Vrije ruimte Leerjaar 2.

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
SOCIAAL WEERBAAR (v.a. groep 4)
Advertisements

Interactum Lectoraat Kantelende kennis
De vrijwilliger van vandaag • wil zich niet binden. Wel; tijdelijke taak • wil afgebakend pakket, overzichtelijk • verschillende typen mensen passen bij.
Bonding and bridging Social media als platform voor nieuws en discussie in de multiculturele samenleving.
Nieuws, activiteiten en meer. Wat is •Dorpsportaal •Informatie •Nieuws •Reportages •Aankondigingen •Dorpsagenda •Vermaak •Vereniging!
Ervaringen gebruik stoffenmanager Wat gaat goed en wat niet?
SuccesfactorindicatorTargetActie Omzet Omzet per link/ advertentie100 EUR1.Bedrijven advertenties laten plaatsen 2.Online bedrijven/ websites benaderen.
De Natuurwinkel Kernwaarden Imago Doelgroep
Train de trainer Levensboeken Beatrijs Van der Heijden
Gaming Bezoek een LAN-party.  De reclames werden duidelijk in kaart gebracht. Op de hekken waarmee de verschillende ruimtes werden afgezet hingen spandoeken.
Medialandschap Blok 2, week 4 College #3.
Wie is Jezus voor jou?. De Zoon van God… Wie is Jezus voor jou? De Zoon van God… Jezus is de redding in eigen persoon: - Volgen - Contact maken - Geloven.
Zapstad 10..: een ontdekking van een buurt – Spelenderwijs kijken naar ruimte en ruimtegebruik. Informatie geven en krijgen: – Hoe ervaren en zien jongeren.
MUSIC Lees de nieuwsbrief op
DE OPVANG VAN NABESTAANDEN NA EEN SUÏCIDE
Sjors IJspelder & Florentijn Marinissen Volg een week het nieuws.
Research. Over Forte Solutions Concurrentie Interactieve Boeken Onze Mogelijkheden Hoe inzetten? Welke uitgever? Voor- en nadelen.
Bezoek Musicfrom.nl Breng de advertenties rondom in kaart.
Hoe krijg je het op gang?.
Kwantitatief onderzoek
Onderzoeksplan Jelle van Doorne IPD4. Wie ben ik?  Jelle van Doorne  Interactive Performance Design  Game designer  Kunstzinnige games, diepere lagen.
Wat is Social Media? Verzamelnaam voor alle internet toepassingen waarmee het mogelijk is om informatie met elkaar te delen: Tekst (nieuws, artikelen)
Thema 3 communicatie Gesprekken voeren..
LOB, waar liggen voor mij/ons kansen en mogelijkheden. Vakdocenten, mentoren en decanen. 24 september 2014.
Behoefte onderzoek Dennis Schapendonk Nancy de Leeuw Marit Pelk
voor familie en vrienden van
Manuela Stoter, Michelle Diepbrink en Kelly Louwen
Project ‘The medium is the message’
Houtens : welkom, begroeting en ontmoeting
Ervaringen met implementatie van beeldschermzorg "Een deur naar de rest van de wereld" Irene van Duijvendijk Adviseur Zorg ICT & Innovatie 15 oktober 2015.
Interactieve Mantelzorgkamer Share&Care
Sociale Media Doelen van Sociale Media voor kennisoverdracht:  Betrokkenheid  Vindbaarheid  Bereikbaarheid  Community bouwen Zichtbaarheid  Mensen.
Bijeenkomst 3. Terugblik  Wat hebben we vorige bijeenkomst besproken?  Huiswerk  Hoe is het huiswerk gegaan?
Gastvrije Social Media Communiceren met uw omgeving. twitter.com/nbovtweets facebook.com/nbovbakkerij youtube.com/nbovbakkerij.
Welkom Module Autisme in de Sport. Programma Voorstelrondje Doel Autisme en sport Structuren Vragen.
Wijs met media: Deze workshop geeft ouders de gelegenheid ideeën en ervaringen uit te wisselen over het onderwerp “Wijs met media”. De drie kernthema’s.
Socrative 1 Wat is Socrative? 2 Ervaren van de tool als student 3 Maken van een quiz: stappenplan 4 Bruikbaarheid 5 Reflectie bij assessment 6 Kader UDL.
Training Voorleescoördinator Bijeenkomst 2 Voorlezen in de kinderopvang.
Adri Hartkoorn Beleid en voorbereiding juli 2013 Herinrichting speelplek Grote buitendijk Velserbroek 10 juli 2013 Resultaten interviews.
Friesland,Kop van Overijssel & Noordoostpolder Kwartiermakers po Anke Postma en Jimke Nicolai & Kwartiermaker vo Margriet Buwalda.
Wetenschap & Technologie en zaakvakonderwijs [naam trainer]
Meesterschap in begeleiding: Contact Centraal Karin Hofman Annemiek Jonker.
Maak je website beter vindbaar!
Sociale Media in de toeristische sector Bijeenkomst Blauwe Lint
Deel 4: Spreken en gesprekken
Curriculum gespreksvaardigheid
Kracht voor ouderschap van ouders met psychische aandoeningen
Werken met internet.
Oud klantenbestand Weinig nieuwe klanten
Sterke kanten Valkuilen Bedreigingen Kansen Bianca Breukelaar
Opdracht interview Doel
Interview voorbereiden
Binnenkort start hier het webinar Facebook Marketing voor je groep - Deel II: ‘Je Scoutinggroep op Facebook’
Inleiding in de ontwikkelingspsychologie
Educatie & voorlichting Communicatie & Didactiek
Minor Digital Marketing
Blended learning Italiaans
Waarde(n)vol werk in uitvoering
Federatie Tilburgse Zangverenigingen – 31 maart 2018
Suïcidepreventie Amsterdam
Sociale Media Doelen van Sociale Media voor kennisoverdracht:
Federatie Tilburgse Zangverenigingen – 31 maart 2018
Wet Maatschappelijke Ondersteuning
Bouwen aan succesvolle teams LSD en Casuïstiek
Hoofdstuk 6 Reclame en sociale media
Examen SPL kerntaak 2 Periode 7 Marketing.
Sanne van Beek en Willisa Kragt
Doelen, verlangens, behoeftes en drijfveren
Welkom! Kennisbijeenkomst ‘Free publicity en social media’
Transcript van de presentatie:

