Medische Kennis.

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
Vlot vergaderen Welkom.
Advertisements

PRESENTATIETECHNIEKEN
Zakelijk telefoneren Niveau 2 Kerntaak 2.
Onthaalbediende in gezondheidszorg
Anekdote: “Ik doe m’n ogen open, ja hoor, ‘t is nog steeds donker, de pps-sheets komen voor de 10e keer voorbij, het sneeuwt nog steeds op de televisie…”
TRAINING SOCIALE VAARDIG-HEDEN
Leven na de dood.
Stellingen ter discussie. Op school en tijdens de lesuren is deelname aan de vieringen voor alle leerlingen verplicht.
Sectorwerkstuk 4 mavo Handelingsdeel examenjaar
(bijna) eindexamen.
Interculturele communicatie
Communicatie met ouders
Communication Een good listening attitude. A good listener Luistert met zijn oren en met zijn hart. Listening is an attitude! Luisteren vereist de juiste.
SBARR VSV
Welkom bij Netwerken voor je loopbaan
Patiënten kunnen artsen beter
No show protocol Ja Nee Ja Nee Nee Ja Patiënt komt voor afspraak
Presentatie Bijeenkomst 3
Patiënten kunnen… Praktische tips Zaterdag 13 dec
Rabobank Zoetermeer Sponsor v/h SeniorWeb 1 Welkom les 3 Overzicht vorige les Terugblik op wat we geleerd hebben Uitwisselen van ervaringen Behandelen.
Heel interessant !.
voor familie en vrienden van
De dag vóór het examen Schrijf de data en uren waarop je examen moet doen op een groot vel papier en hang het goed zichtbaar op! Leg alles wat je voor.
Etalage Domotica. Afspraak met de klant maken Bereid samen het telefoongesprek voor. Voer het telefoongesprek Juiste toon spreken, duidelijk en verstaanbaar.
Klantgericht Telefoneren
Week 7 Jacqueline Koopmans Docentenkamer PH 01.12
Doelen van deze presentatie:
Niets is wat het lijkt. 3T 4T 2T 5T 6T 1T 3T 4T 2T 5T 6T1T tijd ?
NETWERKBIJEENKOMST Dinsdag 2 NOVEMBER.
2b1 Lesson Wat hebben we vorige les gedaan We hebben alle grammatica herhaalt van dit blok: De Present Simple De Past Simple Het werkwoord.
Prikkelverwerking bij kinderen
Ouderatelier de hardop-denk methode - 26 januari - Anneke Videler Docent economie.
Welkom Module Autisme in de Sport. Programma Voorstelrondje Doel Autisme en sport Structuren Vragen.
TAALONDER ZOEK 2.10 SOCIOLECTEN. WAT GAAN WE DEZE LES LEREN? 1.Wat groepstaal is. 2.Hoe sociale groepen zich onderscheiden via groepstaal. 3.Het belang.
GROEP 7. Deze informatie kunt u nog eens nalezen op onze website! GROEP 7.
Deze informatie kunt u nog eens nalezen op onze website!
Kerntaak: triëren Werken o.a. aan werkproces 1.1: de zorgvrager op een professionele wijze te woord staan en het kanaliseren van de zorgvraag. Werken.
Koffieochtend 3 november 2016 REGELS EN GRENZEN IN DE OPVOEDING
Minor Oriëntatie Werkplekleren EA2X0 ESoE
Bloedneus & OMA Noorderpoort Praktijkscholing LF1 P2 Bloedneus en OMA
Kerntaak 1: Triëren werkproces 1.1 werkproces 1.2
Het opstellen van wilsverklaringen
Heel interesant !.
Klacht- en patiëntgerichte telefonische communicatie
Wat is je doel voor deze les?
S/k/l interviewen.
Noorderpoort Paktijkscholing
Noorderpoort Medische Kennis. Bloed
Lotgenoten Bijeenkomst 2.
Reflecteren even pas op de plaats
Instructie geven en uitvoeren
Welkom op school! WELKOM OP SCHOOL de 4e ouderbijeenkomst PP1
Covey trainingsavond.
Direct 1. Marketing /08/2018 Direct 1. Marketing 2.0.
Nelleke Gruijters Paul Ram
Nee Zeggen!.
Praktijk Opleiders Cursus
Gesprekstechnieken 12 mei 2017.
Opt-in Herman Levelink.
Wat gaan we doen? Filmpje over griep Bespreken huiswerk Presenteren kinderziekten per groep Introductie geneesmiddelen Noorderpoort MK 2 LF1 Les 4.
Betoog.
SPREKEN: HET BETOOG Betoog: een spreekbeurt waarin je een standpunt inneemt ten aanzien van een stelling en dat standpunt verdedigt. Formuleer een duidelijk.
Les 7 en 8 Spreken en gesprekken hoofdstuk 5 - tweegesprekken 5.1 – zakelijk telefoongesprek 5.2 – Adviesgesprek 5.3 – Klantgesprek 5.4 – klachtgesprek.
Noorderpoort PRS griep PRS LF1 Les 3
Harmonie in uw huis Wide World Importers
Hoofdstuk 3 Water Wat gaan we doen vandaag? Opening
Logopedie bij de ziekte van parkinson
Les 6: non-verbale communicatie
Reeks 14: ‘Ik ben toch niet gek?!’
Groepsopdracht Vakblad maken voor de doktersassistent
Transcript van de presentatie:

Medische Kennis

Vorige keer 10 basisregels voor professioneel telefoneren Neem de telefoon binnen 3 maal op Praat met een glimlach Begin met goedemorgen/goedemiddag Spreek rustig en duidelijk Noteer de naam van de beller Laat merken dat je luistert Zeg wat je gaat doen Herhaal wat is afgesproken Maak evt aantekening en vraag naar de hulpvraag Verbreek als laatste de verbinding (evt naam terugbegroeten) Noorderpoort Praktijkscholing

Wat gaan we vandaag doen Korte introductie op griep Wat is griep en wat is het verschil tussen een verkoudheid? Wat is de oorzaak van griep? Is griep gevaarlijk? Zo ja bij wie? Welke vragen stel je aan de patient (gebruik je NTS-triagewijzer) Welke adviezen kan je geven Welke informatie is nog meer van belang om te weten Pauze: en daarna gaan we verder met afspraak maken en ga je advies geven over griep Noorderpoort Praktijkscholing

Stelling: de griepprik zou verplicht moeten worden Noorderpoort Praktijkscholing

https://thuisarts.nl/griep Noorderpoort Praktijkscholing

http://rijksvaccinatieprogramma.nl/De_vaccinaties Noorderpoort Medische Kennis