INSPIRATIE BIJEENKOMST WEEK VAN ZORG EN WELZIJN. Landelijke aandacht Nieuwe campagne 1 ambassadeur die landelijk ingezet gaat worden in de campagne Krant.

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
Formule vindjeklanten.nl Voor het vinden en werven van klanten.
Advertisements

Social Media met boswachters Het geheim achter het succes Jeffrey van Heck Adviseur Online Marketing & Social Media.
Vrijwilligers beleid/ Samenwerken met actieve leden Met elkaar. Voor elkaar.
De Vonk van Hoogezand-Sappemeer Woldwijkcentrum 13 maart 2013.
Vernieuwing beroepsgerichte programma’s vmbo
Brainstorm sociale media in het onderwijs
Sneak Preview Socious Neem een kijkje in de nieuwe community van Ngi-NGN.
Gebiedscommissies Rotterdam Vanaf 19 maart 2014 geen deelgemeenten meer, maar…
Wat vooraf ging… Regionale stimuleringsregeling Samenwerking met milieu educatie centra Communicatiemiddelen –NME-krant –Persberichten.
Monitoring Associate degree en Leido zelf 12 mei 2009.
Inhoud Presentatie Aanleiding Verder Organisatie en fasen
De Maatschappij. Wie zijn wij Een landelijk netwerk Ca 250 bijeenkomsten per jaar Met departementen in Nederland Ca 4000 leden.
Congres Zorg in beweging V&VN nurse practitioners De kracht van regionale bijeenkomsten voor nurse practitioners.
 Facebook pagina (219 likes)  Hyves pagina  LinkedIn  Twitter (1617 volgers)  Youtube.
Ons doel Bestaande en nieuwe cliënten en hun mantelzorgers tijdig en goed laten weten waar ze aan toe zijn. Inwoners van Lelystad correct en laagdrempelig.
PR & Communicatie BIG Challenge 2014
Workshop Marketing voor Dorpshuizen. Training Marketing voor dorpshuizen Landelijk project ‘Meer dan stenen’
Voorzitter Ledencommissie: Berto de Graaf
Eurekas wedstrijd rond wetenschappen en technologie.
Agenda Wat is het campagne idee / concept? Welke media worden ingezet?
CLUP PANKROE LUPGENS PANJOEL KROES Clup Pankroe is een fusion contemporary dans gezelschap uit Nederland. Het gezelschap is opgericht door drie dansers.
Using media Lisette Immink Pieter Versluis Anne Draper Tom Horn.
België en Europa in verkiezingstijd Stellingenspel.
Minor Internet Marketing
321 media.  Inhoudsopgave Wat heeft 321 media te bieden? 1. Abonnementen en pakketten E-commerce 1.1.2Abonnementen zoekmachinoptimalisatie.
PRODUCT MEDIA ?. PROMOTION MIX Sales Promotion = Verkoopsbevordering heeft als doel snelle verkoop. De verkoop komt tot stand door kortingen, incentives,
Dag van de Franse taal 12 november 2015 Maaike Koffeman en Yvonne Schoolmeesters Ronde Tafel Frans.
Evaluatie. Aanleiding: In het jaar van Sail Amsterdam en Europees Jaar van het Industrieel Erfgoed de Zaanstreek beter op de kaart zetten; feest der verbinding.
PR & Communicatie BIG Challenge BIG Challenge deelnemers uit de veehouderij en andere agrarische sectoren die samen fietsen en strijden tegen kanker.
Sociale media als communicatiemiddel Door Jasper Van Biesen.
Toepassingen 5L week 11: ‘Reclame’ een breuk of een procent nemen van een getal 5L week 11: ‘Reclame’
Door Dave Lenssen. Social Media  Social media is een verzamelnaam voor alle internet-toepassingen waarmee het mogelijk is om informatie met elkaar te.
Presentatie voor KHN, Afdeling Heerenveen Alvin Sibbald, programma manager 25 januari 2016.
Dé vereniging voor mensen met MS en hun betrokkenen.
& Mobiliteit binnen Sociaal Plan Mobiliteitsperiode duurt 9 maanden 3 pijlers benoemd in Sociaal Plan 3 fases gedurende de mobiliteitsperiode Brede dienstverlening.
3 t/m 14 oktober Inhoud  Alert Online 2016  Thema  Communicatie en Onderzoek  Hoe meedoen?
REGIO RONDE NAJAAR 2015 Bergen op Zoom, 21 oktober 2015, uur Dagvoorzitter: Maartje Janssen.
Communicatie over veranderingen in zorg en welzijn – gemeenten en zorgaanbieders Saskia ter Kuile communicatiemanager In voor zorg! 24 feb 2015.
REGIO RONDE NAJAAR 2015 Groningen, 28 oktober 2015, uur Dagvoorzitter: albert boelen, eric rietkerk.
V&VN Geriatrie & gerontologie 1. Organogram V&VN 2.
Workshop PR en communicatie. Marketingplan Analyse van de omgeving (SWOT analyse = sterke kanten, zwakke kanten, kansen en bedreigingen) Analyse van de.
De laatste jaren is gebleken dat het VNT kampt met een afname van het aantal lidmaatschappen en er weinig nieuwe aanmeldingen zijn.  Positie versterken.
PR & Communicatie BIG Challenge 2017
CanMEDS rollen Aansluiting HBOV, MBO in het functiehuis en praktijk
Netwerk SW Brugge – 19 november 2014.
Klanttevredenheidsonderzoek
CROWDFUNDING - AKTIVITEITEN NIEUWBOUWPLAN KLEEDKAMERS
Campagne taalvaardigheid
Campagne-middelen Hoe in te zetten? Yvonne Polman Relatiemanager.
Campagneplan Fiets Telweek 2017
Programma 13:30 – 14:00 Inloop 14:00 – 14:20 Henk Zandvliet: terugblik 2016 & blik :20 – 15:30 Jochum Veerman: criteria en verdiepingsplan Scenario’s.
Doelgroep: producent van communicatiemiddelen
Sociale media inzetten
Workshop 26 januari 2017, Utrecht
Activiteitenplatform
Wie is wie? Roze = Ik ben Laura Ophof – Bosch, Marketing- en communicatiemanager NPO Zapp en Zappelin Geel = Ik ben Liesbeth Demmenie – Lergner, Productmanager.
Matty van Ewijk Noortje Pellens 2 november 2017
Fairtradegemeente Schijndel
Extra instroom impuls via scholing
Binnenkort start hier het webinar Facebook Marketing voor je groep - Deel II: ‘Je Scoutinggroep op Facebook’
Week van de Eenzaamheid & Week van de mediawijsheid
Implementatietraject Doorontwikkelen BRON vo
PR & Communicatie BIG Challenge 2018
Workshop De laatste levensfase in het verpleeghuis: samenwerken met familie en vrijwilligers VPTZ Hanneke Heim, Cordaan, Senior Beleidsadviseur SK&I Yvonne.
ORGANISATIESTRUCTUUR projectleider 72 voetbalverenigingen 827 sportverenigingen ambassadeurs ORGANISATIESTRUCTUUR.
Je weet welke soorten gedrukte media er zijn
Redactiekwartier.
Retail Hoeksche Waard Communicatie.
Rijk van Nijmegen Bondgenotenbijeenkomst
Prominente taalmaatjes Bekende en betrokken Westlanders worden taalmaatje Merel van der Zalm Bibliotheek Westland.
Transcript van de presentatie:

