Sociale media inzetten

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
Heerlijk Wonen marketing
Advertisements

Social Media met boswachters Het geheim achter het succes Jeffrey van Heck Adviseur Online Marketing & Social Media.
Welkom bij de workshop social media. Wie is de ? Marketing, communicatie, pr on- en offline. •Strategie en advies. •Uitvoeren middelen, persberichten.
Sociale wijkmedia 19 en 28 maart 2013 wijkteams Nieuw Lokaal Akkoord Gilbert Sewnandan.
Social media gebruiken om een baan te vinden
Welk effect heeft uw Website? Gerard Duursma Online Marketeer linkedin.com/in/bonopoly.
21 januari 2013 door: Henk-Jan Workshop Social Media.
F&J webcreation even voorstellen… we willen graag met u in gesprek, dus…
SuccesfactorindicatorTargetActie Omzet Omzet per link/ advertentie100 EUR1.Bedrijven advertenties laten plaatsen 2.Online bedrijven/ websites benaderen.
Social media voor (ouderen)organisaties Scholingsochtend SBOG ‘Kennismaken met social media’ Maandag 5 maart 2012.
Strategie Social Media.  Waarom iets met Social Media gaan doen?  Waarom is het belangrijk eerst een strategie te ontwikkelen?  Schakel een deskundige.
CRM vs SCRM Yana Callaert – 3 MAS. Marketing Bij traditionele marketing verloopt de communicatie vooral in één richting; het bedrijf adverteert en de.
Facebook Zie de kansen!.
handreiking social media bij de Vlaamse overheid
Nieuw relatiemanagement, SCRM
LIEN VANDERVELDE CRM VS. SCRM. INHOUDSTABEL 1.Marketing 2.Feedback 3.Sales 4.Service & support.
Taak 5a: CRM vs. SCRM Tina Tavernier 3 OFM (AL). Infografiek In welke mate verschilt 'traditionele CRM' van 'SCRM' indien we kijken naar de domeinen van.
Prokkelen Laagdrempelig, participatie, inclusie Marian Geling.
Social Media Les 4: Content (1) Kansen voor kleine bedrijven met kleine marketingbudgetten.
Welkom bij de workshop social media. Wie is de ? Marketing, communicatie, pr on- en offline. Strategie en advies. Uitvoeren middelen, persberichten schrijven,
De trend Duurzame verandering PRINT 2.0 Op weg naar duurzame verandering en vernieuwing binnen Facilitair Management & Inkoop DE TRENDHET CONCEPTHET BOEKPR.
 Facebook pagina (219 likes)  Hyves pagina  LinkedIn  Twitter (1617 volgers)  Youtube.
Meer bekendheid via Linkedin Stella Maaswinkel Verseau trainingen.
10 redenen om facebook zakelijk in te zetten Anne Raaymakers.
BeKnown How-to: Bedrijfsprofielen en Vacature -Apps.
Social Media Audit. Deel 3 Concurrenten – XXXLutz Group.
Digitale samenwerking Hummelo (digitaal dorpsplein) Harold Pelgrom Jan Klein Kranenburg Hummelo, 3 juni 2013.
Het nieuwe solliciteren:
Activiteiten ANWB online e- commerce 1. 2 Algemene bij te houden zaken Relevante nieuwsitems plaatsen op blog m.b.v. Wordpress Persoonlijke ontwikkeling:
5. De Klant De netwerkmaatschappij en De klant Minor Digital Marketing
Een nieuwe arbeidsmarkt Social media Marcel Burger van Burger Support.
SOCIAL MEDIA KoenLouisInformatics. INHOUD INTRODUCTIE VERSCHILLENDE SOCIAL MEDIA MARKETING EN INTERNETSTRATEGIE STERKE KANTEN ZWAKKE KANTEN CONCLUSIE.
Training voorbeeld voor
Social media. Agenda Facebook pagina – Likes – Check-ins – Resultaten – Tips Linkedin pagina – Volgers – Tips.
Zo doen we dat op De Wissel. Inhoud  Onze visie  Onze doelen  Afspraken  Tips  Facebook  Twitter  Youtube  Tot slot.
Sociale media als communicatiemiddel Door Jasper Van Biesen.
Door Dave Lenssen. Social Media  Social media is een verzamelnaam voor alle internet-toepassingen waarmee het mogelijk is om informatie met elkaar te.
Sociale Media Doelen van Sociale Media voor kennisoverdracht:  Betrokkenheid  Vindbaarheid  Bereikbaarheid  Community bouwen Zichtbaarheid  Mensen.
Special. Startpagina Profiel.
Gastvrije Social Media Communiceren met uw omgeving. twitter.com/nbovtweets facebook.com/nbovbakkerij youtube.com/nbovbakkerij.
De bibliotheek van de toekomst met Social CRM. In deze presentatie Wat betekent de maatschappelijke bibliotheek voor de communicatie? Welke communicatie.
Social media. Agenda Over ons Facebook Twitter Linkedin Instagram.
Sociale Media voor Recruitment in de kinderopvang.
SOPHIE BREEMAN MARC DREU LENNARD LANTING JASPER MORS Bedwing het monster social media Aanpak voor mens en bedrijf Jeroen Bertrams.
Sociale media bij HR & jobs
Wat schrijf je wel en niet op jouw website?? door Mart Rienstra.
Verkoop en advies Hoofdstuk 6 Reclame en sociale media.
1. Stap 1 Samenstellen portfolio 2. Stap 2 Samenstellen netwerk 3. Stap 3 Social Media selecteren 4. Stap 4 Aanmaken profielen 5. Stap 5 Optimaliseren.
Ara & Social Media.... Debriefing Probleemstelling 1.Hoe zou social media effectief ingezet kunnen worden voor ARA als merk? 2.Welke netwerken zijn voor.
INSPIRATIE BIJEENKOMST WEEK VAN ZORG EN WELZIJN. Landelijke aandacht Nieuwe campagne 1 ambassadeur die landelijk ingezet gaat worden in de campagne Krant.
Netwerk SW Brugge – 19 november 2014.
Sociale Media in de toeristische sector Bijeenkomst Blauwe Lint
Analyse Analyseren van sociale media
Social Media & Sport Deel I
Inleidende Module Waarom Web 2
Social Media Marketing Petra Kamping |Ellen Engbers
Oud klantenbestand Weinig nieuwe klanten
Les: Online Marketing Keuzevak Marketing.
TRADITIONELE MEDIA TRADITIONELE MEDIA
Binnenkort start hier het webinar Facebook Marketing voor je groep - Deel II: ‘Je Scoutinggroep op Facebook’
Marketing as a service ‘Hoe ziet de klantreis voor onze verschillende klanten eruit?’ Hoe wordt touchpoint ‘formulieren’ ervaren? ‘Zijn de formulieren.
Social Media Online Continuïteit 18/09/2018
TRADITIONELE MEDIA TRADITIONELE MEDIA
Sociale Media Doelen van Sociale Media voor kennisoverdracht:
Cybersecurity, samen staan we sterk!
Social media voor statenleden/politici
Redactiekwartier 23 augustus 2018
Hoofdstuk 6 Reclame en sociale media
Marketing in sociale media
Power up your fundraising
Transcript van de presentatie:

