STRAATMEUBILAIR.

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
Naam:Ilijse berends. Het gaat over de nagelstudio.
Advertisements

Hoe word je de beste verssupermarkt van Nederland?
Workshop 3 deel 1: Marketing
TITELPAGINA ZONDER FOTO Subtitel van de presentatie 25 februari 2014.
DUWOBO – werkgroep energie Stand van zaken. Studiedag (23 maart 2010): Duurzame energienetten in Vlaanderen –Context •Maatschappelijke drijvers? –Vrijmaking.
•Een nieuw en doordacht verkoopconcept voor yucca’s, beaucarnea’s en cycas. •Producten met een sterke presentatie •Door verpakking en kleurgebruik eyecatchers.
Aankoop van duurzame consumenten goederen: Hoe denkt de consument… Steven Van Belleghem Sr. Consultant InSites Consulting.
NHTV - 21 maart 2003 Marketing Mix. Achtergrond Erasmus Universiteit Rotterdam – Bedrijfseconomie, afstudeerrichting Marketing – Michigan State University.
Klanttevredenheidsmodel van Thomassen
DOEL PRESENTATIE Deze presentatie is te gebruiken als je bij een school een presentatie over werken in de zuivelindustrie gaat houden. Maak dit je eigen.
DUTCH INDUSTRIAL FASTENERS
2010 Katern 31 Hout Algemeen gedeelte. Nederlandse en buitenlandse normen en praktijkrichtlijnen; Kwaliteitseisen volgens NEN (-EN) Duurzaamheid Beoordelingsrichtlijnen.
Kansarmoede.
Door Nik Van Looy & Pieter Jan Proost
De kracht van Qurius Qurius heeft al ruim 15 jaar ervaring met het implementeren van Microsoft Dynamics ERP software, en als één van de weinigen met ge.
Indonesië.
Andrej Osipian 1 e Bachelor Game Art en Design Game Concept: Book of Lenses.
Brederoschool 3D-Duurzaam
Betrokken van buiten - wordt gevolgd Presentatie raadsinformatieavond 4 december 2008.
“De valkuil(en) van een richtlijn in de praktijk”
SILVERPAINT+® HET BESTE MERK VOOR AL UW BUITENWERK
TC&M UNESCO unites us all.
Strengere brandveiligheid stallen door wijziging Bouwbesluit per 1/4/2014.
Elobase Kerntaak 2, Hoog Omgevingsanalyse
Indonesië.
Huisstijl en Trends Deze presentatie laat verschillende thema trends zien.
Wat de Nederlandse Opstand is

