Week: 1 Ruimte: algemeen Ik houd mijn handen en mijn voeten bij mezelf Ik vraag hulp als dat nodig is Ik gedraag me respectvol naar anderen Ik doe wat de leerkrachten van me vragen Ik ben verantwoordelijk voor mijn eigen gedrag Ik houd rekening met de ander Ik zorg ervoor dat het netjes blijft Ik gebruik de materialen waarvoor ze zijn bedoeld
Week: 2 Ruimte: kleedkamer en gymzaal Ik gebruik de toestellen en materialen waarvoor ze bedoeld zijn Ik volg de aanwijzingen van de leerkracht op Ik doe zoals afgesproken Ik help anderen als dat nodig is Ik ben stil en rustig
Week: 3 Ruimte: klas Regels uit eigen klassenmatrix
Week: 4 Ruimte: schoolplein Ik blijf op het plein De zitkuil is om in te zitten Ik help de ander Ik ben aardig voor andere kinderen Ik houd rekening met het spel van anderen Als de bel gaat stop ik met spelen en ga ik op de afgesproken plek in de rij staan Op het teken van de leerkracht ga ik rustig naar binnen
Week: 5 Ruimte: fietsenstalling Ik loop met mijn fiets over het plein Ik kom alleen aan mijn eigen fiets Ik zet mijn fiets zo neer dat er ook andere fietsen bij kunnen Ik zet mijn fiets op slot
Week: 6 Ruimte: klas Regels uit eigen klassenmatrix
Week: 7 Ruimte: gangen Ik loop aan de rechterkant Ik hang mijn tas en jas netjes op Ik loop rustig en stil door de gang
Week: 9 Ruimte: toiletten Na afloop was ik mijn handen Als ik naar de wc ga doe ik dat stil en rustig Eén tegelijk naar de wc
Week: 10 Ruimte: bibliotheek Ik vraag hulp als ik er niet bij kan Ik doe wat de biebouder zegt. Ik ben stil en rustig Ik zorg dat de boeken netjes blijven
Week: 11 Ruimte: klas Regels uit eigen klassenmatrix
Week: 12 Ruimte: fietsenstalling Ik loop met mijn fiets over het plein Ik kom alleen aan mijn eigen fiets Ik zet mijn fiets zo neer dat er ook andere fietsen bij kunnen
Week: 13 Ruimte: schoolplein Ik blijf op het plein Ik help de ander Ik laat mijn mobiele telefoon in mijn tas
Week: 14 Ruimte: algemeen Ik houd mijn handen en mijn voeten bij mezelf Ik gedraag me respectvol naar anderen Ik ben verantwoordelijk voor mijn eigen gedrag Ik gebruik de materialen waarvoor ze zijn bedoeld
Week: 15 Ruimte: gymzaal, kleedkamer Ik gebruik de toestellen en materialen waarvoor ze bedoeld zijn Ik volg de aanwijzingen van de leerkracht op Ik doe zoals afgesproken Ik help anderen als dat nodig is Ik ben stil en rustig
Week: 16 Ruimte: klas Regels uit eigen klassenmatrix
Week: 17 Ruimte: fietsenstalling Ik loop met mijn fiets over het plein Ik kom alleen aan mijn eigen fiets Ik zet mijn fiets zo neer dat er ook andere fietsen bij kunnen
Week: 18 Ruimte: schoolplein Ik blijf op het plein Ik ben aardig voor andere kinderen Ik houd rekening met het spel van anderen Als de bel gaat stop ik met spelen en ga ik op de afgesproken plek in de rij staan Op het teken van de leerkracht ga ik rustig naar binnen
Week: 20 Ruimte: klas Regels uit eigen klassenmatrix
Week: 21 Ruimte: avondvierdaagse Ik houd mijn handen en voeten bij mezelf Ik ben aardig tegen anderen Ik gooi rommel in de afvalzak Ik luister naar volwassenen die meelopen
Week: 22 Ruimte: toiletten Na afloop was ik mijn handen Als ik naar de wc ga doe ik dat stil en rustig Eén tegelijk naar de wc
Week: 24 Ruimte: bibliotheek Ik vraag hulp als ik er niet bij kan Ik doe wat de biebouder zegt Ik ben stil en rustig Ik zorg dat de boeken netjes blijven
Week: 25 Ruimte: klas Regels uit eigen klassenmatrix
Week: 26 Ruimte: fietsenstalling Ik loop met mijn fiets over het plein Ik kom alleen aan mijn eigen fiets Ik zet mijn fiets zo neer dat er ook andere fietsen bij kunnen
Week: 27 Ruimte: schoolplein Ik blijf op het plein Ik help de ander Ik laat mijn mobiele telefoon in mijn tas
Week: 28 Ruimte: musical Ik houd mijn handen en mijn voeten bij mezelf Ik zit rustig op mijn plaats Ik gedraag me respectvol naar anderen Ik ga voor de voorstelling naar de wc
Week: 29 Ruimte: klas Regels uit eigen klassenmatrix