Sociale media inzetten Door Jasper Van Biesen

Belangrijke kanalen

Zo doen onze buren het! https://vimeo.com/19431309

Reageer gepast op vragen en klachten Verwijder nóóit reacties van je volgers

Papa werd op een hartverwarmende manier verrast door bol.com

Beperk je tot 1 à 2 updates per dag en verhoog je bereik Goed Nederlands is een must

Start met eigen contacten Zet de pagina in je handtekening bij mails Adverteer gericht Vacatures zijn dankbare posts

Gebruik LinkedIn zelf om sollicitanten te screenen of om vacatures uit te schrijven

Steek tijd in je ‘look and feel’ Speel in op belangrijke gebeurtenissen, feestdagen, nieuwsitems … Hoe pakt de concurrentie het aan? Communiceer gericht

Zorg voor een optimale, hedendaagse en relevante pagina van je bedrijf of afdeling Plaats een ‘volg ons via LinkedIn knop op’ (elke) pagina van je website Kondig je bedrijfspagina aan in een e-mail of nieuwsbrief aan bestaande klanten en samenwerkingspartners

Intern netwerk onder collega’s om discussies op te starten en ideeën te delen Niet geschikt om met klanten of stakeholders te communiceren

Speel in op recente gebeurtenissen op het werk

Kom te weten wie je ‘ambassadeurs’ zijn op sociale media Maak je organisatie aantrekkelijk Krijg het management mee

“Wat doet Facebook met gegevens van gebruikers?” http://deredactie.be/permalink/2.37652?video=1.2243572

jasper.vanbiesen@ond.vlaanderen Twitter: Jasper Van Biesen