Stempelen op stof Opdracht:

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
Introductie ICT ICT Introductie.
Advertisements

Herfstbladen maken met bordkrijt
Competentie 12 Kritiek geven en kritiek ontvangen
Il Silenzio.
Het geven van een workshop
M IJ N I M M E R S I V E S P A C E ( s y n o p s i s )
Leven zoals het leven je is gegund
ZORGZAAM RAADPLEGEN OUDE DRUKKEN Foto: Oude drukken Rubenianum © Joris Luyten.
Dit is de drukkerij in Den Helder waar wij de kampkrant laten drukken.
Les 34 Spreken – Ik houd mijn spreekbeurt
Les 3 Deze les duurt 90 minuten
Klik telkens met de linkermuisknop om verder te gaan.
 Verslaglegging Wat is de bedoeling en hoe werkt het? Vragen en opmerkingen van het team  Rapporten invullen (herh.) - Rapporten individueel controleren.
Thema werken De woorden die je vandaag leert:
M IJ N I M M E R S I V E S P A C E ( Scenario ). Beschrijf de wereld die je wilt maken Wat is jouw visie op die wereld? Wat wil je overbrengen? Maak je.
Woordenschat Groep 5 Thema 4, les 3
Medialessen groep 8.
Wat gaan we deze les doen?
Blz. 98 Blok 4 5. Schrijfvaardig.
Reclame Masters | Ik en reclame!
Fantasiedieren Beeldende Vorming donderdag
Woordsoorten benoemen
Waarom? Als je straks klaar bent met studeren ga je werken. Of je nou voor jezelf begint of in loondienst gaat, het is belangrijk om iets te doen.
Waarom? Je hebt ontdekt wat je interesses zijn. Behalve dat het van belang is dat je doet wat je leuk vindt, is het ook belangrijk om te doen waar.
Peter Diem Koeien. Wie is die Peter? Kunstenaar uit Nederland. Veel voorkomend thema in zijn werk: koeien. Gebruikt veel felle kleuren, geen wit meer.
Derving.
Inhoud Breuken (optellen, aftrekken, vermenigvuldigen en delen).
Nodig:1 bekertje Doosje met gewichten Schepje Schep in je beker zand totdat hij helemaal gevuld is. Weeg de gevulde beker in je hand. Pak nu een gewicht.
Uitleg bij de vragenlijst Veiligheidsbeleving
Cursus 1.2 Werken met een Atlas Klas 1 BK Lesweek 5
Flip-flops 1. Knutsel teenslippers.
Introductie ICT ICT Introductie.
Les 8 meten en meetkunde in huis
Creatief schrijven.
Is er een dokter in de zaal?
“Maar het huis blijft staan, want het is stevig gebouwd.”
Vis in het water Genesis 1:20-23
“Maar het huis blijft staan, want het is stevig gebouwd.”
ADL 31 mei 2016 Berthe/Mirjam.
VWO 6 Wiskunde C – les 1 Meneer Ypma.
“De vrucht van de Geest is liefde, vreugde, vrede…”
Zandtekening Genesis 13:14-16 “De Heer zei tegen Abram: ‘Kijk eens goed om je heen, naar het noorden en het zuiden, naar het oosten en het westen. Al het.
GRIEZELBOMEN Je loopt in het donker en bent verdwaald.
Cursus 1.1 Werken met Kaarten Klas 1 KGT Lesweek 4
Cursus 1.1 Werken met Kaarten Klas 1 BK Lesweek 2
Groentestempels Opdracht: (Let op: Kinderen kunnen deze opdracht niet alleen doen.) Hier gaan we stempelen met groente en fruit! Neem de Chinese kool,
Mozaïek Opdracht: Lees de Bijbeltekst hierboven.
LOB Waar ben je trots op?.
Duif Lucas 3: "Heel het volk liet zich dopen, en toen ook Jezus gedoopt was en hij aan het bidden was, werd de hemel geopend en daalde de Heilige.
Klei.
Uit het niets! Genesis 1:2-3
H1 Media en communicatie
Nee Zeggen!.
Knikkerstorm! Opdracht:
Tekstverbanden en signaalwoorden
Samenwerken, dat kunnen ze wel
OPDRACHT Voor de leerkracht: Druk de volgende twee blaadjes af.
Hoop in de storm Marcus 4:39-40 “Jezus werd wakker. Hij zei streng tegen de wind en het water: ‘Houd op! Wees stil!’. Het hield op met waaien, en het water.
Thema 4 : wat voor een type ben jij?
Een instructie schrijven
Ik heb mijn boek uit… Wat nu?.
Nee-zeggen Footer Text 12/30/2018.
Kiezen waar je je geld aan uitgeeft.
Bidden is praten met God Maar zegt God wel wat terug?
ADL Les 1.
Hoofdstuk 9 Marketingdoelstellingen
Palmtakken Matteüs 21:7-11 “De leerlingen van Jezus legden jassen op de rug van de ezel, en Jezus ging erop zitten. Veel mensen legden hun jas op de weg.
Burgerschap Thema: politiek
Wat leer je allemaal op school?
Voorbeeld. Tijdens een SLB les heb ik mijn netwerk in kaart gebracht. Ik kwam er achter dat mijn netwerk niet zo heel groot is. Als ik kijk naar welke.
Transcript van de presentatie:

Stempelen op stof Opdracht: Hier gaan we stempelen met takjes of bladeren op stof. Neem een stuk stof en een takje of blad. Smeer textielverf op de achterkant van het blad. Leg vervolgens het blad op de stof en druk er even op. Zorg dat het blad niét verschuift! Je kunt er even voorzichtig een boek of tijdschrift op leggen. Haal het takje voorzichtig van de stof. Laat daarna de verf drogen. Voor textielverf is vaak een speciale behandeling nodig, dit staat op de verpakking. Vragen om door te praten: Deze takjes laten hier hun stempel achter op het stof. Met de dingen die jij doet of zegt kun je ook een ‘stempel’ drukken op iemand anders leven. Wat zou dat betekenen? Kun je mensen bedenken, of gebeurtenissen, die een belangrijke stempel hebben gedrukt op jouw leven?