Verkoop Hoofdstuk 1 Klaar voor de verkoop. Inhoud 1 Klaar voor de verkoop 2 Klanten ontvangen en benaderen 3 Verkoopgesprekken 4 De verkoopafhandeling.

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
Hoe ruim ik mijn kamer op?
Advertisements

Kassawerkzaamheden Niveau 4 Kerntaak 3 Blz. 5.
MEXX Presentatie MIX Nationale DHZ Sessie NOOS
Hoe uw TurboCASH moet gebruiken. :voor verkoop gerichte bedrijven.
Derving Niveau 2 Kerntaak 3 Blz. 67.
ATLANT CATERING WERK MET MEERWAARDE Opleiding Atlant WEL. Thema: Een werkdag.
Gedrag Gedrag wordt bepaald door drie elementen: Verstand Gevoel Wil.
Maandag 14 juli 2014 Training Omgaan met service Les 2.
TRUDY BEKS EVENTS AND MORE
Goederen H3 Vaste artikelpresentaties aanvullen Verkoper.
Fase 1 Ken de (detail)handel
Verkopen en kassa H3 Service en klachten Ondernemer detailhandel.
Verkopen en kassa H3 Service en klachten Filiaalmanager.
Onvriendelijke spreuken over mannen en vrouwen
Detailhandel algemeen
Kassa en Veiligheid.
HS 3 Het verkoopgesprek.
Fase 3 Controleren van de voorraad en bestellen
Basisboek Marketing Hoofdstuk 14 Personeel. Paragraaf 14.1: Personeel en product (1) Personeel = visitekaartje van het bedrijf Eisen aan personeel klantgericht.
Verkoop en service Hoofdstuk 1 Artikelen verkopen.
Hoofdstuk 4 Netjes houden van de werkplek en werkomgeving.
3HA1b CSV: afdeling Handel & Administratie ROC A12: opleiding Verkoper en Logistiek medewerker.
Hoofdstuk 3 Presentatie van artikelen in de winkel.
Periode 4 Kassawerkzaamheden Kerntaak: kassatransacties afhandelen en/of deze leiden Hoofdstuk: bedienen van het afrekensysteem Par: 3.3 Blz. 478 tm 483.
Fase 3 Controleren van de voorraad en bestellen Kerntaak: verzorgen ontvangst en verwerking van goederen Hoofdstuk: Controleren van de voorraad en bestellen.
Periode 4 Kassawerkzaamheden Kerntaak: kassatransacties afhandelen en/of deze leiden Hoofdstuk: Gebruiksklaarmaken van het afrekenpunt/ -systeem Par: 1.1.
Periode 4 Kassawerkzaamheden Kerntaak: kassatransacties afhandelen en/of deze leiden Hoofdstuk: Informeren over de verkoopafhandeling Par: 2.3 Blz. 456.
Hoofdstuk 2: Organiseren van het werk Werken in een arbeidsorganisatie.
Verkoop Hoofdstuk 4 De verkoopafhandeling. Inhoud 1 Klaar voor de verkoop 2 Klanten ontvangen en benaderen 3 Verkoopgesprekken 4 De verkoopafhandeling.
Verkoop Hoofdstuk 6 Service en klachten. Inhoud 1 Klaar voor de verkoop 2 Klanten ontvangen en benaderen 3 Verkoopgesprekken 4 De verkoopafhandeling 5.
Winkelen 3.0 Hoofdstuk 2 Verkoop. Inhoud 1 Eerst langs alle haltes 2 Verkoop 3 Omgaan met geld in een bedrijf 4 Logistiek 5 Wat doen leidinggevenden?
Verkoop Hoofdstuk 2 Klanten ontvangen en benaderen.
Presentatie en marketing Hoofdstuk 1 De winkelinrichting, vaste artikelpresentaties.
Hospitality en voorraadbeheer Hoofdstuk 4 Voorraadbeheer en bestellen.
Hospitality en voorraadbeheer Hoofdstuk 1 Hospitality.
Introductie Hospitality 1.1: Hospitality. Inleiding Unique shopping experience in the 'connected store‘ Unique shopping experience in the 'connected store‘
Hospitality en voorraadbeheer Hoofdstuk 3 Klachten en service.
Zo maak je je huis verkoopklaar met styling Je kent het vast wel: even op Funda kijken en voor je het weet ben je een paar uur verder. Vooral de stijlvol.
De Kwaliteit Verbetercyclus
Help!!!!! Een klacht.
Hoofdstuk 4 Afrekensysteem en geldbeheer
Verkoopt en handelt verkoop af
Eigen Initiatief Model
Verkoopt en handelt verkoop af
Presentatie en marketing
Veilig en verantwoord werken
Verkoopt en handelt verkoop af
Presentatie en marketing
Hoofdstuk 1 Artikelen verkopen
Presentatie en marketing
Presentatie en marketing
Ontvangt en verwerkt goederen
Goederenstroom en voorraadbeheer
Hoofdstuk 7 Verbetering aanbod en winkelpresentatie
Werken in een arbeidsorganisatie
Hoofdstuk 2 Klanten helpen
Verkoopt en handelt verkoop af
Presentatie en marketing
Goederenstroom en voorraadbeheer
Presentation-Skills H4 Promotie en service.
Hoofdstuk 4 De winkel is open
Verkoopt en handelt verkoop af
Verkoop Verkoop afhandelen.
Routineliedjes Eten en drinken Stamp je voeten Dag, dag allemaal
Jumbo is erop gericht het u 100% naar de zin te maken
Hoofdstuk 4 Afrekensysteem en geldbeheer
voorbeeld volgende bladzijde terug
Hospitality en voorraadbeheer
Verkoop Het verkoopgesprek.
Hoofdstuk 1 Verkoopgesprekken
Transcript van de presentatie:

