Vrijdag 9 juni t/m zondag 11 juni 2017

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
Hartelijk welkom!.
Advertisements

Zomerkamp 2013 Tsjechië.
Jeugd- en jongerenwerk
Pascale Rombouts Roparun Evenementen.
Selecteren binnen de afdeling wedstrijdzwemmen 20 mei 2008 NDD.
Aandachtspunten voor een jeugdtraining
Zaalhockey informatie-avond 18 november 2011
15 juni 2014 tot 23 juni 2014 Camping Carpe Diem Vaison La Romaine
  Droogbed (+) cursus.
INFORMATIEAVOND SCHOOLJAAR dinsdag 17 mei 2011.
Beweging en gezonde voeding voor kinderen
München 4 daagse stedentrip naar München € 209,- p.p. P.V. CeBuSta Heerlen gaat naar München van 10 oktober t/m 13 oktober –Deze prijs geldt alleen.
Informatieavond Groep 7-8
Recreatie Zeumeren, Voorthuizen Welkom!! Kamp Week 41: Van dinsdag 8 oktober t/m vrijdag 11 oktober Recreatie Zeumeren, Voorthuizen 3.
In gesprek Naast de online enquêtes zijn we dit jaar ook gestart met klantenpanelavonden. Dit heeft voor ons veel mooie inzichten, verklaringen en bruikbare.
RECHTSTREEKS TOEGANKELIJKE JEUGDHULP VANUIT DAGCENTRUM DE TWIJG.
Scroll naar beneden voor de vragen en antwoorden
KAMP 2015 Ons Thuis Ons ThuisOmmel. Wanneer?  Dinsdag 23 juni t/m 26 juni 2015.
Interpunctie, Veghel WEB-CURSUS.
Wedstrijdsecretariaat ZFC Zuidlaren Seizoen 2015/2016.
Loopbaan oriëntatie en begeleiding
Europascouts Nederland
Slc kwartaal 3. programma Hoe is het gegaan Verwachtingen Tips and tricks Opdrachten slc.
Informatieavond We moeten het met elkaar doen.
Zomerweekendtoernooi Tenniskamp 2015 Vrijdag 10 juli en zaterdag 11 juli 2015 TennistoernooiSlapen Leuke spelletjesSpannende spellen ZeskampKamperen Neem.
Presentatie Stichting Bootvluchteling. Inleiding Algemeen over de stichting Werkwijze (verkenning, opzetten team etc.) evt. opbouw organisatie Status.
KAMP NEERPELT 2016 Infovergadering ouders, kapoenen, welpen, jv’s en givers 8/05/2016.
Welkom! Chiro Liebel - Infonamiddag bivak te Oostenrijk.
De Zebra’s. Dagindeling Eten en drinken Slapen in tenten Ervaren oudere leiding + stam Activiteiten Hygiëne Medische problemen Vragen.
Regionale bijeenkomst Arnhem een impressie.
STAPPENPLAN STAGE 10 stappen voor een succesvolle stage in de Master Vergelijkende Moderne Letterkunde.
Educatiecentrum in een krottenwijk in Bangladesh
JUBILEUM! Ga jij ook mee met de MTB meerdaagse?
Informatieblad BDD en JD 2017 Regio’s Twenteland & Essnlaand
Welkom in groep 2!.
Uitleg bij de vragenlijst Veiligheidsbeleving
Puberrally I - Plzen.
Uitwisseling naar Noorwegen voor 3 Havo en 3 Vwo, schooljaar 2016/2017
ZESC – Situationeel leiderschap
Welkom in de Christelijke Gereformeerde Kerk Enschede West
Havo 4 Lesbrief Vervoer.
JUBILEUM! Ga jij ook mee op de ATB meerdaagse?
Welkom bij de educatieve info!
Bepaal jouw SuperPowers!
Wij zijn FLEX Finn Megan Anouk Nina
Digitaal wedstrijd formulier
KVC Kessel-Lo 2000.
De Kwaliteit Verbetercyclus
PRESENTATIE PINKSTERWEEKEND OOSTENDE
De Kwaliteit Verbetercyclus
KVC Kessel-Lo 2000.
NATUURKLASSEN HOUTHALEN
Verzamelen vrijdag omstreeks 16:00 uur Vertrek bus omstreeks 18:30 uur
Winterkamp 2019 Leerjaar 2 en 3.
Klj kamp 2018 Baal (tremelo).
Welkom in onze groep! We hebben er zin in!
Effectiviteit van een dieetbehandeling
volgende bladzijde terug
GEZOCHT! Enthousiaste vrijwilligers die onze bezoekers en patiënten op weg helpen! Imelda vernieuwt! Vanaf april begint de verjongingskuur van onze inkomhal.
Effectiviteit van een dieetbehandeling
KVC Kessel-Lo 2000.
Effectiviteit van een dieetbehandeling
Kempenregio Athletics champs
Spellenboek buitenschoolse opvang
INFORMATIEAVOND UNITAS/POS ZONWERING JEUGDKAMP
Infovergadering ouders, kapoenen, welpen en jv’s 28/04/2019
Infovergadering ouders, kapoenen, welpen en jv’s 28/04/2019
Klj kamp 2019 KALMTHOUT.
Activiteiten Commissie
Transcript van de presentatie:

Vrijdag 9 juni t/m zondag 11 juni 2017 ZPK Budel Zomerkamp Vrijdag 9 juni t/m zondag 11 juni 2017

Kamplocatie Hopper Jeugdverblijf Woutershof Grootbroekstraat 46 3640 Kinrooi (België) ± 30 minuten rijden vanaf Budel

Kamplocatie Twee accommodaties, die met elkaar verbonden zijn, ter beschikking: - De Welp (42 slaapplaatsen) grijs gearceerd - De Kabouter (36 slaapplaatsen) wit gekleurd

Kamplocatie

Kamplocatie

Kamplocatie Ruime accommodatie met 78 slaapplaatsen (incl. matrassen en kussens) Douche- en toiletruimtes Meerdere eet- en speelzalen verdeeld over drie verdiepingen 2 ruime keukens (koelkasten, diepvrieskist, afwasmachine, frituur en uitgebreid inventaris) Speelveld en speelbos Kampvuurplaats WIFI

Data kamp Vrijdag 9 juni Start kamp voor zwemmers van 12 jaar en ouder. Om 16:00 uur vertrek vanaf de Zuiderpoort in Budel. In groepjes en met begeleiding per fiets naar de locatie (fietstocht met opdrachten). Tassen en slaapspullen worden per auto naar het kamp worden gebracht. Zaterdag 10 juni Start kamp voor zwemmers van 11 jaar en jonger. Oudere zwemmers zijn al op de kamplocatie aanwezig. Jongere zwemmers worden vanaf 10:00 uur op het kamp verwacht. Ouders/verzorgers dienen hen zelf te brengen. Zondag 11 juni Om 15:00 uur eindigt het kamp voor alle deelnemers. Kinderen die door hun ouders/verzorgers gebracht zijn, kunnen dan ook weer op het kamp worden opgehaald. Kinderen die met de fiets zijn gekomen, fietsen ook weer samen en met begeleiding terug. Zij zullen naar verwachting rond 16:30 uur aankomen in Budel.

Vrijwilligers gezocht! Aan het kamp in 2015 namen bijna 40 kinderen en 20 vrijwilligers deel. Inmiddels zijn er veel nieuwe jeugdleden en dus gaan we er vanuit dat het aantal deelnemende kinderen ook groter zal zijn. Dit betekent dan ook dat er genoeg te doen zal zijn en we veel extra vrijwilligers kunnen gebruiken. Helpt u ons een handje?

Overzicht taken Begeleiding fietstocht Vervoer tassen Groepsleiding Voorbereiding spellen Kookploeg Corvee/catering Eindschoonmaak

Begeleiding fietstocht Vrijdag 9 juni om 16:00 uur vertrek fietstocht van Zuiderpoort naar kamp in Kinrooi. Fietstocht inclusief opdrachten. Maximaal 30 kinderen. Afhankelijk van aantal deelnemers zo’n 3 à 4 groepen. Het liefste 2 begeleiders per groep, dus 6 à 8 vrijwilligers. Zondag 11 juni om 15:00 uur weer terug van Kinrooi terug naar Zuiderpoort. Korte route zonder opdrachten. Rond 16:30 uur in Budel.

