Vestigingsplaatsonderzoek

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
Juf myriam Juf Myriam Dit ben ik Mijn klas Dit schooljaar
Advertisements

BIG DATA Jeroen Wolfs. Agenda •Big data •Check-out & big data •Toepassingen van big data in eCommerce.
Vervolgbijeenkomst 2 Procesfasering bij Leren Leren.
Geld verdienen met trends
· · · · · · · · · · · · · · · · · · · · l e r e n · d o o r · d o e n · · · · · · · · · · · · · · · · · · · · De structuur van LINK2 Domein Thema’s Boxen.
Nul Energie Huis Workshop offerte.
PRODUCTDOSSIER Casanova  gemaakt door robin jans.
Waar vestigen bedrijven zich
PLAATSBEPALEN Een opdracht over plaatsbepaling aan de hand van coördinaten en een reis naar het EK voetbal­.   Klas | 1 kgt Gebruikte methode | Moderne.
PRODUCTDOSSIER Casanova  gemaakt door robin jans.
26/6/2013 Stedelijke adviesraad personen met een handicap HR en arbeidshandicap.
Presentatie effectstudie komst Aldi
Bijeenkomst 8 Summatieve toetsing
Hoofdstuk 5 Secundaire data, online databases en gestandaardiseerde informatiebronnen.
Meten is zweten Bespiegelingen over online-panelonderzoek bij medewerkers en studenten Vic Damoiseaux en Anneke de Jongh Woudschoten Conferentiecentrum.
Kevin Andriessens Liesbet Janssens Niels Lion Anna Selivanova.
Huiselijk Geweld en Kindermishandeling
1 Cultureel zelfportret
De Eigen Wijze eEn andere manier van werken
Nadia zahraoui.
Patrick, Jesse, Dewi, Monica, Raiko.
Zelhem 2mei 2013 Hanneke Verweij Biedt u hulp aan de meest kwetsbaren?
MARKTVERKENNING Gemaakt door Demy, Reda en Matthijs.
Verkopen en kassa H3 Service en klachten Filiaalmanager.
Commercieel beleid 1 H4 Vestigingsplaatsonderzoek
Armoedebestrijding in het SO – Waar zit de winst?.
Transparantie en prestatieverbetering in de corporatiesector
De ondernemende student Hoofdstuk 8Leiding nemen, geven en ontvangen.
1 © GfK 2014 | Supermarktkengetallen | oktober 2014.
Commercieel beleid 1 H4 Vestigingsplaatsonderzoek Filiaalmanager.
Plannen en waarderen binnen de functioneringscyclus
Toepassingen 5L week 13: ‘Herhaling’ 5L week 13: ‘Herhaling’
1 Sociologie en Diversiteit werkcollege 1 Corstin Dieterich
Inter Access BV SAP release 46 projecten / rapportages.
Retourlogistiek 4e bijeenkomst.
Projectmatig werken Les 4. Programma van eisen Stap 11,12,13.
Huiselijk Geweld en Kindermishandeling
CONCEPT CHECKS & FAST FEEDBACK
Wat is Plaza Challenge? ● Een economisch georiënteerd interactief spel ( deelnemers). ● Spelenderwijs kennis maken met het runnen van een onderneming.
Naar een leerlijn ‘onderzoekende houding’ ECENT conferentie, 5 juni 2009 Ton van der Valk, Universiteit Utrecht FIsme; Junior College Utrecht.
Prijs- en Productmix 1e klas Ron Weijens.
ONZE STAD LIER Comeniusproject SGC Lier. Lier HALLO ALLEMAAL!!! Op de kaart zie je de ligging van Lier.
1 PO winkels en klanten onderzoek naar verzorgingsgebieden van winkels.
Hallo.
Hoofdstuk 3: Vestigingsplaatsonderzoek Blz. 80 tm 105
Programma Uitleg waarom tablets/snappet
Cursus 1.2 Werken met een Atlas Klas 1 BK Lesweek 5
KNVI Congres Introductie BI.
Kiezen waar je je geld aan uitgeeft.
Fysio/sport centrum Heesch
1. Wat gaan we vandaag doen ?
Activerende werkvormen
Thema 5 “De Stad”.
Groepswerk Eén werk! = Eén cijfer?.
Les 5: Het marketingplan
Drank- en Horecawet (DHW)
Verkopen Les 3 Niveau 4.
Ouders en school samen Maart 2016
Een speurtocht door een middeleeuwse stad
Vmbo 2 economie Goede producten?
Wie weet hoe onze nieuwe minister president heet?
Marketing Week 2, les 2.
Marketing Week 1, les 2 De onderzoeksvraag.
Marketing Week 7 les 2 Extra: Omzetberekening ‘Kledingwinkel’
Wat is Plaza Challenge? Oorsprong: Plaza = winkelcentrum
Begeleiden les 1.
Je eigen omgeving in beeld
Maak een Powerpoint of Reader van een Product
Hoofdstuk 20 Grafieken en tabellen. Hoofdstuk 20 Grafieken en tabellen.
Wie..Wat…Hoe? Wie ben ik? Wie zijn jullie? Wat hebben we nodig? Werkboek A en B, k, lesboek, basisboek, kleuren, rekenmachine, geo Wat gaan we doen? Hoe.
Transcript van de presentatie:

Vestigingsplaatsonderzoek Hallo Jumbo! Vestigingsplaatsonderzoek Aardrijkskunde uit de klas in de praktijk

Welke zullen een Jumbo worden? “Jumbo koopt C1000” 625 C1000 filialen gekocht Welke zullen een Jumbo worden?

C1000 in winkelcentrum Brazilië, Amsterdam Verkopen of ombouwen?

Vestigingsplaats onderzoek: moet hier een Jumbo komen? Advies gevraagd aan jullie, junior medewerkers van Bureau Stedelijke Planning Product: een advies rapport voor Jumbo met kaart van verzorgingsgebied & concurrenten. Maar eerst: onderzoek

Eindproduct Locatie C1000 Concurrenten Verzorgingsgebied

Eindproduct Waar ligt de locatie? Stad, platteland, centrum, woonwijk? Wie woont er in het verzorgingsgebied? Hoeveel mensen, inkomensniveau, soorten huishoudens? Wat zeggen deze cijfers over het draagvlak voor de supermarkt? Wie zijn de concurrenten en waar zitten ze?

Help! Ik ben nieuw bij bureau stedelijke planning, hoe pak ik dit aan? Duo’s Volg de hand-out Stap-voor-stap Stap 1: kaart maken Stap 2: data verzamelen Stap 3: rapport schrijven Samenwerking? Taken / onderwerpen verdelen Vraag hulp aan de Senior Consultant

Vestigingsplaatsonderzoek V-DEMO Hallo Jumbo! Vestigingsplaatsonderzoek Aardrijkskunde uit de klas in de praktijk Waarderende vraag beantwoorden Onderzoeksvaardigheid Toepassen begrippen uit thema ‘Steden’

V-DEMO Hallo Jumbo! Vestigingsplaatsonderzoek Feedback? V-DEMO Hallo Jumbo! Vestigingsplaatsonderzoek

Supermarkten en hun profilering beperkt service full service duurder goedkoper

Verzorgingsgebied & Concurrentie