Vrije ruimte Leerjaar 2

Nieuwe ontdekkingen Behoeften: Meer ervaring in regionale journalistiek Uitdaging en oefening Het vinden van nieuws Het werken voor een medium Resultaat: Artikelen schrijven voor Het Kanton.

Artikel 1

Wat heb ik geleerd? Interviewen over een voor mij onbekend onderwerp Vragen om uitleg wanneer iets onduidelijk is Doorvragen Een normaal gesprek leidt tot meer antwoorden dan een vragenlijst afwerken.

Artikel 2

Wat heb ik geleerd? Wildvreemde mensen aanspreken In de naam van een bekend medium werken, opent deuren Oren en ogen openhouden

Artikel 3

Wat heb ik geleerd? Vooraf intensief research doen Doorvragen en vissen naar nieuwe informatie De grenzen van een geïnterviewde respecteren (off-the-record- situaties).

Innovatie Behoeften: Wetenschap naar kinderen en jongeren brengen Interactieve mogelijkheden hebben Het bedenken van een verdienmodel In contact blijven met de doelgroep Resultaat: Uitbreiding platform Next Gen: let’s science!

Website

Hoe is het innoverend? Achtergrondinformatie Multimediaal Games en interactief aspect Terugkerende onderwerpen Mogelijkheid tot aanschaf merchandise

Facebook

Hoe is het Interactief Meer dan 13.000 volgers Mensen aansporen om anderen te taggen Doorlinken naar de website Mensen aansporen om te reageren op posts

WEbshop

Wat is het verdienmodel? Gratis informatie en berichten Mensen aansporen om de website te bezoeken in artikelen Bijpassende merchandise aanbieden Vragen naar de wensen

Eigen interesses Behoeften: Journalistiek vanuit interesses bedrijven Mijn eigen vragen beantwoorden Vanuit mijn eigen perspectief toch journalistiek onderlegd schrijven Onderzoek doen onder de mensen Resultaat: Artikel Alleen op vakantie nog taboe?

Artikel

Wat heb ik geleerd? Heel snel en kernachtig een interview houden Het peilen van het algemeen gedachtengoed Verwachtingen komen niet altijd overeen met de werkelijkheid Doorvragen als iets in je optiek niet klopt

En nu? Audio Fotografie en sfeerverslag

Vragen?