Probeer dit beter te krijgen

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
Ondernemen in de fysiotherapie is oorlog
Advertisements

Ondernemingsplan van <Naam van jullie bedrijf>
Marketing voor ZZP-ers
CREATIVE MARKETING WC 6, jaar 2, Winter 2008 Business case en belevenisconcept Experience Economy Saskia Best.
Proef de passie Eindpresentatie Rick Bolding & Vincent Mei Campagne.
Marketingmanagement in een Europese KMO
Marktonderzoek Wat is een marktonderzoek? Waarom een marktonderzoek?
Inhoud Algemene Bedrijfsvoorstelling Producten Marketing strategie
Kamer van Koophandel Haaglanden
/ slide 1 Eigen bedrijf of in loondienst? n Overwegingen persoonlijke situatie –Loondienst geeft zekerheid –Partner –Toekomstscenario: hoe ziet mijn leven.
Commercialisatie Fietsen
PowerPointslides maken
Marketing presentatie
Ondernemingsplan.
Beleidsvoering naar groei
Figuur 3.1 Marktanalyse, planning, implementatie en controle
Adviespresentatie Heineken
(Naam bedrijf & logo) 1.Lost het product/dienst een bestaand probleem op? 1.1 Zo ja, welke? 1.2 Zo, nee wie gaat dit product/dienst kopen? 2. Waaruit maak.
Dwaande met je bedrijf Spreker: Auke Algra.
(Naam bedrijf & logo) Lost het product/dienst een bestaand probleem op? 1.1 Zo ja, welke? 1.2 Zo, nee wie gaat dit product/dienst kopen? 2. Waaruit maak.
Wat komt er aan bod? Merk Positionering Gat in de markt Design.
Branche Analyse Drogisterij & Parfumerie
[Productnaam] Marketingplan
Project presentatie 1. Even voorstellen - Niek Storm - Manoli Tsigonakis - Kevin de Groot - Boudewijn de Jong.
W.I.M Stefan Roest Rick van der Heiden Samentha van der Weiden
Detailhandelsmarketing
Hoe stel ik een ondernemingsplan op?
Hoe stel ik een ondernemingsplan op? Joost Verbeest 11u15 – 12u.
Pasta & Go. inhoudsopgave 1. Onderneming 2. Bedrijfsactiviteit 3. Sterke punten 4. Taakverdeling en outsourcing 5. Doelgroep 6. Concurrentie 7. Klanten.
Bedrijfsnaam Bedrijfsplan. Missie Vertel hier jouw missie op lange termijn. Probeer woorden te gebruiken die nadruk leggen op de groei van jouw bedrijf.
Basisboek Marketing Hoofdstuk 8 Marketing.
HOOFDSTUK 7 ONZE KOSTEN & BATEN
Les: Ondernemings plan LBB – Module Groen Ondernemen Coen van Wetering.
{ Bedrijfsnaam Bedrijfsplan.  Vertel hier jouw missie op lange termijn.  Probeer woorden te gebruiken die nadruk leggen op de groei van jouw bedrijf.
Green Banana Ondernemers traject Bijeenkomst 11. Terugblik  Wat hebben we vorige bijeenkomst gedaan?  Wat vonden jullie ervan?
Workshop Verkiezing student-ondernemer maart 2013 Albert Kraaij Kamer ST 3.77 Tel. 070 – (ma en do)
Green Banana Ondernemers traject Bijeenkomst 7. Terugblik  Wat hebben we vorige bijeenkomst gedaan?  Huiswerk…  Hoe ging het marktonderzoek?  Liepen.
Bijeenkomst 5. Terugblik  Wat hebben we vorige bijeenkomst besproken?  Alles gelukt met het persoonlijk profiel?  Liepen jullie nog tegen dingen aan?
Workshop verkiezing student-ondernemer 2014 maart/april 2014 Albert Kraaij Kamer ST 3.77 Tel
Bijeenkomst 5. Terugblik  Wat hebben we vorige bijeenkomst besproken?  Alles gelukt met het persoonlijk profiel?  Liepen jullie nog tegen dingen aan?
Bijeenkomst 4. Leerdoelen  De student is zich bewust van eigen kunnen, interesses en ambities  De student kan een pitch geven over zichzelf en over.
Inspirazio Door Aniek, Eva en Sylvana. Inhoud -Wie zijn wij? -Waarom de naam Inspirazio? -Welk moodboard hebben jullie gekozen? -Wat is jullie logo? -Hebben.
Vernieuwing in het VMBO
Titel van uw ondernemingsplan Qui volore imagnihillit que la nimolora vellorendemporaecab imperit harum que dolor mint faccabori inveles et fugitibus dioris.
Green Banana Ondernemers traject Bijeenkomst 9. Terugblik  Wat vonden jullie van het FabLab?  Alles gelukt met het voorbereiden van de pitch?
Hoe maak je een presentatie die mensen kan overtuigen van jouw idee.
SV Kronenberg & Fanfare Monte Corona
Naam van bedrijf Ondernemingsplan.
Hoe kan ik het beste in Nederland een eigen Game bedrijf opzetten?
[Bedrijfsnaam] Bedrijfsplan.
[Productnaam] Marketingplan
Les 2: Van productie tot verkoop
Ketenmanager & Innovatiemakelaar
What will you do to change the
Direct les 4 C-propedeuse, studiejaar , blok 2
SWOT-analyse = kijk naar de sterke en zwakke kanten in je plan
Les 5: Het marketingplan
PRESENTATIE VAN HET PLAN
Presentatie bedrijfsplan
Studie vaardigheden Thema 8 : Ups & downs.
Dit is onze bedrijfsnaam
Dwaande met je bedrijf Spreker: Auke Algra.
Groepsnaam Namen van leerlingen KLAS.
Hoofdstuk 4 Hoe presenteer ik me in de markt?
Het onderzoek Onderwijs principes In de praktijk conclusie
Les 2: Van productie tot verkoop
Bedrijfsnaam Datum Ondernemer Versie
Bedrijfsnaam Datum Ondernemer Versie
Presentatie van: Logo van je bedrijf.
Transcript van de presentatie:

Probeer dit beter te krijgen Het is erg moeilijk leesbaar

Jayluzzz…

Inhoudsopgave Concept Marktanalyse Marketingplan Financieel plan

Concept Lingeriewinkel Ontwerpster Smaakvol Kwaliteit Bestelling

Marktanalyse Producten Doelgroep Concurrentie Invloedsfactoren Leveranciers

Marketingplan Plaats Promotie en publiciteit Prijzenpolitiek Personeel en juridische informatie

Financieel plan 1 Investeringsplan Nummer je slides van het financieel plan. Ook is deze slide niet overzichtelijk genoeg, probeer je logo hier kleiner voor te stellen.

Financieel plan 2 Financieringsplan

Financieel plan 3 Kostenanalyse

Financieel plan 4 Omzetanalyse Nummer je slides van het financieel plan. Ook is deze slide niet overzichtelijk genoeg, probeer je logo hier kleiner voor te stellen.

Financieel plan 5 Break-even analyse Normal case: Conclusie? Hoe lang?

Financieel plan 6 Winstanalyse Best case € 43 791,60 Normal case € 26 872,56 Worst case € 9 788,28

Financieel plan 7 Liquiditeitsanalyse

Bedankt voor jullie aandacht Zijn er vragen?