Social media plan Gemaakt door : Dorien van der Gugten Klas: B-MMC4-1a

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
sociale media: de nieuwe realiteit
Advertisements

Uitslag enquête over online pesten
Billboard.com Wat zijn de trends op de website
• De gemiddelde gebruiker heeft 130 vrienden • Vindt 60 pagina's, groepen of evenementen leuk • Elke dag maken mensen een Twitter account.
- - - Social Media.
Arteveldehogeschool Office management
Facebook Zie de kansen!.
MEDIA EN CREATIVITEIT MEDIA EN ONDERZOEK
Nieuw relatiemanagement / scrm
 Themadag Onderzoek 2010 Mark JulsingMark Julsing 28/7/14  Ben Baarda 1 Workshop Mark Julsing Themadag Onderzoek 18 november 2010, Amsterdam.
Meer bewegen via internet 28 juni 2011 – OU Open Kennisavond Denise Peels Stijn Friederichs.
Van doelen naar reflectie
Media en creativiteit module 6 Identiteit Jaar 2.
1 Social Media in de klas Film gebruik social media onderwijs 18 januari 2011.
 Facebook pagina (219 likes)  Hyves pagina  LinkedIn  Twitter (1617 volgers)  Youtube.
NOS Journaal Kijk een week lang het NOS Journaal. Ga op zoek naar de succesfactor.
Minor Digital Marketing Niels Knoop & Marijn van Reeuwijk
I like UNICEF Eefje Arts. Cijfers Facebook Wereldwijd: 1,23 miljard maandelijks actief Nederland: 9 miljoen accounts UNICEF Nederland ruim fans.
Vollebergh Kappers “The New Local Influencer” Eerste kick-off meeting Vollebergh Kappers online strategie 9 oktober 2013.
Een expeditie waarin Social Media worden ingezet om U beter te presenteren EN gevonden te worden.
Inge Jansen – CDM3a. Afbakening op basis van social media concepting  Doelgroep: Nederlandse studenten  Leuke kortingen, acties, aanbiedingen en wedstrijden.
The Creative ones 3 concept ideeën David Kimpel Laura Prins
Online filmpjes maken. (
Door Daphne Stage: 321 Media Eindpresentatie. Inhoudsopgave 321 Media Mijn ervaring Uitvoering Kerntaak 3.1 Uitvoering Kerntaak 3.2 Uitvoering Kerntaak.
Training voorbeeld voor
Webteksten en SEO Wat hebben zij met elkaar te maken?
Loopbaan oriëntatie en begeleiding
PROMO VIA SOCIAL MEDIA Versie SOCIALE MEDIA De grote spelers anno 2015 Facebook, Twitter, Youtube, Instagram, Whatsapp, Pinterest, …
Social media. Agenda Facebook pagina – Likes – Check-ins – Resultaten – Tips Linkedin pagina – Volgers – Tips.
Zo doen we dat op De Wissel. Inhoud  Onze visie  Onze doelen  Afspraken  Tips  Facebook  Twitter  Youtube  Tot slot.
Inhoud: 1. Controleer de winkel. 2. Controleer de verkoper. 3. Veiligheid van website. 4. Veiligheid van betaling. 5. Shoppen via smart phone of tablet.
Ben jij je eigen databaas? Aangeboden door
Mapping the field. ALEX KLAASEN Eigen website Beginpagina is stijlvol en nodigt uit om verder te kijken op de site. Helaas is de inhoud.
Praktische handleiding voor De digitale community op Part-up.
De nieuwe studente krijgen in hun opleiding te maken met keuzedelen. Hoe ziet het keuzeproces van de student eruit? Wat zijn belangrijke momenten in het.
Social media. Agenda Over ons Facebook Twitter Linkedin Instagram.
TopTalent Dressage Het platform voor jonge dressuur talenten in Nederland & België.
Winkelen 3.0 Hoofdstuk 6 Marketing. Inhoud 1 Eerst langs alle haltes 2 Verkoop 3 Omgaan met geld in een bedrijf 4 Logistiek 5 Wat doen leidinggevenden?
Cliënt en mediawijsheid Les 7 digitalisering in de zorg.
Social media en pubers…. ff kennismaken Michiel Trompetter Nationaal MediaCoach Docent voortgezet onderwijs Vader van 4 kinderen (7, 11, 15 en 20 jaar).
Ben jij je eigen databaas?
Operationeel plan DIMAGINI
Maak je website beter vindbaar!
Spreekbeurt Hoe maak je dat?.
Social Media.
Social Media & Sport Deel I
Media is er altijd en overal
Grip op stress, tijd en Welkom, mijn naam is Annemiek Tigchelaar en ik ben de eigenaar van Werkdrukverlager. Wij helpen je met grip op je stress,
Onderzoek in Apps.
Social Media Marketing Petra Kamping |Ellen Engbers
Vergeet je naam & en je klas niet
Media is er altijd en overal
Sociale media.
Sociaal media DESIGN BY TALHA.
© UNIEK IN DE KLAS.
Sociale Media.
Social media Door: Eloise Post Docent: E. Louisse
Minor Digital Marketing
Big Data.
Big Data.
DESIGN BY TALHA Klas j1a Docent P. Broekhuizen
Federatie Tilburgse Zangverenigingen – 31 maart 2018
Federatie Tilburgse Zangverenigingen – 31 maart 2018
Prioriteiten stellen.
Berichten in de media Mediaboodschappen.
Jongerenonderzoek Fairtrade Gemeente campagne
Berichten in de media Mediaboodschappen.
Methodisch handelen Week 2. Methodisch handelen Week 2.
Hoofdstuk 6 Reclame en sociale media
#Doeslief Mediabegrip week
Transcript van de presentatie:

Social media plan Gemaakt door : Dorien van der Gugten Klas: B-MMC4-1a

Inhoudsopgave Wat is een Social media plan? Waarom heb ik gekozen voor een Social media plan? Belangrijke vragen bij het opstellen van een Social media plan Doelen van het Social media plan Binnen welke periode? Infographic

Wat is een Social media plan? Een plan van aanpak voor Social media. Beschrijft hoe en waarom je online activiteiten gaat inzetten. Formuleert doelen die bereikt moeten worden.

Waarom heb ik gekozen voor een Social media plan? Doelgroep  Jongvolwassenen opzoek naar een woonruimte. Doelgroep = veel op internet. Helpt met het aantrekken van onbekende naar de website. Helpt met opbouwen van persoonlijke connecties

Belangrijke vragen bij het opstellen van een Social media plan Van welke Social media kanalen maakt MoyMoy op dit moment gebruik? Wat is het imago van MoyMoy? Hoe zorgen we ervoor dat MoyMoy bekender wordt via Social media?

Doelen van het Social media plan Na mijn stage periode wil ik terugkijken naar mijn Social media plan, en daadwerkelijk verandering zien. Ik wil zien dat er meer volgers zijn op Instagram. ( +/- 10 volgers ) Ik zou graag willen zien dat alle social media accounts actief zijn op Social media. Dus dat er regelmatig een Instagram bericht erop gezet wordt. ( 1 of 2 keer in de week ) De facebookpagina’s moeten vaker bekeken worden De website van Moymoy moet vaker bekeken worden. Er moet een twitteraccount aangemaakt worden. Daar moet 1 of 2 keer per week wat opgezet worden.

Doelen van Social media plan Mijn prioriteiten   Doelen van Social media plan Mijn prioriteiten Belangrijk Minder belangrijk Instagram : Of het nou meer volgers zijn, of dat er vaker wat opgezet wordt. Het is allebei belangrijk. Het is namelijk zonde om geen gebruik te maken van een Instagram account als je het wel hebt. De facebookpagina’s. Er wordt namelijk al veel gedaan op facebook door Moymoy. Ik weet ook zeker dat dat wel goed komt. De website die vaker bekeken wordt. Bij Moymoy op het kantoor staat altijd een televisie aan waarop je kunt zien hoe vaak de website wordt bekeken, waar de mensen vandaan komen en hoe ze op de website zijn gekomen. Dat vind ik zelf erg leuk om te zien, maar hoe leuk zou het zijn als je echt meer mensen ziet kijken op de website. Blog. Zoals ik al eerder vermeld heb, heeft Moymoy een blog. Ze hebben er nog niet zoveel gebruik van gemaakt en het is misschien niet een social media, maar ik vind wel dat er misschien een nieuw blogbericht op kan komen. Het heeft alleen de hoogste prioriteit.

Infographic Bron : https://www.karelgeenen.nl/handleiding/social-media-strategie/#aan-de-slag