LET’s get Social.

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
Voorstelling van de afstudeerrichting Marketing Management.
Advertisements

DÉ PORTAL VOOR ISOLEREND NEDERLAND
Business mapping Business model canvas.
Effectieve Internet Marketing voor MKB- ondernemers
9 BOUW STENEN Alex Osterwalder heeft negen bouwstenen ontwikkeld waar dit proces mee is te beschrijven. Deze bouwstenen worden samen het ‘Business model.
10 tips voor een gouden start Groeitips
Welk effect heeft uw Website? Gerard Duursma Online Marketeer linkedin.com/in/bonopoly.
We’re social, now what?. Hoe belangrijk is social media/online?
De strategie - deel 2 Goudsmidatelier Jaasma. Wat hebben we vorige week besproken? Waar wordt je gelukkig van? Voor wie doe je de dingen? Wat gebeurt.
AberdeenGroup surveyed 125 companies to understand their product innovation goals. Top challenges reported by these companies were: Cost pressure from.
Blue Turtle Business Partners Samen bouwen aan een sterkere en betere onderneming.
CRM vs SCRM Yana Callaert – 3 MAS. Marketing Bij traditionele marketing verloopt de communicatie vooral in één richting; het bedrijf adverteert en de.
NulNu Manifestatie: Congres HAN 8 oktober 2014
Get 5 Get Rich Get 5 Rich. © 2001 Goovaerts & Menick Wat Zou u Doen of Kopen Als u Zoveel Geld Zou Hebben en Niet Op De Prijzen Zou Hoeven Letten?
Inbound Marketing Plan
WORKSHOP MARKETING VOOR STARTERS. Agenda: 1………………………………………. 2………………………………………. 3………………………………………. 4………………………………………. 1. WIE IS FREEK? 2. DE BASIS VAN JE.
Online marketing Expert (in een week)
Wanneer doet een bedrijf het goed online?
5. De Klant De netwerkmaatschappij en De klant Minor Digital Marketing
Steven van Belleghem. - Inspirator bij B-Conversational - Frequente spreker op congressen en binnen bedrijven. - Business coach en geeft advies omtrent.
 Wat is het?  Mogelijkheden  In praktijk  Opgericht in februari 2005  Platform waar iedereen video’s kan uploaden  In 2006 overgenomen door Google.
Training voorbeeld voor
Business Model You Wie jou helpt (Key partners) Wat je doet
EFFECTIEVE INZET VAN ONLINE MARKETING Lennen Oldenbeuving & Adis Nazareet.
Kom verder. Saxion. Minor Internet Marketing SEA | Les 4. Social Media I.
PROMO VIA SOCIAL MEDIA Versie SOCIALE MEDIA De grote spelers anno 2015 Facebook, Twitter, Youtube, Instagram, Whatsapp, Pinterest, …
Online marketing tools Google 1.Google tracking pixel installeren 2.Keyword planner gebruiken 3.Trends spotten 4.Remarketing lijst maken in google adwords.
Social media. Agenda Facebook pagina – Likes – Check-ins – Resultaten – Tips Linkedin pagina – Volgers – Tips.
Gerichte campagnes om conversie en klantwaarde te verhogen.
Sociale media als communicatiemiddel Door Jasper Van Biesen.
Interactieve Marketing Bob van de Geer & Chrisitian Best.
}. } Welkom Presentation: Transformatie van een mediabedrijf met data als grondstof PIM, 19 mei 2015 May 2015 Tim Klein
Workshop Video Marketing Roadmap naar vrijheid Anton van Schendel.
Elektronisch factureren: de volgende stap in online zaken doen Datum 14 september 2006.
Social media. Agenda Over ons Facebook Twitter Linkedin Instagram.
Marketing, Marktonderzoek & Marketing Onderzoek Door Maarten Hageman Tourism Inspiration & Marketing Inspiration.
Green Banana Ondernemers traject Bijeenkomst 7. Terugblik  Wat hebben we vorige bijeenkomst gedaan?  Huiswerk…  Hoe ging het marktonderzoek?  Liepen.
5 praktische tips voor een betere vindbaarheid van uw bakkerij.
Speciale Catering Wens Inhoud  Canvas  Persona  Customer journey  Usability advies  FAQ  Internet score card  Boekpresentatie  Reflectie.
Matching ideals stichting laluz & logo IO invoegen!! Contactgegevens account manager.
Get the Best Copyshop and Printshop Online. Internet Copyshop in Utrecht, Nederland is een gevestigde, individuele drukkerij. Zij zijn een van de beste.
Het is een noodzaak voor het bedrijfsleven om online aanwezig te zijn Maar veel kleine bedrijven zijn terughoudend om dit te doen, als gevolg van de tijd.
Gewoon (digitaal) ondernemen met de klant (aan tafel) Uden - 2 juni 2016 Ralph van Dam - Digital Marketing Strategist.
Netwerkmarketing Hoe vindt je nieuwe klanten? In deze training 1.Je 100+ lijst 2.Je dagelijkse bezigheden 3.Verandering van denken.
Online Marketing Plan Search Engine Advertising (SEA) OW 3.
Winkelen 3.0 Hoofdstuk 6 Marketing. Inhoud 1 Eerst langs alle haltes 2 Verkoop 3 Omgaan met geld in een bedrijf 4 Logistiek 5 Wat doen leidinggevenden?
Verkoop en advies Hoofdstuk 6 Reclame en sociale media.
Moeten we onze content door laten indexeren? Kluwerlab.nl.
Hoe maak je een presentatie die mensen kan overtuigen van jouw idee.
Met een uniek en onderscheidend verhaal jezelf verkopen!
Inbound marketing en bloggen
STRATEGISCHE CONTENTMARKETING CONTENTMARKETING IS OUDE WIJN IN NIEUWE ZAKKEN Stelling CONTENTMARKETING IS OUDE WIJN IN NIEUWE ZAKKEN.
Winkelstraat de Heurne
Sociale media inzetten
INSPIRATIESESSIE.
Social Media Marketing Petra Kamping |Ellen Engbers
Marktanalyse voor fysiotherapeuten. Marktanalyse voor fysiotherapeuten.
Content Marketing Wat is het? Voorbeelden Hoe pak je het aan?
Oud klantenbestand Weinig nieuwe klanten
Een product of dienst verkopen
Marketing as a service ‘Hoe ziet de klantreis voor onze verschillende klanten eruit?’ Hoe wordt touchpoint ‘formulieren’ ervaren? ‘Zijn de formulieren.
Minor Digital Marketing
Investeren in mensen en middelen met Rendementsverhoging
OPENINGSCASE: PNC-banken en enterprisetoepassingen
Hoofdstuk 6 Reclame en sociale media
Doelen, verlangens, behoeftes en drijfveren
Voorbeeld presentatie
Marketing in sociale media
Power up your fundraising
Welkom! Kennisbijeenkomst ‘Free publicity en social media’
Transcript van de presentatie:

LET’s get Social

Joris Van hoecke Oprichter thegentlemenscorner.com Oprichter John, Jack & Clark Oprichter Bulbz Digital Marketing Agency Digital & Retail junkie

Bulbz Digital Marketing Agency Bulbz is een ‘one-stop-shop’ digitaal marketing agency. We zijn een full-service, digitaal marketing agency in België, gespecialiseerd in digitale oplossingen die uw business online helpen te groeien. www.bulbz.eu email: joris@bulbz.eu Mob: +32 (0)479 90.78.60

agenda Waarom Facebook? De bouwstenen De ideale strategie vinden voor jouw doelstellingen Best practices Kruisbestuiving Q & A

1. Waarom facebook Verhoog brand awareness, verhoog de vraag naar jouw product, boost sales! Meer dan 1,2 miljard dagelijkse gebruikers die connecteren en ontdekken. Marketing via Facebook helpt bij het vinden van de juiste klanten en het bouwen van relaties met deze klanten.

2. De bouwstenen Facebook Pages Jouw pagina betekent jouw aanwezigheid op Facebook zodat potentiële klanten jouw bedrijf kunnen ontdekken en met jouw bedrijf kunnen connecteren. Facebook Advertenties Bereik dagelijks 1,2 miljard potentiële klanten Messenger Automatiseer communicatie, creëer Messenger bots en connecteer en communiceer met je klanten. Instagram Vertel het verhaal van je bedrijf, geef klanten inzicht in het reilen en zeilen met visuele triggers om je eigen brand te laten groeien.

3. De ideale strategie vinden voor jouw doelstellingen Earn loyalty - Bouw relaties op om je business relevant te houden bij klanten Boost sales - Verkoop meer door mensen zaken te tonen die ze zouden willen kopen Generate leads - Ontdek wie je kan overhalen om klant te worden Drive discovery – Zet bezoekers aan tot het ontdekken van producten en diensten Create awareness – Vind nieuwe klanten door te vertellen wie je bent en wat je doet Build your presence – Promoot je business waar het moet

3. De ideale strategie vinden voor jouw doelstellingen Bottom Line: NETWERK Pages Advertenties: Core Custom Lookalike Messenger: Conversation Partners

4. Best practices

5. kruisbestuiving - Live feeds - Content - Bereik Bis Beurs: - Bereik Exposanten:

6. Q&A

Time to get crackin’! Good luck!