“What the food?” Voorop in de Vergroening Even voorstellen.
W E L K O M “ LEIDINGGEVEN DOE JE NIET ALLEEN! ” Leadership is not a one man show.
Marketing 5 havo.
28 april presentatie & dialoog Silence of the Bees.
Arts in society Co-Creatie is meer dan samenwerken Rita De Graeve 24 september 2015.
Buy Your Pin | Why do it yourself? |. Koop de DIYs die je nooit zou maken Bij Buy your Pin kan je eindelijk al die leuke pins die je opgeslagen hebt maar.
Basisboek Marketing Hoofdstuk 14 Personeel. Paragraaf 14.1: Personeel en product (1) Personeel = visitekaartje van het bedrijf Eisen aan personeel klantgericht.
MIJN WEBSHOP YANAH PRUYM, MEB D. HOME PAGINA
SAMENWERKING HAASNOOT & POLARIS Een sterke partner voor de vishandel.
Nova College Haarlem - Ron Weijens - Sales 2 Promotie- en Plaats mix 1e jaars.
Hout is Goud workshop kolfonderhoud SIW – Papendal 2007.
Molenwater SG Middelburg
Sterke Veenkoloniën door innovatie in de agrarische sector Eo Wijers-prijsvraag
Brainstorming Rogier van der Linde, WAT & WAAROM BRAINSTORMEN 2 Genereren van ideeën of oplossingen voor één of meerdere problemen waar je normaal.
LEGUIT EN ROOS (GEMAAKT DOOR BRAM EN ROWIN.). MACHINES ZE GEBRUIKEN VEEL ZAGEN EN SCHUUR EN SNIJ MACHINES. Veel zagen zijn vaak scherp om al dat hout.
Uit onze eigen vloeren fabriek komen alle houten vloeren en lamelparket soorten en wij importeren laminaat.
Directeur Leiding geven Visie Verantwoordelijkheid Creëert randvoorwaarden.
DUURZAAMHEID 2.0 | MEET THE NEW MEAT. #2. OVERSCHRIJDENDE VISIE #2. OVERSCHRIJDENDE VISIE #3. STERK ENGAGEMENT #3. STERK ENGAGEMENT #1. COALITION OF THE.
LARS-coach nascholing Oktober 2016 LARS als digitaal leerlingendossier.
Maken van een Egyptisch of staaf boeket
Door Saartje van der Heijden en Lynn meinhartd
Urban Smart Farm Planten, vissen en schaaldieren kweken in de stad Intensief maar duurzaam Hi-tech + natuurlijke productiemehoden Gezonde, duurzame.
Waarom doet onze club mee aan Team:Fit
Samenleving en overheid
Presentatie job b.
“Beter bouwen doe je samen” Cora Jongenotter
Project Kerstmarkt 2013 Etaleren 13 tips.
7.3 De product-som-methode Drie manieren om in factoren te ontbinden
Van Missie en Visie via strategische doelen naar beleidsplan
humor in reclame, werkt dat ?
SWOT-analyse = kijk naar de sterke en zwakke kanten in je plan
3L week 16: ‘Wij kijken naar de natuur op tv’ © JL
3L week 17: ‘Kopen … in alle maten en gewichten’ © JL
Waarom doet onze club mee aan Team:Fit
Woon stijlen..
MNO’s = TNO’s = transnationale ondernemingen Productiebedrijven
Presentatie en marketing
Presentatie en marketing
Project Kerstmarkt Etaleren 13 tips.
THEMA ALBUM T H E M A L B U M.
PLAAT OP MAAT.
Versterk de Jobcoach IN de school
Transcript van de presentatie:

STRAATMEUBILAIR

Buitengewoon Miedema HoutIndustrie Kijk op straatmeubilair

Sterk in conceptontwikkeling Samenwerken en ontwikkelen aan een compleet assortiment voor openbare ruimtes

Specialist in maatbewerking Ook ronde producten

State of the art machines Alle bewerkingsmogelijkheden

Duurzame lak- en verfbewerkingen Kennis van toepassing van houtsoorten

Duurzame lak- en verfbewerkingen Kennis van toepassing van houtsoorten

Nanocoat behandeld en onbehandeld

Uitstekende prijs-kwaliteitverhouding Intensieve samenwerking met belangrijke toeleveranciers

Vanzelfsprekend verantwoord Natuurlijk gecertificeerd

Verrassende variatie

Verrassende variatie

Verrassende variatie

Buitengewone service en optimale afwerking

Buiten? Gewoon Miedema HoutIndustrie! www.miedemahoutIndustrie.nl

Buiten. Gewoon Miedema HoutIndustrie Buiten? Gewoon Miedema HoutIndustrie! Miedema HoutIndustrie is toeleverancier van bewerkt hout voor o.a. in deze presentatie getoonde banken van Samson Urban Elements B.V. Uranusweg 1 8938 AJ Leeuwarden t 058 288 88 00 f 058 288 88 01 e info@miedemahi.nl w www.miedemahoutindustrie.nl

Miedema HoutIndustrie BV Uranusweg 1 8938 AJ Leeuwarden t 058 288 88 00 f 058 288 88 01 e info@miedemahi.nl w www.miedemahoutIndustrie.nl 22.05.14