement Geef een schatting van de verwachte opbrengst, vooral als u investeerders zoekt Beschrijf kort de risico's van het projectvoorstel

Kernpunten Korte termijn Lange termijn Belangrijkste besluiten en kwesties die onmiddellijk of op korte termijn uitsluitsel vereisen Lange termijn Kwesties die een lange-termijnbehandeling wensen Gevolgen van het uitstellen van besluitvorming Als u investeerders zoekt, noemt u hier specifieke gegevens