Start Agile werken Programma customer excellence Strategie gericht op innovatie Hoog rendement Winst is stijgende Hierarchische structuur Verouderde infrastructuur.

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
Groot Composiet II Houtkoolschets Europa investeert in uw toekomst uit het Europese fonds voor regionale ontwikkeling II.
Advertisements

Kwartaalresultaten en financiële vooruitzichten voor het boekjaar 2007 Adventure Works | Marie Margaux | Juli 2008.
Workshop Social Media Laat jij jouw bedrijf op z’n kop zetten door Social Media ?
Aanzet tot strategisch denken
Economische politiek & Centrale overheid . 7.4 Centrale overheid Organisatie en werkwijze zelf bestuderen (is reeds behandeld bij maatschappijleer /
Handel in de zilveren eeuw: verval/stagnatie/groei?
optimaliseren van omstandigheden voor innovatie
Glow Eindhoven.
Commercialisatie Fietsen
Martijn van den Berg Speciality Dairy
Paragraaf 3.3 Indonesië in de wereld.
HET HAN-VALORISATIEGEN
Social Media Audit.
21 mei 2012 benut de kansen - safety first digitale en veilige gemeente.
Paragraaf 1.3: Gedaanteverandering van cultuurlandschappen -Welke veranderingen brengt het nieuwe landbouwbeleid teweeg in de verschillende Europese landschappen?
SWOT Analyse Wat is het? Analytische tool die kan helpen om ideeën te kiezen, rekening houdend met diverse interne en externe factoren: Een interne kijk:
Beleidsvoering naar groei
Hoofdstuk 4, Interactieve marketing
Goede tijden, slechte tijden
Marketingplanning en strategie
Een organisatie - OP Product TW Klant Promotie omzet
Swot analyse
2.1bevolkingsgroei in modellen
Gerard Ekdom in poppodium 013, Tilburg
De succesvolle ondernemer Het juiste personeel
The Quality Businesses Network Ruud Vlek en Kees van Oosterhout.
Commercieel beleid en recht
“Krachtig bestuur in Brabant” een project van provincie en VBG
1. 2 JAARVERSLAG  Wat vooraf ging  Missie  Doel  Structuur en Organisatie  Projecten  SWOT.
SWOT speerpunten € € Sterktes Zwaktes Kansen Bedreigingen
Outdoorpark Reusel.
Nieuw relatiemanagement SCRM Nieuw relatiemanagement SCRM.
1. Agenda Waarom scenario’s? Stuwende krachten Vier scenario’s voor de wereld in 2030 Van scenario’s naar… Kennis & Economisch Onderzoek.
Advies presentatie Peter Bechtold Mandy Minkels Jeroen Dusseldorp
Roaring Twenties.
Het innovatieboek Inleiding Deel I Waardecreatie 1.Wat is innovatie 2.Waarom innoveren we Deel II Innoveren 3.Het innovatieproces 4.Dromen 5.Denken 6.Durven.
Daydream Festival Maak een beknopte SWOT en geef 3 adviezen.
Strategische Businesspartner
Casebespreking startups Groep 7; Jehan van Iersel Dennis de Bruyn Erwin van Helden.
Wat zijn volgens jou de meest in het oog springende innovaties die van invloed kunnen zijn op opleiden en een leven lang leren ? Welke bedreigingen en.
Het innovatieboek Inleiding Deel I Waardecreatie 1.Wat is innovatie 2.Waarom innoveren we Deel II Innoveren 3.Het innovatieproces 4.Dromen 5.Denken 6.Durven.
Presentatie titel Rotterdam, 00 januari 2007 BIMBDK01 Bedrijfskundige thema’s Week 7 Thema 12 – Omgevingsinvloeden Business IT & Management
Preventief Organisatie Advies 2014 Daan Ros Frank van Deventer.
Voorlichtingsbijeenkomsten subsidie-instrumenten 2016.
Het innovatieboek Inleiding Deel I Waardecreatie 1.Wat is innovatie 2.Waarom innoveren we Deel II Innoveren 3.Het innovatieproces 4.Dromen 5.Denken 6.Durven.
1 Topsector Energie 16 november 2012 Michiel Boersma Topteam Energie Topsector Energie.
Marketing voor Starters HOOGEVEEN, 2 DECEMBER 2010 Welkom! 1.
Workshop Verkiezing student-ondernemer maart 2013 Albert Kraaij Kamer ST 3.77 Tel. 070 – (ma en do)
De winst zit in de opbrengst NINTES experience september MVO; op weg naar nieuwe opbrengsten? Henk Folkerts, Rijnconsult.
Passend Onderwijs: Een nieuwe werkelijkheid? STRATEGISCHE SESSIES (V)SO STRATEGISCHE SESSIES (V)SO Regio bijeenkomst April 2014.
Kansen en bedreigingen Interne analyse
We hebben wat te vieren!!! 7 juni 2006.
Emission Vision Samenwerken op het gebied van innovaties
Huidige bijdrage aan organisatiedoelstellingen
Doelen Leerlingen kunnen benoemen wat USP’s zijn Leerlingen gaan in groepsverband actief aan de slag met het de uitwerking van hun productconcept. Periode.
SWOT-analyse = kijk naar de sterke en zwakke kanten in je plan
14 november 2017 ISPT Amersfoort
Wijkdialoog Westenholte 10 februari 2015 Welkom
Wijkdialoog Stadshagen 17 februari 2015 Welkom
Presentatie van ondernemingsplan
Internationale handel
Duurzaam ondernemen.
Sterkten versus kansen Zwakten bedreigingen Kansen Bedreigingen.
Marktonderzoek Marktonderzoek.
Hoofdstuk 3 Je verkoopkanalen
MovingFuture Femke Schot, Thomas van Breemen-Schneider, Sanne Wolters, Sam Gilling & Eva Verduin.
Test was zelf een buzzword. Krijg nou wat!
Hoofdstuk 3 Waarom ondernemen?
De koers van Joris Thuis het programma in het kort
Transcript van de presentatie:

Start Agile werken Programma customer excellence Strategie gericht op innovatie Hoog rendement Winst is stijgende Hierarchische structuur Verouderde infrastructuur Trends worden niet benut Meer afzetmogelijkheden door buitenlandse ambities Wereldbevolking neemt toe Verwachting economische groei Opkomst technologische innovatie Concurrentie Wet- en regelgeving BEDREIGINGEN(–) STERKTES(+) ZWAKTES(–) KANSEN(+)