Maak indruk op social media

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
sociale media: de nieuwe realiteit
Advertisements

Oekraïne - Oekraïne - Cherkassy Right in the heart of Ukraine Oekraïne … … … 15x Nederland Graanschuur van Europa Een land zonder visie, zonder hoop 48.
Jan Evertsenstraat Amsterdam
Een eerste kennismaking Julia Kool en Johan Hahn 9 October 2010
Jongeren communicatie Jet Centeno – Human Capital Water programma.
Hoe kan het jou veranderen?
Voorbereidende les Praat je Plaatje
Kansarmoede.
Media en creativiteit module 6 Identiteit
Media en Creativiteit 2 Jaar 1 – Periode 2 Les 2 Identiteit
Media en creativiteit module 6 Identiteit Jaar 2.
Media en creativiteit module 6 Identiteit Jaar 2.
TRAINING SOCIALE VAARDIG-HEDEN
Presentatie Namens de werkgroep: Peter Budel Utrecht
Social Media Reputation.
10 tips over samenwerking bij ondernemersdienstverlening.
PRESENTEREN KUN JE LEREN
Wouter Mennen & Paul van Ulft
Workshop werken met de Rapucation ‘hulpmiddelen’.
3.1 Roep om harde rechtsstaat via de media
Workshop werken met de Rapucation ‘hulpmiddelen’
Workshop klassenmanagement
Presenteren en communiceren
Graphic novel: globalisering
Een nieuwe arbeidsmarkt Social media Marcel Burger van Burger Support.
Ingelmunster 5 Groep 5. Ingelmunster DoelstellingenMiddelenBudgetPlanning.
Ramòn Janssen –H4B Niels Killaars –H4B © RJNK. 1: Wat is Social Media? 2: De rol van social media in marketing & internetstrategie 3: De sterke punten.
Wjk.
Plancyclus, les 2 Actualiteit
Praktische handleiding voor De digitale community op Part-up.
Gastvrije Social Media Communiceren met uw omgeving. twitter.com/nbovtweets facebook.com/nbovbakkerij youtube.com/nbovbakkerij.
Concreet aan de slag met coreset ICF 1. Indiceringsinstrument obv ICF Hoe is het indiceringsinstrument opgebouwd? 43 categorieën Elke categorie is voorzien.
Werkplaats Communicatie Optimaal communiceren: Hoe doe je dat ? Uitwerking aspect “communicatie rondom burgerinitiatieven” Presentatie werkplaats communicatie.
Scouting in beeld bij je gemeente. 2 Scouts in beeld bij je gemeente Gemeenteraadsverkiezingen Aandacht vragen voor de wensen en uitdagingen op lokaal.
Verruim je blik Beweeg de ander. Wat is jouw positie?
Masterclass Marketing voor kleinere zorgorganisaties 2013 Jan Verschuren BTN Saskia ter Kuile In voor zorg!
Profileren via sociale media Anita Boerema. Sociale media is een verzamelbegrip voor online platformen waar de gebruikers, zonder of met minimale tussenkomst.
 Blogs  Toepassing  Goede/slechte blogs  Kosten  Samenvatting.
INSPIRATIEWORKSHOP AANGEBODEN DOOR ASERTO TRAINING BERNADETTE VRIJLING
Wat schrijf je wel en niet op jouw website?? door Mart Rienstra.
De sociale sportvereniging op internet Janne Kuipers
Digitale dienstverlening gemeente Oss Resultaten van het digitaal Burgerpanel September 2012 Team Onderzoek & Statistiek.
Hoe profileer ik mezelf digitaal? -minilecture-.
Cliënt en mediawijsheid Les 7 digitalisering in de zorg.
Resultaat in de Raad basispresentatie
Sociale Media in de toeristische sector Bijeenkomst Blauwe Lint
Workshop Kernboodschap Gebiedsgericht Werken 14 oktober 2016
Doelgroep: producent van communicatiemiddelen
Les 3. Regel: het regelmatig presens
De potentie van het puberbrein
Gebrokenheid onder jongeren
Subsidiëren vrijwilligersorganisaties
Doelen Leerlingen kunnen benoemen wat USP’s zijn Leerlingen gaan in groepsverband actief aan de slag met het de uitwerking van hun productconcept. Periode.
E-learning, E-health & Domotica
Menselijke Maat Begrijpelijke Taal
Welkom Presentatie over WELKOM BIJ CODA 28 maart 2018.
Intimiteit en ongewenste intimiteit
Sterke FNV: Zichtbaar betrokken wervend hoe doe jij dat?
Welkom bij de bijeenkomst: WhatsApp-groep Veiligheid
Communicatie 7e les.
Social media voor statenleden/politici
Gewoon pubergedrag? Over Relaties
Social media Wat deel je wel en niet?.
Jouw verhaal over antibioticaresistentie
Hoe zijn wij als inwoner betrokken geraakt?
Fairtrade Gemeente Regiobijeenkomst Noord 19 april 2018
online sollicitatiegesprek
Fairtrade Gemeente Regiobijeenkomst Zuid 12 april 2018
Interactief presenteren - checklist
Skype-interview Hoe voert u een Doen Niet doen
Transcript van de presentatie:

Maak indruk op social media

Wie is Saskia Paulissen?

Waarom op social media? In contact komen met inwoners Persoonlijke profilering Opinies voor het voetlicht brengen Weten wat er leeft in de gemeente Inwoners oproepen tot actie Nieuws brengen Onderwerp agenderen Verbeteren van de dienstverlening

Waar zijn jullie te vinden? Geen profielfoto Vermelding Raadslid Afgeschermd Actief 20 1 10 2 14 29 9 5 11 26 3 18 7

Waar moet een goede profielfoto aan voldoen? Sta er zelf op Kijk vriendelijk Kies je kleding zorgvuldig uit Kom herkenbaar in beeld Zorg voor een rustige achtergrond

BEELD ROEPT GEVOEL OP

www.saskiapaulissen.nl

WELK GEVOEL ROEP JIJ OP?

Wat wil ik uitstralen als Raadslid? Waarom ben ik de politiek in gegaan? Waar sta ik voor als raadslid? Wat wil ik communiceren?

Duidelijk headline

Waar vind ik mijn doelgroep?

Zo maak je indruk op social media 1. Zorg voor een sterke profielfoto 2. Weet waar je voor staat en staal dat uit 3. Wees congruent