Jaarvergadering Florian Stiller.

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
De ideeën van Kaplan & Norton over de Balanced Scorecard
Advertisements

Hoofdstuk 17 Persoonlijke verkoop en sales promotion
Planning Budgetten Break-even analyse
Project Bedrijf Presentator
Aanzet tot strategisch denken
Gebruik van deze Werf& template In deze template powerpoint presentatie van Werf& krijg je een serie slides aangereikt die je kunt gebruiken bij het verkrijgen.
Strategie Arie Meulepas 9 & 10 nov
Bedrijfsvergadering Bitter Sweet Candy Company. Werkafspraken Volgende vergadering Datum 12 december 2012 Aanvang 11 uur Plaats Grote vergaderzaal Be.
Presentatie CRM Ayoub Boufous Yusuf Cetinkaya
1 Advies ‘Waarheen met het lokaal woonbeleid’ Presentatie Studiedag VVSG 12 juni 2012.
Herijking GO! februari Waarom herijking? Continu wijzigende context: Externe beleidsontwikkelingen Nieuwe legislatuur  regeerakkoord en beleidsnota,
Comtell B.V. Welkom Inleiding
SWOT Analyse Wat is het? Analytische tool die kan helpen om ideeën te kiezen, rekening houdend met diverse interne en externe factoren: Een interne kijk:
Hoofdstuk 12 Productontwikkeling en levenscyclusstrategieën
Hoofdstuk 10 Concurrentievoordeel creëren
MVO en intern management
Marketingplanning en strategie
HEO –CE1 SA01 Salesmanagement Hoofdstuk 4. HEO –CE1 SA01 Agenda Doelstelling Hoofdstuk 2 Voor volgende keren.
Programma Verenigingsondersteuning Almelo
Ervaringen en enige kritische kanttekeningen L.M.F. Dejong
Marketing voor verkeerskunde Ir Adriaan Walraad MBA.
Dwaande met je bedrijf Spreker: Auke Algra.
4. Online strategie Internet scorecard
Hoofdstuk 11 Persoonlijke verkoop, databasemarketing en customer relationship management.
Wanneer doet een bedrijf het goed online?
© Copyright 2015 Nicodem & Company – Flexibiliteit van organisaties blijft achter op de markt- en technologische ontwikkelingen / sheet 1 Flexibiliteit.
Hoger Onderwijs Wolters Noordhoff
Strategische Businesspartner
Het proces ► Analyse ► SWOT totaal ► Selectie SWOT
Basisboek Marketing Hoofdstuk 14 Personeel. Paragraaf 14.1: Personeel en product (1) Personeel = visitekaartje van het bedrijf Eisen aan personeel klantgericht.
Les: Ondernemings plan 2. LBB – Module Groen Ondernemen Coen van Wetering.
Wat is Plaza Challenge? ● Een economisch georiënteerd interactief spel ( deelnemers). ● Spelenderwijs kennis maken met het runnen van een onderneming.
Stressbeleid in de Belgische ondernemingen – stand van zaken Informatie bekomen uit de bevraging van de externe diensten voor preventie en bescherming.
Start van een eigen Praktijk -- Eric Nak -- NBTP Congres 2014.
Hoofdstuk 2 Ontwikkelen marketingstrategie § 2.1Wat houdt marketingplanning in? § 2.2Analyse van de marketingomgeving § 2.3Formuleren van marketingdoelstellingen.
Motivatie stage Marketing en Communicatie V.O. Patents & Trademarks Djéla Hania.
Titel van uw ondernemingsplan Qui volore imagnihillit que la nimolora vellorendemporaecab imperit harum que dolor mint faccabori inveles et fugitibus dioris.
Vergadering Florian Stiller. Agenda Bespreking van belangrijkste doelstellingen Hoe hebben we het gedaan? Overzicht van de organisatie Belangrijkste uitdagingen.
De onderneming Hoofdstuk 1 Welk type ondernemer ben ik?
Interim Communicatie Opdrachten. Meesters in Management helpt klanten om Interim communicatie opdrachten te vinden. We hebben regelmatig interim opdrachten.
Hoe maak je een presentatie die mensen kan overtuigen van jouw idee.
Marketingplan [Productnaam]
Kansen en bedreigingen Interne analyse
2/6/2018 Marketingplan Uw naam.
[Bedrijfsnaam] Bedrijfsplan.
[Projectnaam] [Degene die de presentatie verzorgt]
Project Bedrijf Presentator
Mini-onderneming.
Project Naam van bedrijf Presentator
Degene die de presentatie verzorgt
Doelen Leerlingen kunnen benoemen wat USP’s zijn Leerlingen gaan in groepsverband actief aan de slag met het de uitwerking van hun productconcept. Periode.
Presentatie bedrijfsplan
Voeg hier het organisatie onderdeel in
Stressbeleid in de Belgische ondernemingen – stand van zaken
Bitter Sweet Candy Company
OPENINGSCASE: PNC-banken en enterprisetoepassingen
Jaarverslag W4F 2016.
Hoofdstuk Omzet, kosten, winst
Presentatie van ondernemingsplan
Presentatie van ondernemingsplan
Hoofdstuk 8 De juiste marketingmix
Wat is Plaza Challenge? Oorsprong: Plaza = winkelcentrum
Stressbeleid in de Belgische ondernemingen – stand van zaken
Bedrijfsnaam Rapport titel.
Titel van bedrijfsvergadering
Bedrijfsnaam Ondernemingsplan.
Goederenstroom en voorraadbeheer
Hoofdstuk 9 Marketingdoelstellingen
Vergadering Florian Stiller.
Hoofdstuk 3 Waarom ondernemen?
Transcript van de presentatie:

Jaarvergadering Florian Stiller

Agenda Bespreking van belangrijkste doelstellingen Hoe hebben we het gedaan? Organisatorische wijzigingen Belangrijkste uitdagingen voor het bedrijf Evaluatie van vorderingen Belangrijkste kostenposten Personeelsbezetting Doelen voor het komende jaar

Bespreking van belangrijkste doelstellingen Wat maakt onze onderneming uniek Wat maakt ons bedrijf succesvol Onze gedeelde visie Belangrijke gebeurtenissen in het afgelopen jaar

Hoe hebben we het gedaan? Afdelingshoofden geven een overzicht van hun prestaties afgezet tegen de doelstellingen

Belangrijkste uitdagingen voor het bedrijf Externe druk op de branche Problemen met externe klanten Opvallende interne problemen

Evaluatie van vorderingen Financieel Concurrerend Klantbehoud

Belangrijkste kostenposten R&D Vervanging van bedrijfsmiddelen Verkoop en marketing Algemeen en administratie Punten voor verbetering Aandachtspunten

Personeelsbezetting Doelen Resultaten