Gendo Workshop Promotie Open Source en Open Standaarden in het MKB

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
Concercommunicatie middelen
Advertisements

Op zoek naar een ondernemingsmodel dat werkt
Ontwikkelmij ontwikkelt zijn klant
STRATEGISCHE PLANNING
Vertaalslag Marketingmix naar Siva
De kracht van SBA Business Solutions Vanuit een oplossingsgerichte gedachte, waarbij de klant altijd centraal staat, koppelen wij innovatieve producten.
Tauw naar het nieuwe werken
Scoren met eHerkenning. - Waarom wij aansluiten op eHerkenning? - Zoetermeerse aanpak aansluiting eHerkenning? - Hoe geïmplementeerd? - Stand van vandaag.
Initiatief Bijstellen Analyse Evaluatie Probleemstelling Netwerken
Wat is het geven van feedback?
Gedrag Gedrag wordt bepaald door drie elementen: Verstand Gevoel Wil.
De Methode Integrale Jeugdbescherming
Haal wel rendement uit IT investeringen Ton Tijdink.
Business Modeling Koppeling - SharePoint & CRM. Value Proposition Breed inzetbare koppeling met veel mogelijkheden, hierdoor is geen maatwerk nodig. Deze.
NAAR DE VAKANTIEBEURS Communicatie rondom de Vakantiebeurs.
De kracht van SBA Business Solutions Vanuit een oplossingsgerichte gedachte, waarbij de klant altijd centraal staat, koppelen wij innovatieve producten.
1 PROGRAMMA ALCOHOL & MAATSCHAPPIJ SPIRITSNL ONDERZOEK VOORJAAR 2013.
De kracht van SBA Business Solutions Vanuit een oplossingsgerichte gedachte, waarbij de klant altijd centraal staat, koppelen wij innovatieve producten.
De kracht van SBA Business Solutions Vanuit een oplossingsgerichte gedachte, waarbij de klant altijd centraal staat, koppelen wij innovatieve producten.
De kracht van HBSoftware B.V Onze kracht is branchekennis. Wij begrijpen wat vastgoedontwikkeling is. Wij weten wat de prioriteiten van het management.
De kracht van SBA Business Solutions Vanuit een oplossingsgerichte gedachte, waarbij de klant altijd centraal staat, koppelen wij innovatieve producten.
Applicatieplatform congres 12 & 13 maart. Sneak Preview Technologie van morgen MS SQL server bij REAAL Peter de Visser IT Architect
Marketing, een reallife-perspectief © 2008 Pearson Education Benelux H12 – Meeliften met de buzz PROMOTIESTRATEGIEËN EN GEÏNTEGREERDE MARKETINGCOMMUNICATIE.
Geïntegreerde marketingcommunicatie
Hoofdstuk 3: Sportsponsoring en PR
Comtell B.V. Welkom Inleiding
MARKETING-COMMUNICATIE
Hoofdstuk 16 Reclame en public relations.
“Omgaan met weerstand”
Schildersbedrijf Hoogvliet Wageningen Uw partner in compleet onderhoud.
De Veilig in elke Vezel campagne is een initiatief van VERAS en VVTB ter bevordering van de veilige verwijdering van asbest in Nederland. Deze campagne.
Marketing & Logistiek 6 atheneum.
CASE STUDIE 15 Door: Van Looy Rob De Laet Hans. Doelstelling Problematiek bij Viewcolor vastellen en eventuele oplossingen voorstellen.
Begeleiden & beoordelen
Communicatieproblemen
Geïntegreerde praktijkanalyse: de Bandon Group Enterprise Resource Planning © Pearson Education, 2007; Enterprise Resource Planning door Mary Sumner.
Werkzoekenden bestrijden werkloosheid …over het vergroten van de arbeidsmarkt en koopkracht, het aanjagen van de economie, door het verminderen van de.
 Leiden van een organisatie  ontwikkelingen sturen en beïnvloeden  beheersen van processen.
Oriëntatie op Communicatiekunde Hoorcollege 6. Definitie: Medium Een medium is een technisch of fysisch middel om een boodschap om te zetten in signalen.
Heeft de Geefwet effect op fondsenwerving door culturele instellingen ? Onze eerste assumpties 25/09/2014 Saskia Franssen
Interculturele communicatie
Cross Media. Opleveren na 9 weken Cross Media communicatieplan 16 oktober Campagne presentatie 16 oktober en 17 oktober Tentamen: donderdag 30 oktober.
MEE maakt meedoen mogelijk
Reclame campagne Huygens College Gina en Naomi 4it/4k1.
Basisboek Marketing Hoofdstuk 8 Marketing.
Informatie management HC2
KWALITEIT EN ORGANISATIE WEEK 2 Schpa 2.57.
D E VOORBEREIDING Opzet gemaakt voor de implementatie van oefenen.nl voor het MT Plan van aanpak Tijdslijn Kostenplaatje.
Plaats- en Promotiemix Presentie. Vandaag De tijd tot 10 over 9 om nog te leren Daarna: 20 meerkeuzevragen > SO.
H 8 Marketingcommunicatiebeleid 1.Inzicht in marketingcommunicatie 2.De rol van reclame in het communicatiebeleid 3.Communicatiedoelgroep en -doelstellingen.
Naar een professionele communicatie cultuur en profilering van de school.
Netwerkmarketing Hoe vindt je nieuwe klanten? In deze training 1.Je 100+ lijst 2.Je dagelijkse bezigheden 3.Verandering van denken.
Hoe uitdagend te ontwerpen met het CLU model voor duurzaam ontwerpen.
MIDDELEN OM TE PRESENTEREN.
Kansen en bedreigingen Interne analyse
Een goed product maken is niet genoeg …
Draagvlak vergroten bij collega’s
Coachen Bewust worden van wie je bent, op weg naar wie je wilt zijn
Aktief Luisteren: Eerst proberen om te begrijpen, dan pas om begrepen te willen worden* LSD Gebruik LSD voor effectieve communicatie, om de ruis tussen.
In Control in het Sociaal Domein Met best practices!
Realisatie en implementatie
Ketenmanager & Innovatiemakelaar
Direct 2. Marketing 1.0, 2.0 en /07/2018 Direct 2. Marketing 1.0, 2.0 en 3.0.
H1 Media en communicatie
Module Communicatie M1 Bijeenkomst 1
Hoofdstuk 1 Verkoopgesprekken
Basics over communicatie
Methodieken Les 4 “methodiek voor wijkgericht werken en crisisinterventies” Thema 10.3 en 10.4.
Onderzoeksvraag: Wat zijn de succesfactoren van de verschillende Open Dagen binnen de stichting en hoe kunnen we ervoor zorgen dat deze met elkaar worden.
Communicatie.
Transcript van de presentatie:

Gendo Workshop Promotie Open Source en Open Standaarden in het MKB Wat zijn de mogelijkheden voor adoptie van open source en open standaarden in het MKB? Wat staat die adoptie nu in de weg? Hoe gaan we dit oplossen? Open Source eLearning

Promotie Wat is het verschil tussen: Promotie PR Voorlichting Informatie Reclame Sales & Marketing Politieke campagne Propaganda IT onderzoek FUD Open Source eLearning

Communicatiemodel Kernmodel Zender Boodschap Ontvanger Medium Tijd Variabelen Open Source eLearning

Sales model Fasen Contact Luisteren Analyse Schets van een nieuwe betere situatie Aanbieden van oplossingen voor reële problemen Besluitvorming Implementatie Open Source eLearning

Sales model Cyclisch Open Source eLearning

Sales model Open Source eLearning

Sales model Open Source eLearning

Praktijkopdracht 1 Wat is nu eigenlijk het MKB? Omvang Indeling Organisatie Open Source eLearning

Praktijkopdracht 2 Hoe wordt het MKB benaderd door: Microsoft Novell Red Hat Open Source eLearning

Praktijkopdracht 3 Branche analyse Wat zijn de IT behoeften? Zijn er OSOSS alternatieven voor de huidige inzet van IT? Hoe zouden we deze het best kunnen presenteren? Plan van aanpak Software Marketing Branche specifieke argumenten Open Source eLearning