Belangrijkste conclusie impactstudies Reporting campagne Dat Voelt Beter Looptijd 2 juni -> 13 juli
Conclusie VAR Methode van dataverzameling: Online interviews (CAWI) Onderzoeksbureau: TNS Universum: 15-59 jarigen Steekproefgrootte: 214 personen De geteste Tv spot: Potentieel van de 15-59 jarigen die de spot kunnen gezien hebben, tijdens de actieve periode, van de tv campagne en over de zenders heen = 86% = 183 personen = de ‘medium exposure’
De resultaten zijn minder: de herinnering en de duidelijkheid zijn minder ondanks het hoog aantal GRP's en het zeer hoge bereik. Het is voor de kijker niet echt duidelijk wat de bedoeling is van de spot. De motivatie-score is daarom ook laag.
Conclusie VAR
Conclusie VAR
Conclusie VAR De boodschap van de spot is voor de kijker niet zo duidelijk.
Conclusie VAR Het doel van de spot is niet zo duidelijk en daarom is de motivatie score laag.
Conclusie VAR
Conclusie VAR Bij de creatieve evaluatie komt wel naar voor dat het een creatieve en aangename spot is. Het is dus eerder de boodschap die niet goed is begrepen.