Speedsessie Infographics

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
Autisme en Mindmap Thuis en op School
Advertisements

ICT, e-learning, e-government, onbegrensde mogelijkheden? Jules J. de Rijp, MPA 2 november 2013.
All Media are SOCIAL Eenleven zonder media, is dat mogelijk? Media spelen een belangrijke rol in ons sociale leven en zijn een primaire levensbehoefte.
Loopbaanontwikkeling
We’re social, now what?. Hoe belangrijk is social media/online?
Henk van Rijssen ROC Midden Nederland Social bookmarking in Blackboard.
Present 4 Presentation Zakelijk presenteren zonder saai te worden.
Een keuze of de toekomst?
Marketing Werkgroep 6.
oefening Kaften bekijken opdracht Samenwerken
1 Scenario template. 2 DEEL 1: INLEIDING ➔ Uw organisatie ➔ Het uitgangspunt van uw project ➔ De doelgroep ➔ Wat wilt u bereiken? SERVICE DESIGN TOOLKIT.
Media en creativiteit module 6 Identiteit Jaar 2.
Media en creativiteit module 6 Identiteit
Basisstof 9: Variatie in lengte en gewicht
Facebook Skype Instagram Google+ Twitter Whatsapp Snapchat Messenger
Een leerlijn mediawijsheid groep 5-8.
Door Oscar & Jochem Door Oscar & Jochem.
Studentencongres Reclame en PR.
Social media presentatie
Introductie Loopbaanbudget
Leesvaardigheid Hoofdstuk 1 t/m 3
Door Daphne Stage: 321 Media Eindpresentatie. Inhoudsopgave 321 Media Mijn ervaring Uitvoering Kerntaak 3.1 Uitvoering Kerntaak 3.2 Uitvoering Kerntaak.
Online video strategie. ALGEMEEN YouTube is 2 de grootste zoekmotor, na Google Zoekopdracht Google geeft steeds meer videoresultaten Kan gelijk waar en.
Welkom op de ouderavond V23 22 september Doel van de avond Kennis maken met de mentor Informatie over school en eerste weken in de klas Uitwisselen.
Identiteit 2.0 Bron afbeelding:
Reclame Masters | Ik en reclame!
Stellingen voor gebruik bij visieontwikkeling op seksuele vorming in het (v)so.
De PR van Inner Wheel Stilzwijgend of met tromgeroffel?
Kind in ontwikkeling deel A Thema 3 Adolescent
Les: Ondernemings plan LBB – Module Groen Ondernemen Coen van Wetering.
Een start van jouw groene idee In de duurzaamheidsweek klas 11 Een start van jouw groene idee In de duurzaamheidsweek klas 11 Februari 2016Jan Paul ter.
PERSONAL BRANDING Stel je bent een shampoo… 10 oktober Amersfoort.
Wat is een Theory of Change? ‘Iedere interventie is gebaseerd op veronderstellingen over wat die interventie teweeg zal brengen’ Het plaatje: welke interventie.
SEO Kateryna Glushak en Saartje Van Broeckhoven. Wat?  Search Engine Optimization  Zoekmachineoptimalisatie  Techniek om website hoger te laten scoren.
27 maart 2012wijkgemeente iona 1 Gemeenteavond – 27 maart 2012 Op weg naar een beleidsplan – 3) Visie en identiteit.
23 november  Doelen  Ophalen voorkennis Samenwerkend Leren  Jouw lessen: Activerende Didactiek  Opdracht verwerken theorie  Afronding ◦ Huiswerk.
Presenteren met infografieken 2/06/2016
Dé banner voor je school. Programma 00:00 Kennismaking 00:05 Filmpje ‘De kracht van woorden’ 00:07 Inspiratie 00:15 Film Bevrijde Wereld 00:25 Brainstorm.
Wedstrijd Seizoen Planning tool Piet Wauters. Achtergrond Het doel van dit tool is om de trainer te helpen – bij het opstellen van (individuele) kalender.
De PR van Inner Wheel Stilzwijgend of met tromgeroffel?
Netwerk SW Brugge – 19 november 2014.
Spelend leren. Spelend leren Het belang van spel Emotionele ontwikkeling Cognitieve ontwikkeling sociale ontwikkeling Voorwaarde voor het leren Betere.
Gesprekken op school Gespreksvoering Overzicht hoofdstuk 8
Impact 10 maart.
Atlas- en kaartvaardigheden
Presentatie en inventarisatie voor vrijwilligerscoördinatoren
Speedsessie WordPress
Voeg hier een foto van het product in
Een product of dienst verkopen
Blok 2 Mijn familie Deelvragen: Uit welke familie kom ik?
Het 24 spel.
Infographics 19 november 2015
Welkom op de informatieavond groep 1-2
Poster ontwerpen Opdracht fictie klas 1.
Hoofdstuk 25 Procenten. Hoofdstuk 25 Procenten.
Marketing Week 1, les 2 De onderzoeksvraag.
Communicatie CAR Tonté Chow – Dienst Communicatie Voorstelling:
“Context-concept in je eigen lessen”
Ik hou van social media Mediabegrip week 27.
LEERLINGPRODUCTEN alweer een verslag?.
Mediawijsheid Netiquette.
‘Kansen voor alle kinderen’ Inzet extra middelen
Goede morgen allemaal.
Berichten in de media Mediaboodschappen.
Social media voor statenleden/politici
Voeg hier een foto van het product in
Trends & ontwikkelingen
Berichten in de media Mediaboodschappen.
Havo lesboek deel 1 ~ Hoofdstuk 1
Taallab 3.0 Online geletterdheid
Transcript van de presentatie:

Speedsessie Infographics Rob Coers 10 november 2016

Rob Coers Coers Internet Trainingen – Geldrop www.robcoers.nl

citcursist1@gmail.com cursist1goo citcursist2@gmail.com cursist2goo citcursist3@gmail.com t/m citcursist15@gmail.com 2016cursist3 t/m 2016cursist15

Henry Charles Beck (Leyton (Leyton, London, 4 June 1902[1] – 18 September 1974), known as Harry Beck, was an English technical draftsman, was an English technical draftsman best known for creating the present London Underground, was an English technical draftsman best known for creating the present London Underground Tube map in 1931 Henry Charles Beck London Underground 1931 6

9

2015 Beeldcultuur VS verdieping TREND 2015 Beeldcultuur VS verdieping

Inspiratie : Google images

Inspiratie : Pinterest

Voordelen Infographics Blikvanger (letterlijk) Effectieve communicatiestijl Wordt sneller gedeeld op sociale media Draagt bij aan het verkrijgen van autoriteit

WAAROM EN HOE?

Wat wil je ermee bereiken? informeren instrueren inzicht geven overtuigen vermaken

Hoe vertel je je verhaal? illustratie poster schema grafiek slideshow animatie

HOE BRENG JE HET IN BEELD?

Verdeling jongens / meisjes 12 12

Verdeling jongens / meisjes 12 6

Leeftijdsverdeling in de klas 9 jaar 11 jaar jaar 4 leerlingen 10 jaar 3 leerlingen 12 jaar

Favoriete hobby's in de klas 12 Favoriete hobby's in de klas 6 3 Bron: Slidehare Gerard Dummer

SPELEN MET PIKTOCHART.COM

Logins citcursist1@gmail.com en citcursist2@gmail.com cursist1goo cursist2goo citcursist3@gmail.com t/m citcursist15@gmail.com 2016cursist3 2016cursist15

Belangrijkste elementen

Oefenen Maak een nieuwe infographic met 3 blokken Dienstverlening van je afdeling Geef het een of meer achtergrond(en) 1. Iconen met de diensten + beschrijving 2. Plaats een grafiek waarin de groei van het aantal gebruikers is te zien 3. Contactgegevens

Bedankt voor je komst! info@robcoers.nl