INSPIRATIE BIJEENKOMST WEEK VAN ZORG EN WELZIJN

Landelijke aandacht Nieuwe campagne 1 ambassadeur die landelijk ingezet gaat worden in de campagne Krant Tv programma Heel Holland Zorgt Outdoor communicatie Social media Website Promotieartikelen

Krant Landelijke krant met regionale pagina’s Artikelen gericht op: -Verpleging van toen tot nu -Ouderenzorg -Beroepsperspectief -3D printen -Welzijn -De Week van … -Bn’er in de zorg

Advertentie Landelijk of regionaal adverteren is mogelijk. Regionaal: -1/1 pagina € 4681,- / € 7545,-(niet leden) -½ pagina € 2809,- / € 4545,- -¼ pagina € 1639,- / € 2652,- Landelijk: op aanvraag

Regionale aandacht Verkiezingen in de vorm van een Award Uznetwerkcafé Leukste vlogger van de regio. Deze wordt benoemd tot de Uzzorgvlogger van het jaar Gouden hart vinden in de regio (Amersfoort, Gooi-& Vecht en Utrecht) Opening van de Week door een BN’er Gebruik maken van de verkiezingen tijdens de Week

Wat heb jij nodig? Wat heb je nodig om iets te organiseren tijdens de Week? Wat verwacht je van Utrechtzorg? Wat verwacht je van collega’s in de buurt? Wat verwacht je van je eigen medewerkers?

Inspiratie Welke ideeën leven er zoal? Wat is je doel? Brainstorm

Op naar een prachtige Week van Zorg en Welzijn