Hoofdstuk 2: Organiseren van het werk Werken in een arbeidsorganisatie
Inhoud 1Werken in een bedrijf 2Organiseren van het werk 3Veilig werken 2
Bekijk het filmpje Hoofdstuk 2 Organiseren van het werk 3
Hoofdstuk 2 Organiseren van het werk 4 ► Je werk voorbereiden
Hoofdstuk 2 Organiseren van het werk 5 ► Werkplanning Een werkplanning is een planning waarin staat wie wanneer welke taken gaat uitvoeren.
Hoofdstuk 2 Organiseren van het werk 6 ► Je werk uitvoeren ► Tijd ► Samenwerken
Hoofdstuk 2 Organiseren van het werk 7 ► Werkoverleg
Hoofdstuk 2 Organiseren van het werk 8 ► Je werkzaamheden afronden ► Opruimen ► Schoonmaken ► Rapporteren ► Controleren
Hoofdstuk 2 Organiseren van het werk 9 ► Checklist
Hoofdstuk 2 Organiseren van het werk 10 ► Tips ► Houd je aan de afspraken en regels ► Vraag op tijd om hulp ► Houd rekening met anderen ► Voer de werkzaamheden binnen de tijd uit ► Blijft rustig en houd vertrouwen ► Ga correct en vriendelijk om met je collega’s
Hoofdstuk 2 Organiseren van het werk 11 ► Naar huis ► Rapporteer wat je hebt gedaan ► Ruim je werkplek op ► Controleer het magazijn/je eigen werk ► Meld je af bij je leidinggevende ► Meld bijzonderheden en problemen
Samengevat 12 ► Wat heb je in deze les geleerd?