Vervoer tassen Om de kinderen die met de fiets naar het kamp gaan te ontlasten, willen we de tassen en slaapspullen per auto naar het kamp brengen. 1 busje of 2 auto’s zou moeten volstaan. Dit geldt zowel voor de heenweg (vrijdag 9 juni) als voor de terugweg (zondag 11 juni).

Groepsleiding Voor zaterdag 10 juni en zondag 11 juni zoeken we vrijwilligers die als groepsleider willen meegaan. Het liefst ook 1 à 2 leiders die vanaf vrijdag 9 juni aanwezig kunnen zijn. Minimaal 2 leiders per groep (bij een tekort aan leiding kunnen oudere zwemmers wellicht ook als extra leider ingezet worden).

Groepsleiding Groepsgrootte afhankelijk van het aantal deelnemers en beschikbare leiding. Naar verwachting 5 groepen met 8 à 10 kinderen per groep. Dus circa 10 leiders nodig. Idealiter blijven (een aantal) groepsleiders ook slapen, zodat er ook ‘s nachts voldoende leiding aanwezig is. Dit is gewenst, niet verplicht.

Voorbereiding spellen Opzetten/voorbereiden van de spellen dient, om zo min mogelijk tijd te verliezen, te gebeuren terwijl een ander spel bezig is of kinderen aan het eten zijn. Of en hoeveel extra personen hiervoor nodig zijn hangt af van de nog te bepalen spellen. Op zoek naar een aantal back-ups die we hiervoor mogen vragen, na meer duidelijkheid over de spellen.

Kookploeg Kookploeg nodig voor de volgende maaltijden: Vrijdag: 18:30 uur Hamburgers/worstjes met salades en stokbrood Zaterdag: 18:00 uur Friet met snack Zondag: 12:00 uur Pannenkoeken Zaterdag- en zondagochtend kan de leiding die blijft slapen helpen met het klaarzetten van het ontbijt.

Kookploeg De boodschappen worden vooraf al gedaan door de Activiteitencommissie. Indien kinderen op het inschrijfformulier aangeven vegetariër te zijn of een voedselallergie te hebben, zal daar uiteraard rekening mee gehouden moeten worden.

Corvee/catering Tijdens de evaluatie van het kamp in 2015 kwam naar voren dat het erg handig is een paar extra handjes te hebben voor algemene corvee/catering. Denk hierbij aan: ranjavoorraad bijhouden, tafels dekken/afruimen, vuilniszakken vervangen, toiletten bijhouden en pleisters plakken. Sowieso 1 à 2 personen nodig op zaterdag en zondag. Eventueel ook 1 persoon op vrijdag.

Eindschoonmaak Het kamp is zondag 11 juni om 15:00 uur afgelopen. We willen de poetsploeg echter vragen om om 14:00 uur al aanwezig te zijn, zodat alvast gestart kan worden met de schoonmaak van de lege lokalen. Denk hierbij aan: zalen, toiletten, douches en inventaris schoon afleveren en afval verzamelen. Groot gebouw, dus naast de Activiteitencommissie graag nog 4 vrijwilligers voor de eindschoonmaak.

Overzicht vrijwilligers Begeleiding fietstocht: 6 à 8 personen ! Vervoer tassen: 1 à 2 personen ! Groepsleiders: 6 à 10 personen ! Voorbereiding spellen: ≥ 2 personen (back-up) Kookploeg: 4 personen ! Corvee/catering: 2 personen ! Eindschoonmaak: 4 personen !

Vele handen maken licht werk U ziet, er komt veel bij een kamp kijken en dus hebben we veel vrijwilligers nodig. Hopelijk wilt u ons ook een handje helpen! We vragen u om na afloop uw voorkeur(en) aan te geven op het formulier. Taken kunnen ook gecombineerd worden. Als iemand bijvoorbeeld zowel wil koken als wil helpen met de eindschoonmaak…graag!

Vele handen maken licht werk De Activiteitencommissie zal vervolgens een concept taakverdeling maken waarbij zoveel mogelijk rekening wordt gehouden met de voorkeuren. Geeft u meerdere taken op, dan geeft u ons ook meer speling in de verdeling. De concept taakverdeling volgt binnen 3 weken per e-mail.

Vragen? Vragen of opmerkingen? Stel ze gerust! Wil u op een later moment nog iets weten of melden, stuur dan een e-mail naar: ac@zpkbudel.nl Namens de Activiteitencommissie, alvast hartelijk bedankt!