Social media Namen: Leigh Cairo & Savannah Esajas Klas: 4FD

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
HET DIGITALE ARBEIDSPLEIN Het Digitale Arbeidsplein is een website ontwikkeld in het kader van het project “Zelfmanagement van de eigen loopbaan” van MeijerConsult.
Advertisements

Social Media marketing
Social Media met boswachters Het geheim achter het succes Jeffrey van Heck Adviseur Online Marketing & Social Media.
Effectieve Internet Marketing voor MKB- ondernemers
Experts/Blogs & Social Media Reed Business 29 augustus 2011 Alex Beishuizen.
Welk effect heeft uw Website? Gerard Duursma Online Marketeer linkedin.com/in/bonopoly.
Marnix Suilen – Niek Giesen – Noes Aaltink – Ties Liedekerken
Soorten bedrijven & hoofdzuilen internetmarketing
Social media als kwaliteitsinstrument voor de eerstelijn: ‘Verbeterjezorg’ November 2012 Olof-Jan Smits Voorzitter Stichting XS2CARE.
Delen van kennis Interactie Social Media TED Print 2.0 De trend 2.0 Print Het Concept Duurzame verandering.
Online Marketing in het MBO “SEO, dat kun je zelf!”
Marian Spier Manager Content & Communicatie International coördinator
Social Media (Wat is dat & Wat kan de kerk daar mee?)
- - - Social Media.
Hoe kan het jou veranderen?
LIEN VANDERVELDE CRM VS. SCRM. INHOUDSTABEL 1.Marketing 2.Feedback 3.Sales 4.Service & support.
S OCIALE M EDIA Joke Hoogendijk Maart SOCIALE MEDIA: WAT IS DAT? Social media is een verzamelnaam voor alle internettoepassingen waarmee het mogelijk.
Woensdagochtend presentaties 2012/2013 Woensdag 17 oktober 2012 Overzicht Sociale Media.
Social Media Revolutie. Welke logo’s ken je niet?
1 Social Media in de klas Film gebruik social media onderwijs 18 januari 2011.
Social Media.
Social media Gemaakt door: Hassie en Sanne. 1.De rol van social media in marketing & internetstrategie De rol van social media in marketing & internetstrategie.
FINACE :: THINK, BUILD, OPERATE. Recruiting Center Werving en Selectie – Recruitment - Sourcing.
SOCIALMEDIA X. TOPIC 1 SOCIALMEDIA X SocialMedia Mening ? X.
De trend Duurzame verandering PRINT 2.0 Op weg naar duurzame verandering en vernieuwing binnen Facilitair Management & Inkoop DE TRENDHET CONCEPTHET BOEKPR.
Wouter Mennen & Paul van Ulft
Social Media Door Dyonne en Yanthe
 Facebook pagina (219 likes)  Hyves pagina  LinkedIn  Twitter (1617 volgers)  Youtube.
Door Oscar & Jochem Door Oscar & Jochem.
Inbound Marketing Plan
Het nieuwe solliciteren:
Wat is Social Media? Verzamelnaam voor alle internet toepassingen waarmee het mogelijk is om informatie met elkaar te delen: Tekst (nieuws, artikelen)
Social media presentatie
Kennismanagement & Sociale media
Made by: BadBoysBroekhin
Ouderavond Social Media Basisschool De Meerhoef
Ismay Sonnemans & Khedy Gorissen
Sociale media in de zorg Regionale Nascholing Intensive Care 26 maart 2015.
OMAR EZZAT SHALAAN & SALAHEddine aithakki
Social Media – Topic 1 Originalosboys. Wat is Social Media Verzamelbegrip Het ontstaan van Social Media Invloeden van Social Media.
Een nieuwe arbeidsmarkt Social media Marcel Burger van Burger Support.
SOCIAL MEDIA KoenLouisInformatics. INHOUD INTRODUCTIE VERSCHILLENDE SOCIAL MEDIA MARKETING EN INTERNETSTRATEGIE STERKE KANTEN ZWAKKE KANTEN CONCLUSIE.
Training voorbeeld voor
Iedereen gebruikt social media.
Ramòn Janssen –H4B Niels Killaars –H4B © RJNK. 1: Wat is Social Media? 2: De rol van social media in marketing & internetstrategie 3: De sterke punten.
De kunst om een klant of prospect een dienst van SNS Bank te laten kopen SNS Programma voor Ondernemende Helden Sales training Verkoop adviseur Docent:
Social media.
SOCIAL MEDIA De rol van social media in marketing & internetstrategie
Door Dave Lenssen. Social Media  Social media is een verzamelnaam voor alle internet-toepassingen waarmee het mogelijk is om informatie met elkaar te.
1BaSWb-Eline Beernaert.  “Sociale media is een verzamelnaam voor online platforms waar door interactie en dialoog tussen gebruikers de inhoud wordt vormgegeven.”
Minor digital marketing Esmé van der Klei Laura Niessen Hotel-eventmanagent TIO Amsterdam.
Muzieklandschap Doel van deze module Een schets van het werkveld creëren aan de hand van relevante voorbeelden en veranderingen in de muziekindustrie.
Profileren via sociale media Anita Boerema. Sociale media is een verzamelbegrip voor online platformen waar de gebruikers, zonder of met minimale tussenkomst.
SOPHIE BREEMAN MARC DREU LENNARD LANTING JASPER MORS Bedwing het monster social media Aanpak voor mens en bedrijf Jeroen Bertrams.
De sociale sportvereniging op internet Janne Kuipers
Meer interactie met de OCMW's via de sociale media LinkedIn: een groep voor uitwisseling van goede praktijken.
Sociale media. Wat zijn sociale media? Social media is een paraplubegrip voor alle internet-toepassingen waarmee het mogelijk is om informatie met.
Social media: Digitaal gereedschap om samenwerking te ondersteunen Adri Verhoosel, Leer- en innovatiecentrum.
Winkelen 3.0 Hoofdstuk 6 Marketing. Inhoud 1 Eerst langs alle haltes 2 Verkoop 3 Omgaan met geld in een bedrijf 4 Logistiek 5 Wat doen leidinggevenden?
Sociale Media in de toeristische sector Bijeenkomst Blauwe Lint
Presenteren van gegevens
Sociale media.
Het bestuur van de Vrienden van de GSR:
TRADITIONELE MEDIA TRADITIONELE MEDIA
PAR-dag, , De Sensatie van een Goed Leven Workshop ‘Zonder gelijkwaardigheid geen communicatie’
TRADITIONELE MEDIA TRADITIONELE MEDIA
Dienstverlening Krikke Consult
Sociale media Beeldgebruik
Hoofdstuk 6 Reclame en sociale media
Minor Digital World 1.
Transcript van de presentatie:

Social media Namen: Leigh Cairo & Savannah Esajas Klas: 4FD Vak: Informatica Docent: Leong Chang

Inhoudsogave Slot, Bronnen & Vragen.. Geschiedenis van Social Media Invloed Social Media In de maatschappij In het bedrijfsleven Op het schoolleven Internationaal De jeugd Smartphones Verschillende vormen van Social Media Waarom hebben wij dit onderwerp gekozen? Hoe hebben wij het maken van de presentatie verdeeld? Wat waren onze verwachtingen over de presentatie? Wat is Social Media? Voorbeelden van Social Media Hoe werkt Social Media? Rol van Social Media in Marketing Sterke kanten van Social Media Zwakke kanten van Social Media Youtube Facebook Twitter Instagram Slot, Bronnen & Vragen..

Waarom hebben wij dit onderwerp gekozen?

Hoe hebben wij het maken van de presentatie verdeeld?

Wat waren onze verwachtingen over de presentatie?

Wat is Social Media? Verzamelnaam Informatie Gebruiksvriendelijke wijze Interactie Tekst, geluid & beeld Verhalen, kennis & ervaringen Publiceren Reactiemogelijkheden 'Media die je laten socialiseren met de omgeving waarin je je bevindt'

Voorbeelden van Social Media

Hoe werkt Social Media?

Rol van Social Media in marketing 5 sociale basisbehoeften Piramide van Maslow, 1943 Marketeers Consumenten Bedrijven profiteren Relatie

Sterke kanten van Social Media Actualiteit Deelbaar en eenvoudige verspreiding Benaderen van marketingniches Doorzoekbaar en relatief objectief Voldoening basisbehoeften Zoekmachines

Zwakke kanten van Social Media

Geschiedenis van Social Media Onduidelijkheid Exacte definitie Moeilijk overzicht Ontwikkeling Sociale netwerksites

1971 Ray Tomlinson verstuurde eerste e-mail 1995 populair Eerder nog niet toegankelijk 2004 1997 Idee van online dagboek was ontstaan 1999/2000 bloggen door LiveJournal Verhaal kwijt 2003 Eerste professionele Social netwerk site gelanceerd door Reid Hoffman, LinkedIn Contact tussen professionals Belangrijke connecties Vooruitkomen in arbeidsmarkt

Social Media internationaal

Bronnen www.social-media.nl https://nl.wikipedia.org/wiki/Sociale_medi https://nl.wikipedia.org/wiki/Piramide_van_Maslow http://emarketingblog.nl/2013/09/de-geschiedenis-van-social-media/