Verkoop Hoofdstuk 1 Klaar voor de verkoop

Inhoud 1 Klaar voor de verkoop 2 Klanten ontvangen en benaderen 3 Verkoopgesprekken 4 De verkoopafhandeling 5 Geld beheren 6 Service en klachten 1

Hoofdstuk 1 Klaar voor de verkoop 2 ► Verkoopklaar maken van de verkoopruimte ► Aan het einde van de werkdag: Alles schoon en netjes achterlaten Schappen zijn aangevuld Afrekenpunt ziet er verzorgd uit Beveiligingsapparatuur is uitgeschakeld Alarmsysteem is ingeschakeld ► Aan het begin van de volgende werkdag: Ruim op tijd aanwezig Buitenpresentatie verzorgen Beveiligingsapparatuur inschakelen

Hoofdstuk 1 Klaar voor de verkoop 3 ► Gebruiksklaar maken van het afrekenpunt ► Aanmelden ► Controleren of alles goed werkt ► Genoeg papier op bonrol ► Voldoende wisselgeld ► Alles binnen handbereik: Verpakkingsmateriaal, tasjes Actiezegels Schaar en schoonmaakspullen ► Stoel goed zetten

Hoofdstuk 1 Klaar voor de verkoop 4 ► Het afrekenpunt: een positieve indruk achterlaten ► Altijd vriendelijk en behulpzaam ► werkvlak regelmatig vrijmaken, voortdurend opruimen en schoon houden ► niet-verkochte artikelen terug in het schap ► folders en brochures netjes bewaren ► actiedisplays gevuld houden en aantrekkelijk ► bonrollen en verpakkingsmateriaal op tijd aanvullen ► pennen en eventueel notitiepapier bij de hand ► tablets en smartphones opgeladen en met goede verbinding

Hoofdstuk 1 Klaar voor de verkoop 5 ► Het assortiment bestaat uit:

Hoofdstuk 1 Klaar voor de verkoop 6 ► Assortimentsgroepen

Hoofdstuk 1 Klaar voor de verkoop 7 ► Soorten assortiment