‘Boost je Business met LinkedIn’

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
BUREAU VOOR i-COMMERCE
Advertisements

Gebruik sociale media voor Personal Branding en om werk te zoeken
Hoe ga je om met LinkedIn?
Effectieve Internet Marketing voor MKB- ondernemers
Sociale wijkmedia 19 en 28 maart 2013 wijkteams Nieuw Lokaal Akkoord Gilbert Sewnandan.
Social media gebruiken om een baan te vinden
21 januari 2013 door: Henk-Jan Workshop Social Media.
• De gemiddelde gebruiker heeft 130 vrienden • Vindt 60 pagina's, groepen of evenementen leuk • Elke dag maken mensen een Twitter account.
LinkedIn, KennisCafe en Twitter Rens de Graaff. Inhoud LinkedIn  Algemene Info  Demo Video  Print Screen  Voordelen binnen de IC KennisCafe  Algemene.
Soorten bedrijven & hoofdzuilen internetmarketing
Sociale Netwerksites Summerschool Social Media – Augustus 2010.
JochemKoole.nl Sociale media zijn niet het gouden ei.
BUREAU VOOR i-COMMERCE Internet (websites, webshops) Intranet (interne website, CRM, databases, digitaalarchief) Mobiele Marketing (sms, mobiel internet,
Internettoepassingen waarmee we niet (zo) bekend zijn
Social Media én 50 Plus? Presentatie kunt u vinden op Frits Veenstra | november 2011.
Facebook Zie de kansen!.
S OCIALE M EDIA Joke Hoogendijk Maart SOCIALE MEDIA: WAT IS DAT? Social media is een verzamelnaam voor alle internettoepassingen waarmee het mogelijk.
BUREAU VOOR i-COMMERCE Mobiele Marketing (sms, mms, mobiel internet, bluetooth)
Rotary in Nederland LinkedIn Group Wat is het ? Wat kan ik ermee ? Hoe meld ik me aan ?
Meer bekendheid via je Website
Meer bekendheid via Linkedin Stella Maaswinkel Verseau trainingen.
10 redenen om facebook zakelijk in te zetten Anne Raaymakers.
September Linkbuilding anno 2011  Interessante websites vinden voor linkbuilding.linkbuilding  Bloggen altijd goed voor je linkbuilding strategie.
Social Media Fleur van Scharenburg 1. Opzet voor vanavond Snelcursus Social Media Social Media gebruiken 2.
Het nieuwe solliciteren:
Word Succesvol via LinkedIn
Een expeditie waarin Social Media worden ingezet om U beter te presenteren EN gevonden te worden.
‘netwerken zonder grenzen’ Sociaal Netwerken in Regio 0318.
Een nieuwe arbeidsmarkt Social media Marcel Burger van Burger Support.
Social Media 1 maart 2011 Vissen in je netwerkvijver.
Training voorbeeld voor
Intro/Context Niemand weet exact hoe het Google algoritme werkt Echter, de belangrijkste factor zit hem voornamelijk in de kracht van andere websites die.
Social media. Agenda Facebook pagina – Likes – Check-ins – Resultaten – Tips Linkedin pagina – Volgers – Tips.
De PR van Inner Wheel Stilzwijgend of met tromgeroffel?
1BaSWb-Eline Beernaert.  “Sociale media is een verzamelnaam voor online platforms waar door interactie en dialoog tussen gebruikers de inhoud wordt vormgegeven.”
Overzicht Leergang 1.Slimmer werken 2.Opdrachten krijgen met LinkedIn 3.Je bent wat je publiceert 4.Opdrachten krijgen met Twitter 5.Maak een plan! 2.
Sessie 3: Je bent wat je publiceert 1. Programma De kracht van weblogs Praktijkoefening: Zelf een weblog maken met Blogger Wat kan ik ermee? 2.
Special. Startpagina Profiel.
Sessie 4: Opdrachten krijgen met 1. Wat gaan we doen? #lift Aan de slag met Twitter Oefening Geavanceeerd gebruik Twitter succesvol toepassen Toelichting.
Social media. Agenda Over ons Facebook Twitter Linkedin Instagram.
Zakelijk twitter inzetten Zakelijk Twitter inzetten.
Profileren via sociale media Anita Boerema. Sociale media is een verzamelbegrip voor online platformen waar de gebruikers, zonder of met minimale tussenkomst.
Workshop website bouwen Les 4. Wat heb je geleerd?
Sterk door je netwerk zet jezelf op de kaart!. Even voorstellen 21 mei 2016 in TilburgTRIVALENT LOOPBAANEVENT 2 mens & werk.
Hoe werkt Kampong TV? Onderdeel van Team communicatie 100% vrijwilligerswerk Samenwerking studenten Hogeschool Samenwerking Kampong videoteam Faciliteiten.
Workshop Baukelien van Minnen. LinkedIn  LinkedIn – 5,9 mio profielen in Nederland op een beroepsbevolking van 6,1 mio (mbo+)  78% van de mensen op.
6/3/ Waarom Facebook? Wie zit er op? Grootste sociale netwerk in België Bijna 4,5 miljoen accounts in België Sneeuwbaleffect Opleiding: Facebook.
Training voor beginners. Agenda Waarvoor LinkedIn gebruiken? Hoe maak je een aansprekend profiel? Digitaal netwerken: hoe doe je dat? De interactie aangaan.
Matchcare LINKEDIN BASISTRAINING. Programma Introductie en voorstelrondje Introductie social media LinkedIn Wat moet je vooraf weten? Beginnen met invullen.
De PR van Inner Wheel Stilzwijgend of met tromgeroffel?
Presenstatie: Social Media Door: Broos, Reeve, Roos, Willem en Romy.
Facebook. Agenda Cijfers Facebook Facebook pagina – Likes & checkins – Resultaten – Tips Facebook berichten – Afbeeldingen / video’s – Evenementen / aanbiedingen.
Campagne PM1 Schone lucht een mensenrecht Nieuwe ISO 16890
Operationeel plan DIMAGINI
Maak je website beter vindbaar!
Digitale tools: SlideShare
Introductie social media
Analyse Analyseren van sociale media
Social Media Marketing Petra Kamping |Ellen Engbers
Marktanalyse voor fysiotherapeuten. Marktanalyse voor fysiotherapeuten.
Sociaal media DESIGN BY TALHA.
Social media Door: Eloise Post Docent: E. Louisse
Binnenkort start hier het webinar Facebook Marketing voor je groep - Deel II: ‘Je Scoutinggroep op Facebook’
Left-out? or LinkedIn or Left-out?.
By Dionne, Nadia en Danielle
DESIGN BY TALHA Klas j1a Docent P. Broekhuizen
LinkedIn Wat moet ik ermee?.
Sociale Media Doelen van Sociale Media voor kennisoverdracht:
INZET VAN DIGITALE MEDIA VOOR PUBLIEKSBEREIK
Social media voor statenleden/politici
Transcript van de presentatie:

‘Boost je Business met LinkedIn’ Workshop ‘Boost je Business met LinkedIn’

Vraag: Wat doe je als je op zoek bent naar een goede…... Overgangsconsulent....

LinkedIn voor: Expertstatus opbouwen Onderhouden zakelijk netwerk Profilering/ branding Gevonden worden Mailinglijst laten groeien Zelf leads benaderen Omzet vergroten

LinkedIn brengt me…........... LinkedIn gebruik ik ..............

LinkedIn gebruik ik: personal branding; expertstatus onderhoud van mijn netwerk dagelijks bloggen en updates

LinkedIn brengt me: nieuwe klanten meer OMZET

LinkedIn netwerk-methode Netwerk Expertstatus Trust-factor Werken Expansie Relaties Klanten

Hoeveel LinkedIn gebruikers in NL? 3 miljoen 4,5 miljoen 5 miljoen 7 miljoen

Wist je dat…. Bijna 50% ondernemers krijgt 1 of meerdere betalende klanten via LinkedIn (bron: zzp barometer)

Wist je dat…. 4 x meer leads via LinkedIn dan Facebook of Twitter (bron: hubspot.com)

Wist je dat…. 5x meer profielbezoeken als je actief bent in groepen?

Vraag: wie plaatst wel eens berichten?

Verschil statusupdate & bloggen Max. 600 karakters Geen opmaakmogelijkheden van je tekst Raakt snel weer ‘ondergesneeuwd’ tussen alle andere statusupdates in de timeline Bereik is alleen binnen LinkedIn. De blogfunctie heeft een breder bereik. Is op je profiel terug te vinden

Verschil statusupdate & bloggen Titel max. 100 karakters en tekst zelfs 40.000 karakters! Beter opmaak van de tekst (vet, cursief, onderstreept etc.) Foto’s en video’s embedden Link naar website of landingspagina Je bereik is veel groter, ook buiten LinkedIn

Op internet bekijken we: Professionele kopregel Claim je eigen LinkedIn url Zichtbaarheid Van je totale profiel, hoe check je dat? Profiel anoniem bekijken Update vs. artikel Sociale bewijskracht: aanbevelingen!! LinkedIn account in meerdere talen Mensen sociaal uitnodigen op desktop & mobiel

Mobiel uitnodigen, stap 1

Mobiel uitnodigen, stap 2

Mobiel uitnodigen, stap 3

Mobiel uitnodigen, stap 4

Mobiel uitnodigen, stap 5

Meer weten? Gratis videoserie: Maak je Magisch LinkedIn Profiel www.linkedinvoorondernemers.nl/magisch-linkedin-profiel-challenge

LinkedIn Succes Event www.linkedinvoorondernemers.nl/linkedin-succes-event