Week: 1 Ruimte: algemeen Ik houd mijn handen en mijn voeten bij mezelf

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
EEN (EXCURSIE) UITSTAP MET DE BUS.
Advertisements

Hoe ruim ik mijn kamer op?
De vlag Pak elkaars polsen vast. Tenen tegen elkaar.
Wat moet je doen en laten wanneer er brand uitbreekt?
“Ontwerp een eigen school” Leerarrangement KC Macht en Regels
Schoolplein Rachelle Lisa Chantal Xian Leroy.
De overstap naar het voorgezet onderwijs!
Positieve Bahavior Support positief opvoeden
Sportiviteit & Respect HC Twente 26 maart 2014
Afspraken en regels.
Groepsbijeenkomst Geheime handshake.
Zon  Maan  Verbind.
Doel: rekening met elkaar houden
Mijn stage bij *sikkens Naam: * Yasin Klas: * 4a Jaar: * 2010/2011 Typ bij * de naam van het bedrijf Typ hier je eigen naam Typ de klas waar je nu zit.
Ik ben Bob..
Module 1 – Dag 1 Hallo.
Assistent-scheidsrechter
Gemaakt door: Jan Steven Hanneke Pauline
op de informatieavond over de middenbouw van Het Groene Hart.
op de informatieavond over de middenbouw van Het Groene Hart.
Informatieavond Bovenbouw Montessori
Informatieavond Bovenbouw Montessori
Verhaal 1“Hallo ik ben nieuwe juf”
Presentatie SWPBS-team Donderdag 17 maart 2011 Manfred- Reinald – Marian – Ed – Geerte – Magda - Marjan.
Module 1 – Dag 3 Hallo Module 1 – Dag 3 een 1 Module 1 – Dag 3 twee 2.
Even voorstellen : Groep 3b
Netjes vragen of je het mag lenen zorgt niet voor problemen
HEEL VEEL SUCCES! HOI! LEUK DAT JE EEN SPREEKBEURT OVER
Dit doen we in groep 1/2 B.
Mondeling Nederlands nieuw cursus 2
Wat is SWPBS - goed gedrag kun je leren?
Welkom op CBS Het Octaaf
Huiswerk maken Uw kind helpen bij het maken van schoolopdrachten.
Welkom.
Verkeerssituatie rond onze school
Verkeerssituatie rond onze school Knelpunten volgens ouders en kinderen.
Hoe volgen wij de kinderen?
EEN KIJKJE BIJ DE KLEUTERS! Een dagje in onze klas!
B EGELEIDE RIJEN bij het verlaten van de school onder begeleiding van de leerkrachten.
welkom in de kleutergroep
Welkom op onze ouderochtend
Welkom in groep 4. Voorstellen Ilze Arts: maandag, dinsdag en om de woensdag. Marian van Rengs: om de woensdag, donderdag, vrijdag.
, Sociale veiligheid is cruciaal voor kinderen om te kunnen leren Evt. logo van de school.
Welkom in de kleutergroep maandag en dinsdag; juf Marjan woensdag, donderdag en vrijdag; juf Rinie maandag, dinsdag en donderdag; juf Almasa klassenassistente.
Wenboekje Speelzaal Dikkie Dik. Hallo, wat fijn dat je komt spelen. Hang je jas en tas maar aan de kapstok..
Regels in school Leerlingen van groep 1/2/3 van CBS De Gearrin:
Welkom.
Aanleg groen schoolplein
Pedagogische Klimaat Pedagogisch Klimaat.
Regels in school Leerlingen van groep 1/2 van CBS De Gearrin:
Longboard rijden Board balance Tricks Tricks Tricks Board balance
RITME 1 De namen van de noten. re - je ne Achtste noten
Week 1, les 8 Ga zitten in de kring.
Lezen in groep 3 Okt 2017.
EVACUATIE VAN EEN BUS.
Omgaan met een rollator
Vriendschap & Relaties
Veilig Internet Geef antwoord op de vragen en ontdek of jij veilig gebruik maakt van het internet!
SWPBS activiteit Week 1 Les in goed gedrag in de gang geven en goed gedrag in de gang belonen met kaartjes (schoolbreed)
richtlijnen bij het betrappen van een winkeldief
Schoolwide Positive Behavior Support (SWPBS)
Een visie gebaseerd op feiten en meningen,
Mijn spreekbeurt gaat over
Werken in een arbeidsorganisatie
OP DE WILLEM DE ZWIJGERSCHOOL
SEL Les 2: normen en waarden.
Wat de leerling doet Wat de docent doet
Joepie, ik ben bijna een kleuter!
Calamiteiteninstructie Daalse Kwint
Procedures aan begin van het jaar
Transcript van de presentatie:

Week: 1 Ruimte: algemeen Ik houd mijn handen en mijn voeten bij mezelf Ik vraag hulp als dat nodig is Ik gedraag me respectvol naar anderen Ik doe wat de leerkrachten van me vragen Ik ben verantwoordelijk voor mijn eigen gedrag Ik houd rekening met de ander Ik zorg ervoor dat het netjes blijft Ik gebruik de materialen waarvoor ze zijn bedoeld

Week: 2 Ruimte: kleedkamer en gymzaal Ik gebruik de toestellen en materialen waarvoor ze bedoeld zijn Ik volg de aanwijzingen van de leerkracht op Ik doe zoals afgesproken Ik help anderen als dat nodig is Ik ben stil en rustig

Week: 3 Ruimte: klas Regels uit eigen klassenmatrix

Week: 4 Ruimte: schoolplein Ik blijf op het plein De zitkuil is om in te zitten Ik help de ander Ik ben aardig voor andere kinderen Ik houd rekening met het spel van anderen Als de bel gaat stop ik met spelen en ga ik op de afgesproken plek in de rij staan Op het teken van de leerkracht ga ik rustig naar binnen

Week: 5 Ruimte: fietsenstalling Ik loop met mijn fiets over het plein Ik kom alleen aan mijn eigen fiets Ik zet mijn fiets zo neer dat er ook andere fietsen bij kunnen Ik zet mijn fiets op slot

Week: 6 Ruimte: klas Regels uit eigen klassenmatrix

Week: 7 Ruimte: gangen Ik loop aan de rechterkant Ik hang mijn tas en jas netjes op Ik loop rustig en stil door de gang

Week: 9 Ruimte: toiletten Na afloop was ik mijn handen Als ik naar de wc ga doe ik dat stil en rustig Eén tegelijk naar de wc

Week: 10 Ruimte: bibliotheek Ik vraag hulp als ik er niet bij kan Ik doe wat de biebouder zegt. Ik ben stil en rustig Ik zorg dat de boeken netjes blijven

Week: 11 Ruimte: klas Regels uit eigen klassenmatrix

Week: 12 Ruimte: fietsenstalling Ik loop met mijn fiets over het plein Ik kom alleen aan mijn eigen fiets Ik zet mijn fiets zo neer dat er ook andere fietsen bij kunnen

Week: 13 Ruimte: schoolplein Ik blijf op het plein Ik help de ander Ik laat mijn mobiele telefoon in mijn tas

Week: 14 Ruimte: algemeen Ik houd mijn handen en mijn voeten bij mezelf Ik gedraag me respectvol naar anderen Ik ben verantwoordelijk voor mijn eigen gedrag Ik gebruik de materialen waarvoor ze zijn bedoeld

Week: 15 Ruimte: gymzaal, kleedkamer Ik gebruik de toestellen en materialen waarvoor ze bedoeld zijn Ik volg de aanwijzingen van de leerkracht op Ik doe zoals afgesproken Ik help anderen als dat nodig is Ik ben stil en rustig

Week: 16 Ruimte: klas Regels uit eigen klassenmatrix

Week: 17 Ruimte: fietsenstalling Ik loop met mijn fiets over het plein Ik kom alleen aan mijn eigen fiets Ik zet mijn fiets zo neer dat er ook andere fietsen bij kunnen

Week: 18 Ruimte: schoolplein Ik blijf op het plein Ik ben aardig voor andere kinderen Ik houd rekening met het spel van anderen Als de bel gaat stop ik met spelen en ga ik op de afgesproken plek in de rij staan Op het teken van de leerkracht ga ik rustig naar binnen

Week: 20 Ruimte: klas Regels uit eigen klassenmatrix

Week: 21 Ruimte: avondvierdaagse Ik houd mijn handen en voeten bij mezelf Ik ben aardig tegen anderen Ik gooi rommel in de afvalzak Ik luister naar volwassenen die meelopen

Week: 22 Ruimte: toiletten Na afloop was ik mijn handen Als ik naar de wc ga doe ik dat stil en rustig Eén tegelijk naar de wc

Week: 24 Ruimte: bibliotheek Ik vraag hulp als ik er niet bij kan Ik doe wat de biebouder zegt Ik ben stil en rustig Ik zorg dat de boeken netjes blijven

Week: 25 Ruimte: klas Regels uit eigen klassenmatrix

Week: 26 Ruimte: fietsenstalling Ik loop met mijn fiets over het plein Ik kom alleen aan mijn eigen fiets Ik zet mijn fiets zo neer dat er ook andere fietsen bij kunnen

Week: 27 Ruimte: schoolplein Ik blijf op het plein Ik help de ander Ik laat mijn mobiele telefoon in mijn tas

Week: 28 Ruimte: musical Ik houd mijn handen en mijn voeten bij mezelf Ik zit rustig op mijn plaats Ik gedraag me respectvol naar anderen Ik ga voor de voorstelling naar de wc

Week: 29 Ruimte: klas Regels uit eigen klassenmatrix